quote:Bij NetMeeting heb je in principe een microfoon nodig.
Op zondag 20 oktober 2002 15:30 schreef MSXUser het volgende:
Netmeeting, Voxphone, Shoutcast, Icecast, RealServer,...
quote:Mag ik er wel even op wijzen dat de output van de soundcard er zich nou niet zo makkelijk voor laat lenen om over te pompen naar een andere pc. Je moet eerder denken aan een realaudio server. Maar goed dat is allemaal wat onzinnig. Je kunt namelijk ook gewoon een paar MP3tjes delen met andere gebruikers van het netwerk.
Op zondag 20 oktober 2002 15:29 schreef DigiJasper het volgende:
Om dus direct geluid van PC A, (Dus de output van de sound card in principe) naar B te krijgen dmv programma's. heb nog niks kunnen vinden.
quote:Yep, bij Voxhone ook... Shoutcast, Icecast en Realserver zijn dan wel weer geschikt. Goed, je hebt altijd last van vertraging, maar het werkt prima. Op het werk hebben we ook een tijdje een shoutcastserver gehad (voor de gein)
Op zondag 20 oktober 2002 15:36 schreef DigiJasper het volgende:Bij NetMeeting heb je in principe een microfoon nodig.
quote:Klopt. De mp3 wordt niet volledig getransporteerd. Ik heb thuis via mn laptopje (90mhz) met Winamp MP3 geluisterd. Deze werd sector voor sector verstuurd. En de kwaliteit is VEEL beter dan output uit sound card!
Op zondag 20 oktober 2002 15:38 schreef markvleth het volgende:[..]
Mag ik er wel even op wijzen dat de output van de soundcard er zich nou niet zo makkelijk voor laat lenen om over te pompen naar een andere pc. Je moet eerder denken aan een realaudio server. Maar goed dat is allemaal wat onzinnig. Je kunt namelijk ook gewoon een paar MP3tjes delen met andere gebruikers van het netwerk.
Jammer dat er vertraging bij zit , 2x een FPS1600 setje is wel kewl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |