abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:22:55 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6358838
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaar op de streamverslagen deel 15. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 18 oktober 2002

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:25:14 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6358878
Laatste verslag vorig topic:

Dennis haalt Arthur over om nog even te gaan praten met Ursula.
Arthur: "Ik dacht dat jij een dilemma hebt gekregen van BB om die flessen weg te nemen. Ik heb niet veel gedronken vanavond."
Ursula: "Ik zie het toch aan je!"
Arthur: "Ben ik gekker geweest dan de rest?"
De rest van de bewoners zegt 'ja'.
Ursula: "Maar dat hoef je niet te vragen, want ik zie het gewoon aan je!"

Jeanette: "Laat toch lekker vliegen Arthur, want het gaat weer dezelfde kant op!"

Arthur: "Ik ga nu lekker naar bed! Ga even lekker ergens een show opvoeren... Wat een sloerie!" (ik weet niet over wie dat ging)

Arthur is in de slaapkamer en pissed. Het schijnt dat er iets is voorgevallen tussen hem en Daniela in de zevende hemel!
"20000 in een dozijn... Heel venezuela ligt er mee vol. Wat een zooitje.. Wat een schijnheilige pleurislijers. Ik hoop echt dat ik donderdag weg ben hier! Wat een typhuslijers. BAH .... vrouwen... ze zijn nog niet eens de wallen waard. Mij godverdomme zo neer zetten!
"Wat heeft ze gedaan dan?", vraagt Ting.
"Het is voor mij schluss nu met Big Brother!", reageert Arthur. "Ik heb het echt gehad met Big Brother.
Ting: "Maar je bent zo provocerend. Daar zijn we gewoon bang voor. Maar waarom Daniela? Geef mensen een kans!"
Arthur: "Ik geef mensen geen kans meer. Het interesseert me geen zak meer. Ze heeft haar kans gehad!"
Ting: "Als je het zo bekijkt!"
Arthur: "Tussen ons staat het er buiten... Die mensen... ik had er al een slecht voorgevoel van en dat is bevestigd.. Niet één keer maar meerdere keren. Het gaat allemaal achter je rug om. Ze profileren zich over een ander heen. Ze zijn zelf geen zak waard!
Ting: "Zo moet je echt niet denken!"
Arthur: "Maar ik zit gewoon de laatste dagen uit. Ik heb het helemaal gehad met Big Brother!"
Ting: "Je bent veel te hard voor iedereen!"
Arthur: "Ik ben keihard!"
"Maar het is niet altijd wat het lijkt Arthur!", probeert Ting. "Dat moet jij toch weten!"
Arthur: "Ik heb het gehad met die mensen. Dat geslijm allemaal. Het stelt geen reet voor. Jij bent wel gewoon jezelf, maar die anderen. Het stelt geen reet voor! Maar ik heb er nu vrede mee!"
Ting: "Je moet niet oordelen per persoon, maar als je eruit wilt goed...!"
Arthur: "Ik wil er helemaal niet uit!"
Ting: "Oh? Okee! Heb ik me dan toch vergist in jou? Ik dacht dat je ook met anderen was en voor anderen..."
Arthur: "Nog steeds, maar ik zie alleen maar een stelletje profiteurs!"
Ting: "Zeg nou geen dingen die je niet meent!"
Arthur: "Ik heb hier niets. Wat zoek ik hier?"
Ting: "Waarom ga je dan niet weg!"
Arthur: "Ik ga niet weg. Ik zie wel of jullie me weg stemmen. Ik ben hier niet met een doel. Ik ben hier tussen bepaalde personen gezet. Ik ben hier voor uitgenodigd.. voor Big Brother! Ik blijf Arthur.. of ik nou hard of zacht moet zijn.. maar steek me niet in de rug. Ik ben niet 34 geworden zonder dat ik enige relaties heb gehad!"
Ting: "Vraag dan of het zo was?"
Arthur: "Ik vraag niets meer aan haar! Maar ik stap niet over jou heen Ting. Ik heb al 2 of 3 dagen gelden gezegd.. voor mij is het over. Voor Bram was het over en voor mij ook! Ik cijfer me nu helemaal weg. Je ziet mij niet meer!"
Ting: "Dat is absurd dat weet je!"
Arthur: "Het klinkt heel raar, maar mij zie je niet meer! Het interesseert me niet wat de rest wel. Laten ze eens een keertje na gaan denken wat de anderen bij mij te weeg brengen. Ik ren niet meer achter anderen aan!"
Ting: "Dat verwacht ook niemand van jou. De echte Arthur zou zichzelf niet wegcijferen! Als je niet meer met dit project wil meedoen, waarom blijf je dan nog"
Arthur: "En me financieel een poot laten uitdraaien?"
Ting: "Oh.. nou we kwamen met niets en we gaan met niets hoor! En ons gesprek van vanmiddag dan?"
Arthur: "Als ik die gore viespeuken zie..."
Ting: "Niet meer zulke woorden gebruiken!"
Arthur: "Ik gebruik ze gewoon... en ze mogen zich nu allemaal profileren over mijn rug. Ting, ik hoop dat ik het helemaal fout heb!'
Ting: "Dat heb je ook! Maar wij schrokken vcanavond weer dat je op de tafel stond in de zevende hemel..."
Arthur: "Alsjeblieft.. laat het zo vlug mogelijk afgelopen wezen.... "
Ting: "Ga dan weg!"
Arthur: "Ik ga niet weg... Maar ik ben gewoon diep diep teleurgesteld!"
Ting: "Je zit er toch wat naast denk ik. Ze heeft je niet uitgelachen. Ik zat naast haar.. ze was met Judith aan het praten. Ze hoorde gewoon een scheldwoord van jou!"
Arthur: "Ze zei dat ik me uitbundig had gedragen!"
Ting: "Dat was toch ook zo!"
Arthur: "Als jullie dat uitbundig noemen dan trek ik daar m'n conclusies uit!"
Ting: "Wil je morgen een gesprek hebben met mevrouw Big Brother?"
Arthur: "Nee, mij zie je hier niet meer! Er gebeurt hier helemaal niets vreemds.. Iedereen loopt in her rijtje mee.... Als ik een roos mee wil nemen dan is dat al ondeugend... Ik heb de roos later toch weggelegd!"
Ting: "Maar daar ging wel een tijd discussie over! Laat zien wat in je zit...."
Arthur: "Ik schop ze helemaal onder de aarde hier! Niet omdat ik het wil ofzo..!"
Ting: "Dan gaan we matten ofzo... Als jij net was doorgegaan had je weer iemand pijngedaan!"
Arthur: "Ik trek het niet meer terug."
Ting: "Maar jij geeft mensen geen kans. Je wilt ze niet leren kennen. Stempeltje... dat is de makkelijkste weg. Als je de moeilijkste weg koos ga je met mensen praten en niet oordelen terwijl je ze niet eens kent!"
Arthur: "Ik hoop dat ik er donderdag uit ben en ik zie wel wat er met Ursula gebeurt!"

zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:25:30 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6358885
Arthur vertelt dat hij al veel heeft meegemaakt.
"Ik ben met kleerhangers achterna gezeten door vaders... Ik heb moordaanslagen gezien op mijn vriendinnen. Liefde is het mooiste wat je kan hebben. Maar als er zo'n vieze vuile stront..."
"Eh!!! Ik denk dat we even moeten ophouden!", zegt Ting geschrokken. "Zij is niet zoals al die andere vrouwen!"
Arthur: "Dat zal ze dan moeten bewijzen. Ik steek er geen cent meer in!"
Ting: "Maar hou je je nu in met scheldwoorden?"
Arthur: "Ik doe niets meer... "
"Ga nou even met Hummy praten morgen!", zegt dan ook Martijn die ook in de slaapkamer zit!
Arthur: "Okee, doe ik ... als jullie dat willen doe ik dat!"
"Dat lijkt me de beste oplossing!", zei Ting.
Ze loopt weg.

"Hij moet er maar uit...", zegt Ting tegen Judith en Daniela bij het hek. "Vóór Mus nog... Het is echt het beste. Hij heeft heel veel rottige dingen gezien. Trek jemaar niets meer aan wat hij zegt.. echt! Hij moet er donderdag uit!"
"Dat gebeurt juist niet!", meent Judith. "Dat vinden de mensen juist leuk!"
"Hij heeft wel heel veel gezien. Veel te veel nare dingen gezien. Ik heb net met hem gepraat. Hij moet morgen maar even met mevrouw Big Brother praten. Hij moet zijn wrok maar ergens anders verwerken en niet bij ons!"
"Dat lijkt me niet zo'n slecht idee.... vroeg hij dat zelf!"
"Nee... wij kwamen er mee... ik denk Tinus!"
"Maar waarom is Tinus er wel bij en ik niet?", vraagt Dennis.
"Tinus heeft nauwelijks iets gezegd hoor", antwoordt Ting.

Dan gaat Ting weer terug naar de slaapkamer, waar Martijn tegen haar zegt dat hij echt niet lam was na 4 of 5 glazen.
"Je was toch wel uitbundiger?", reageert Ting.
Arthur: "Ik weet bij god niet hoe deze mensen zo dood erbij lopen! Deze mensen kunnen beter in hun fokking graf gaan liggen!"

zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:37:29 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6359063
Wouter is er inmiddels bijgekomen en luistert naar de tierende Arthur.

Arthur: "Ze begon eerst over dat ik naar alcohol stonk. Ik zei dat ik het rustig heb gehouden. Ik vroeg nog een beetje bevestiging in de groep en dan zegt iedereen dat ik achterlijk heb gedaan!"
Wouter: "Ik heb net tegen Ursula gezegd dat je niet veel hebt gedronken en dat ik daar gewoon een verliefde jongen heb gezien!"
Arthur: "Maar bepaalde personen die mij al vaker in een kwaad daglicht hebben willen stellen zeiden wel dat ik te veel gezopen heb. Ik kreeg de hele mikmak over me heen!"
Wouter: "Het belangrijkste is dat je er weer uit komt. De rest moet je even aan je reet roesten! Je gaat soms ook door als iemand anders het niet wil... Toen je mij wilde koppelen vanavond bijvoorbeeld en ik zei dat ik dat niet wil. Nou maakt mij dat niet uit, maar sommige mensen kunnen daar niet tegen en reageren daar heel heftig op!"
Arthur: "Margriet heeft nog nooit zo gelachen hier. Die zag ik nu een keertje stralen over iemand anders! Ze vond het mooi."
Martijn zegt weer dat het gewoon het beste is dat hij even met Hummy gaat praten.
Martijn: "Even rustig een gesprekje hebben.. desnoods buiten. En ze duidelijk maken dat je niet te veel hebt gezopen!"
Arthur: "Ik blijf echt de hele dag in mijn nest. Wat heb ik hier te zoeken!"
Martijn: "Stel je ervoor dat je erin blijft donderdag. Dan voel je je nog twee weken kutterig!"
Wouter: "Dat is een soort hongerstakingsgedrag. Daar heb je niets aan!"
Arthur: "Die komt geen meter meer bij me in de buurt. Wat een snol... Wat een viespeuk... BAH... 20000 in een dozijn. Daar moet je nog geen 50 gulden voor betalen. En mij in het diskrediet brengen door met haar snollebak voor me gezicht te hangen! Pleurishoeren! Sorry hoor... wat een schijtzooi. Ze zullen allemaal wel een moeilijke achtergrond hebben. Dat hebben al die meisjes die op die brug staan met een spuit in hun arm. Ze moet me echt niet op die manier aanvallen!"
"Ik ervaar haar als zeer prettig!", zegt Wouter rustig.
"Ik kreeg gewoon weer zo'n fokking steek van achteraf. En dan gaat ze morgen weer janken.. BAH... BAH... echt wat ben ik in een achterlijk circus terecht gekomen....!"
Martijn begint even te lachen...
"Maar er gebeurt helemaal niets meer... echt helemaal niets!", verzekert Arthur hem nogmaals. "Heel Amsterdam zit ermee vol. De een profileert zich over de ander.. De een kruipt over de ander.... Ik kom zoals ik ben en heb alleen Ursula erbij gekregen.. en daar zal ik rekening mee moeten houden!"

zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:44:24 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6359263
Arthur is nu nog alleen in de slaapkamer... Martijn en Wouter have left the 'building'.

Geesje is met Ursula in gesprek!
Geesje: "Jullie zijn gewoon twee pilaren en je moet proberen dat je niet alletwee omvalt! Probeer nu koste wat het kost te blijven staan. Probeer hem bij te staan. Hij trekt bij geheid, maar dat wordt alleen moeilijk in de groep!"
Ursula: "Ik wil morgen ook weer met hem praten. Als ik nou hoor dat hij dinsdag en woensdag dus ook al bezig was... !"
Geesje: "En daar heeft niemand meer zin in!"
Ursula: "Ik zie van een paar dat ze er niet tegen kunnen, onder andere Jeanette. Ze zei ook dat ze het gewoon te moeilijk vindt. Maar bij andere mensen zie ik nog wel begrip.!"
Geesje: "Jeanette loopt gewoon weg. Zij heeft die kwaadheid bij zich. Judith zei ook dat ze er helemaal niet goed van wordt. Weer een smet op de avond! Maar Marc en Wouter zitten er wel relaxt in!"
Ursula: "Maar ik moet er af en toe even over praten!"
Geesje: "Zo vaak je wil!"
Ursula: "Hij moet er zelf doorheen... Hij moet zelf maar even ergens tegenaan lopen!"

(mijn code stopt!)

pi_6359437
Ik post het maar hier want het topic van gisteren zit op slot.

Ik moest mijn pc herstarten.

Stream 3

23.15 Dennis vertelt de armen die inmiddels tevoorschijn zijn gekomen wat voor muziek er gedraaid is. Dennis : We wisten dat jullie niet sliepen omdat Quincy niet in zijn mand lag. Jullie komen allemaal ineens met zenders naar buiten. Wij hebben niets anders gedaan dan alleen maar naar muziek luisteren. De drank die daar stond stond niet in het café.

23.17 Stream naar Ursula en Arthur bij het hek. Ursula : Ik zie het aan je kop. Waarom doe je dat nou weer ? Moet je die kop zien. Arthur : Moet ik het wel zeggen of moet ik het niet zeggen ? Ursual : Wat ? Arthur : Je weet het precies. Moet ik het zeggen ? Ursula : Zeg maar niks. Arthur : Heb je het klokje op vijf uur gezet ? Ik kan Arthur niet volgen. Ursula giechelt. Ursula : Wat heb je nou weer allemaal gehad ? Je doet maar wat je moet doen. Je moet niks geks doen, dat wil ik niet. Arthur : Dan hou ik mijn mond. Ursula : Hee Margriet, hou hem even in de gaten want hij wil jullie verlinken. Praat hem maar wat sense in. Je bent hardtsikke teut. Arthur : Helemaal niet. Ursula : Ik zie het aan je ogen. Ik zie het al als je binnen komt, aan hoe je loopt. Ik vind het niet leuk dat je drinkt. Ik heb er niks mee te maken. Arthur : Je hebt er alles mee te maken. Ursula : Ik vind het niet leuk. Arthur en Ursula vertrekken bij het hek.

Stream 5

23.26 Daniela in de keuken : Jij hebt nog geen persoonlijk dilemma gehad. Ting : Ik hoop het niet, het wordt moeilijk. Zo zijn ze wel op het eind van het spel. Het wordt alleen maar pittiger.

Stream 3

23.27 Marc en Wouter bij het hek. Marc : Ik ga nog geen confrontaties aan. Het komt allemaal wel als het komt. Wouter : Wc papier, hoe zit het daar mee ? Marc : Een beetje rustig aan doen. Margriet : Hoe vind je het hier ? Marc : Ik ben er klaar mee. Margriet : Wat zeg je me nou ? Marc : Er is toch niks aan. Nee hoor. Het gaat wel goed. Stream naar Arthur en Ursula die ook bij het hek staan. Ursula zegt weer dat ze ziet dat Arthur heeft gedronken. Ursula : Ik vind het niet correct. Arthur : Er valt niks te verliezen aan jullie kant ? Ursula : Waar heb je het over ? Ursula trekt aan het oor van Arthur. Arthur : Au. Ursula : Ik vind het een klotestreek dat je mij daar de schuld van geeft. Ursula vindt dat Arthur als enige teut is geworden. Ursula : Je zit op het verkeerde spoor. Ik vind het vervelend dat je het één en ander hebt genuttigd en dat je mij daar de schuld van geeft. Arthur : Eén van de personen aan jullie kant hebben dit geflikt. Ursula : Ik weet er niks van. Arthur suggereert dat Ursula medeverantwoordelijk is voor de verdwenen drank. Ursula : Ik heb min zeven (oogafwijking), ik kan toch niet mijn bed uit. Arthur : Ik heb het de hele dag voor me gehouden. Ursula : Ik kan niet normaal met jou praten op dit moment. We hebben afgesproken dat je dat niet meer zou doen. Ik trek je aan je oren, knetterhard, ik vind het een klotestreek. Ik vind het niet eerlijk. Arthur : Jij bent er vannacht uit geweest. Ik geef je niet de schuld. Je doet me pijn. Ursula : Jij doet ook pijn. Arthur : Waarom ? Ursula : Omdat je hebt zitten zuipen daar. Waarom doe je dat ? Dat vind ik echt niet leuk. Arthur : Ga slapen alsjeblieft. Ik vind het niet leuk. Ik heb twaalf mensen over me heen. Ursula : Moet je daarom gaan drinken ? Geef je mij de schuld of die andere mensen ? Arthur : Ik geef jou niet de schuld. Als je dit gek vindt, sorry hoor. Ursula : Ik vind dit niet leuk om te zien. Waarom doe je dat toch elke keer ? Ik vind het niet leuk. Dan ben je anders. Arthur : Ik heb er de hele dag tegen aan lopen hikken of ik het moest zeggen tegen de anderen. Ursula : Wat ? Arthur : Dat jij de drank weg hebt gehaald. Ursula met stemverheffing : Flikker maar een eind in de tering. Een beetje mij van die domme dingen zitten te beschuldigen. Ik heb die drank niet weggepakt. Pleur toch een eind in die knoop man. Tjongejongejonge. Als het wel zo zou zijn weet je dondersgoed dat ik mijn mond moet houden. Maar het is niet zo. Waarom zit je dan door te zeiken ? Arthur : Dag Ursula. Ursula : Echt waar, ik vind het superirritant. Tjongejongejonge, wat een gozer. Hij zegt, ik krijg twaalf man over me heen. Dennnis : Urs, we willen graag weten wat er gebeurd is. Ursula : Ik vind het nergens op slaan. Ik ga lekker naar bed. Arthur : Als ik deze reactie krijg heb ik er geen reactie meer op. Ursula : Irritante pleurislijer. Tjongejongejongejonge. Ursula zacht : Etter.

23.41 Arthur tegen Dennis : Omdat ik een beetje doorzaagde over die drank. Ik kreeg een uitbrander. Dennis : Je weet hoe Urs is. Dan loop je niet weg. Dan zeg je kom even hier, klaar. Arthur : Ursula is er uitgegaan vannacht. Dennis : Het spook is BB. Arthur : Uit deze reactie weet ik dat zij het niet is geweest. Dennis : Ze heeft heel wat anders aan haar hoofd. Ze is er niet uit gegaan. Fuck de drank. Niemand heeft het er meer over. Dennis : Ursula, mag ik wat vragen ? Hij wil wat zeggen. Ursula : Ik heb niks te luisteren. Dennis : Zeg wat je tegen mij heb gezegd sukkel. Arthur : Ik vroeg het me gewoon af. Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Ursula : Ik snap er helemaal niks meer van. Arthur : Ik dacht dat jij een dilemma was aangegaan om die flessen weg te nemen. Ben ik te ver gegaan vanavond ? Dennis : Ja. Nee. Ursula : Nee en ja, dan weet ik genoeg. Arthur : Ben ik gekker geweest als de rest ? Anderen : Ja. Arthur : Waarom ? Daniela : Duidelijk. Margriet : Je hebt veel gedronken. Ursula : Ik zie het gewoon aan je. Arthur : Dit antwoord valt me tegen. Het draait weer om mij. Jeannette : Het gaat weer dezelfde kant op. Laat hem gewoon vliegen.

23.46 Arthur : Ik ga naar bed. Ursula : Ga alsjeblieft naar bed. Zelfs ik weet niet waarom ie zich zo gedraagd. Waarom ie zo slecht in zijn vel zit. Margriet : We hebben allebei aardig wat drank op, Dennis ook. Jeanette : Het begon al in het café, ik zei, Arhur, hou op. En het gebeurt weer. Ursula : Het onderwerp was, jij hebt te veel gedronken, hij begon over die drank.

Stream 5

23.50 In de slaapkamer. Arthur : Ik heb het gehad met BB. Ting : Je bent zo provocerend. Waarom Daniela ? Arthur : Ik heb duizend van die vrouwen om me heen gehad. Ik geef die mensen geen kans meer. Het interesseert me geen zak meer. Ting : Je wilt toch wederzijds respect. Arthur : Ze hebben hun kans gehad. Ik had er al een slecht voorgevoel van. Het is alleen maar bevestigd. Ting : Wat hebben ze dan misdaan ? Arthur : Ze gaan alleen maar over je rug heen. Ting : Dat is niet zo. Wat hebben ze fout gedaan ? Arthur : Ze profileren zich alleen maar over een ander. Ting : Zo moet je niet denken. Arthur : Ik zit mijn laatstse dagen uit. Ik heb het gehad met BB en zeker met de personen en zeker met de vrouwlijke kant. Ting : Jij leeft toch normaal met mensen mee ? Anders was je niet bij de politie gegaan. Arthur : Ik kijk net in een paar ogen. Ting : Er is iets wat jou pijn heeft gedaan. Arthur : Jij bent jezelf. Arthur denkt dat Daniela haar heeft uitgelachen. Ting : Dat is niet zo. Ik zat toch naast haar. Arthur : Vrouwen kunnen je op verschillend manieren uitlachen. Ting : Als je er uit wilt. Arthur : Ik wil er helemaal niet uit. Ik heb het gehad. Ting : Dan pas je er niet in. Arthur : Misschien willen ze dat wel (BB). Ik zie alleen maar een stelletje profiteurs. Ting : Zo maak je het voor iedereen ondraagbaar. Martijn ligt overigens in bed zie ik nu. Ting : Wat doe je hier nog ? Arthur : Ik wacht wel tot jullie me wegstemmen. Ting : Waarom wou je meedoen ? Arthur : Ze hebben me uitgenodigd. Ik wil alles meegeven maar steek me niet in mijn rug. Misschien heb ik fouten. Ting : Dan hoef je je niet zo op te naaien. Niks is zoals het lijkt.

23.57 Arthur : Voor Bram was het over. Ik heb ongeveer dezelfde instelling. Voor mij is het over. Ik cijfer me nou helemaal weg. Je ziet mij niet meer. Ting : Dat is absurd. Ik denk niet dat de rest daar op zit te wachten. Arthur : Het interesseert me niet of ze op me zitten te wachten. Ik ren niet meer achter anderen aan. Ting : Dat verwacht niemand van jou. Arthur : Waar moet ik heen ? Ting : Ga dan maar uit de show. Wat houdt jou hier dan ? Arthur : Moet ik me financieel uit laten draaien ? Ting : Je zei, je kwam met niks en je gaat met niks. Er is één reden waarom je zou blijven, Ursula. Arthur : Ik heb het gehad. Ting : En ons gesprek dan van vanmiddag ? Dat gaat niet meer op. Waarom dan ? Arthur : Omdat ik gore viespeuken zie. Ting : Niet zulke woorden gebruiken. Arthur : Ze mogen zich allemaal profileren over mijn rug. Ting : dat doen ze niet. In het café wou je aanraking, Margriet en Wouter gaven aan, niet verder. Je weet dat het project regels heeft. Arthur : Alsjeblieft, laat het zo vlug mogelijk aflopen voor me. Ting : Ga dan weg. Arthur : Ik ben diep diep teleurgesteld in hetgeen ze beoogt (?). Ting : Ik dacht na ons gesprek dat je je zou openstellen voor anderen. Arthur : Moet je haar gezicht zien dan. Ting : Ze zat gewoon met Judith te praten. Ze hoorde een scheldwoord van jou. Vind je het fijn morgen een praatje te praten met mevrouw BB ? Arthur : Nee. Mij zien ze niet meer. Ik neem gewoon het zware pad. Het makkelijke pad is zo makkelijk.

0.03 Ting : Wat wil jij voor ondeugends doen ? Er kunnen hele zware sancties vallen. Arthur : Daarom zeg ik, ik heb er geen zin meer in. Ting : Laat zien wat er in je zit. En niet met discussies en scheldwoorden. Als jij net was doorgeraast had jij weer mensen pijn gedaan. Je gebruikte scheldwoorden. Arthur : Die trek ik niet terug. Ting : Jij kent haar niet eens, je geeft haar geen kans haar te leren kennen. Elk mens is de moeite waard om te leren kennen. Dat is de makkelijkste weg, iemand een stempeltje op te stempelen. Arthur : Ik hoop dat ik donderdag weg ben. Ting : Dan hoop ik dat ook voor jou. Arthur : Ik ga de knop uitschakelen. Ting : Als je er uit komt kom je ook mensen tegen die je zo bestempelt. Je bent boos en agressief. Arthur : In mijn wereld ben ik mild. Ik ben heel pee en vree met mensen. Ting : Nou. Martijn : Hoe was jij dan in het buitenland ? Arthur : Je moet soms gewoon keihard zijn. Ik kan die knop omzetten. Dat heb ik geleerd. Weet je wat de achterliggende grond is ? Dat ik het beste van de mensen in wil zien. Ting : Had je niet die gevoelens in het buitenland ? Over ons ? Daar heb ik je zo niet gezien. Waarom heb je hier wel die boosheid ? Arthur : Omdat mensen zich daar ontwikkelen. Ting : Daar geef je mensen wel een kans. Waarom ? Arthur : Je bent het of je bent het niet. Ting : Die ik in het buitenland zag was niet helemaal Arthur of zo ? Arthur : Ik heb Sjois ook wel eens wat gezegd. Ik heb geleerd vrouwen in hun ogen te zien wat ze van plan zijn. Ik vertrouw geen enkele vroew. Ursula heb dat bij mij weggehaald. Alle muren zijn weg voor Ursula. Geen enkele andere vrouw kan dat. En er zit er nog ééntje daar. Ik oordeel dus ik weet. Ting : Je hebt haar geen kans gegeven. Arthur : Waarom laat ze zich zien op tv ? Martijn : Omdat ze een mooi kontje heeft. Arthur : Ik zit hier helemaal niet om achterdochtig te wezen. Maar ik ben heel achterdochtig over vrouwen. Ik heb vier jaar geen vrouw gehad. Tot Ursula. Zo'n blik is echt schluss. Ik heb moordaanslagen gezien op vriendinnen (hij noemt nog ene paar dingen maar ik kon het niet zo snel volgen). Ze moeten niet meer bij me aankomen. Als die vieze vuile. Ting hard : Uh uh. Martijn : Dat zie je allemaal in de ogen van een vrouw ? Ting : Ik denk dat we er even over op moeten houden. Hou je je nu in met scheldwoorden. Arthur : Er komt niks meer uit. Martijn : Je kunt morgen het beste een goed gesprek hebben met mevrouw BB. Arthur : Als jullie het willen doe ik het. Ting : Dat lijkt me een goeie oplossing. Okee. Welterusten. Welterusten Tinus. Ting verlaat de slaapkamer.

0.14 Martijn : Je vroeg, heb je te veel gedronken. Margriet zei, hij heeft vier of vijf dingen achterovergeslagen. Ik zei, ben je dan lam. Arthur : Jij bent de enige die eerlijk is. Martijn : Ik zeg nee en iedereen zegt in één keer ja. Arthur gooit en nu weer een reeks scheldwoorden uit m.b.t. de andere bewoners. Martijn : Ik kan het wel begrijpen. Het is nog niet helemaal koek en ei na gisteren. Je ging met dat microfoontje in die rozen. Arthur L Was dat nou provocerend ? Martijn : Het heeft wel te maken met gisteren. Aan de andere kant vind ik dat hun het een klein beetje overdrijven. Arthur : Alleen bij jou komt het er puur uit. Je bent soms een Tinus in de groep maar je bent goudeerlijk . Dat kan ik bij niemand terugvinden. Martijn : Ik zei, sorry, hij heeft echt niet veel gezopen. Martijn zegt weer dat hij beide standpunten begrijpt.

0.18 Ting is terug. Ting : Gaan we weer over de rooie ? (door het gesprek met Martijn was Arthur weer met stemverheffing gaan spreken) Martijn vertelt zijn standpunt aan Ting. Arthur : Ik weet me god niet hoe deze mensen zo dood rondlopen. En ik trek niks terug. Martijn : Ik begrijp best wat hij voelt. Ik was het al een beetje vergeten. Ting : Ik heb alleen maar gehoord, ben ik uitbundiger. Martijn : Hij vroeg ook, heb ik te veel gedronekn. Arthur : Je kunt ook van één Bacardi hardstikke lam zijn. Ting : Je staat onder grote spanning. Arthur : Ik sta helemaal niet onder spanning. Ting : Laten we rustig gaan slapen. Arthur na eerst tegen te stribbelen : Ik doe het voor jou. Ik zing het uit tot donderdag. Stem me er dan maar uit. Heb ik zo achterlijk gedaan dat ik dit verdien ? Ting : Laat je de emoties niet te hoog oplopen Martijn ? Ga lekker slapen. Ting vertrekt weer.

0.22 Arthur : Martijn, je hoeft me niet na te praten. Ik kreeg een knipoog van Ursula. Ik zat met het dilemma, moet ik Ursula er bij lappen of met ik haar er niet bijlappen. Ga je je vriendin verdenken van het stelen van de flessen. Martijn : Ik denk wel dat iemand van de bunker er mee te maken heeft. Arthur : Ik heb bevestiging gehad van BB dat het niet door mensen van buiten is. Dat kan niet. Ik ben zo achterdochtig als de pest. Ik heb bevestiging van mevrouw BB gehad, dat bestaat niet meer.

0.25 Wouter is binnengekomen. Martijn : Als ze een dilemma hebben mogen ze niks zeggen. Arthur : Als je een knipoog van je beste vriendin krijgt ? Ze begon eerst dat ik naar alcohol stonk. Ja dank je de koekoek als je een paar biertjes op hebt. En dan krijg in de hele groep. Wouter : Ik heb tegen Ursula gezegd, jij heb niet veel gedronken. Dat heb ik net tegen haar gezegd. Arthur : Bepaalde personen die mij al vaker in het kwade daglicht hebben willen zetten die zeggen je hebt veelsteveel gezopen en ik krijg de hele mikmak over me heen. Wouter : Het belangrijkste is dat jij en Ursula er morgen even uitkomen. De rest moet even in je reet roesten.

0.28 De stream stopt.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 01:02:24 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6359496
Arthur staat nu buiten te praten met Marc.

"Ik ben zo teleurgesteld in sommige mensen. Ik kreeg weer zo'n steek in mijn rug van een dame die denkt dat ze er helemaal is.
"Het gaat om de manier waarop het gebracht wordt denk ik.", reageert Marc.
"Als je zo bent zoals sommigen hier", zegt Arthur in de tuin. "Ga dan maar in je graf liggen.. kom dan niet in dit programma..
"Als ze niet klunnen handelen hoe jij bent, bedoel je!"
"Die constant met hun reet rondhupsen om in de camera te komen", vult Arthur nog even aan. "Van zulke types staan er 50 in de rij... en voor 50 gulden per uur heb je ze in je bed liggen... Deze types staan helemaal buiten de maatschappij."
"Dus een aantal mensen zijn je tegengevallen?", vraagt Marc.
"Ik heb in een groep gezeten die vrij evenwichtig was", zegt Arthur. "Geesje Stefan en Ting horen daar bij. Het enige rottige wat ik nu heb is dat Ursula aan me zijde is.. op zich is dat niet rottig natuurlijk, maar het is moeilijk.!"
"Nu is het voor jou belanbgrijk om de communicatie met Ursula goed te houden!"
"Ik weet het niet meer", zegt Arthur. "Ursula viel tegen me uit... Ik ga voor een vrouw en die mag alles tegen me zeggen. Daar komen we samen wel uit! Maar er kwam uit dat Daniela iets met mij had.. Wat de camera niet heeft gezien.. daar kan ik je meer over vertellen. Daarom ben ik zo kwaad op die gore snol. Dat heeft de camera niet gezien, maar ik weet wat ik heb gevoeld. Ik heb daar ook met Ursula over gesproken, maar dan komt dit er weer overheen! Bram heeft ook zoiets gehad en die is er aan onderdoor gegaan. Die heb ik weg zien kwijnen. Martijn mag ik wel, maar zonder Bram was hij ook niets geweest. Ik hou alles in mijn achterhoofd. Ik vergeet geen dingen!"
"Dat is wel een beetje jammer, want jemoet ook dingen verwerken!", meent Marc. "Maar je doel is toch niet om het moeilijk voor jezelf te maken!"
"Ik maak het liever moeilik voor mezelf zodat ik in het reine met mijn hoofd kom!", zegt Arthur meteen!

zaterdag 19 oktober 2002 @ 01:16:42 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6359710
Arthur begint over 'dat achterlijke wijf' en meteen is het geluid weer weg van stream 1.. Ik heb nu het idee dat Arthur door BB in bescherming tegen zichzelf wordt genomen. We hebben nu de boosdoener van dit alles in beeld. Daniela...(volgens Arthur)

Ze is aan de klets met Dennis.
"Hij is niet zichzelf en dan pakt hij mensen die iets bij hem triggeren", meent Daniela. "Dan pakt hij vrouwen die hem doen denken aan misbruik. Hij maakt ook rare insinuaties. Ik lag bij Margriet in bed en toen wilde hij er bij komen liggen. Hij zei ook zoiets dat hij misschien wel iets met mij had gewild als hij Ursula niet was tegengekomen. Ik begrijp het niet... Als hij zo te keer gaat bij hethek geef ik hem het voordeel van de twijfel. Toen ik het aan hem vroeg wat er was kreeg ik rare antwoorden. Hij klinkt dan heel verward! Het trekt dingen uit z'n verband. En als ik er dan bij zit... dat moet je bij mij niet doen. Ik ben niet met rare spelletje bezig. Als hij dingen verkeerd uitlegt dan zit dat in zijn hoofd."
"Maar hij heeft dingen gezegd over jou..... ", begint Dennis.
"Ik blijf nu ook heel ver van hem vandaan. Dat doe ik ook vor mijn eigen veiligheid! Als hij mij aanvalt hoe ik soms kijk... dat zit in zijn hoofd, niet in mijn hoofd! Dat is net als ik aan het dansen ben en mensen dingen zien waar ik gewoon niet mnee bezig ben!"
"Hij vergeet helemaal hoe wij tegen hem aankijken..", zegt Dennis kalm. "en dan komt dit er weer bij. Hoe haalt hij het in zijn kop om dan om dit weer te doen.. zonder aanleiding overigens..!"
"Godsamme zeg.. ik kan er nog niet overuit!", zegt Margriet die er ook bij komt....
Jeanette komt er even bij staan en vraagt waar het nou eigenlijk over gaat.
"Hij vond Daniela te verleidelijk enzo..", zegt Margriet. "Ze liep met haar kont te schudden enzo...."
"Onder andere het snol en sloerie en slet verhaal", vult Dennis aan. "En dat ze aanleiding heeft gegeven voor zijn reactie over haar!"
Desnoods sta je in je blote reet of string te hupsen... Als jij dat wilt moet je dat doen!", meent Jeanette terecht. "Maar ik steek er geen energie meer in... ik vind het wel goed zo!"

Ting komt terug uit de dbk en zegt dat BB graag met Arthur en Margriet wil praten.... Margriet reageert dat ze daar helemaal geen zin aan heeft, maar volgens mij doet ze het wel.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 01:25:49 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6359852
De rust is even wedergekeerd in het BB huis.... Arthur en Margriet zitten in de dagboekkamer... In de bungalow zit Denis nog in de keuken.... en er liggen al wat mensen in bed. De bunkeraars liggen in bed wat te kletsen over nietszeggende zaken. Op stream 1 hebben we nu een fruitschaal in beeld. De cameraman van stream2 gaat alle slapende bewoners in de bunker langs. Zal het zo rustig blijven vannacht?

"Er komt voorlopig geen wissel", denkt Stefan. "Het is veel te leuk nu aan die andere kant. Ze slaan elkaar de hersens in!"

pi_6360172
22.29 Het feestje in De Zevende Hemel.

22.56 De armen trekken zich terug in de slaapkamer.

23.05 Judith kan het niet laten te kijken.

0.19 Het gesprek in de slaapkamer.

0.20 Ting bleef rustig.

0.22 De hoofdrolspeler van vanavond.

0.26 En nogmaals.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 02:24:03 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6360464
Arthur en Margriet komen uit de dagboekkamer...
"Ik vind hier geen zak meer aan!", zegt Arthur.
"Jij zat met die roos... en je zat aan de boksen!", reageert Margriet kalm. "Het zijn dingen die achter elkaar gebeuren en we hebben al genoeg gezeik gehad!"
"Als de groep het niet kan handelen."
"En dan zeg je over Daniela dat ze te schaars gekleed is!", zegt Margriet verwijtend.
"Ze stond zo voor me in de bevervorm...", legt Arthur gebarend uit. "En ze was daar (slaapkamer) te schaars gekleed in een doorzichtig slippie. Ik heb hier echt nog nooit in zo'n achterlijke situatie gestaan."
"Misschen ben je te veel met anderen bezig en te weinig met jezelf", denkt Margriet. "Maar als je een negatieve bril op hebt dan zie je ook alles zo! Alles wordt hier versterkt en daar moet je je aan overgeven. Je kunt er niet omheen!"
"Ik dacht vanavond dat het op een normale manier kon, maar dat kan dus niet!"
"Je slaat soms net de plank mis... ", vervolgd Margriet. "Dat met die roos ook. Sta je te dansen en krijg je opeens een roos in je neus geduwd. Terwijl je juist zo leuk wilt. Je wilt de grapjas hier uithangen. Maar probeer te kijken om het niet te forceren!"
"Ik zag jou ook stralen vanavond!", reageert Arthur. "Jij geniet ook van iemand die jou aan het lachen maakt!"
Daar moet Margriet hem wel gelijk in geven.
"Ik doe die dingen niet om geaccepteerd te worden!", probeert Arthur haar nogmaals duidelijk te maken. "Net als Mus doe ik ook niet alles om geaccepteerd te worden!"
"Je hebt een bepaald soort boosheid uit je verleden en dat komt soms boven", meent Margriet. "Dat is je nu een paar keer overkomen... dat overvalt je!"
"Toch sta ik achter de kern", zegt Arthur. "En dat is dat ik gewoon genaaid word! Ik voelde me happy daar en ik deed daar volgens mij niet overdreven. Is het dan zó erg wat ik doe? Dat ik zó afgevallen moet worden..... want zo voelt het! En als je dat vindt, zeg het dan in me smoel en ga het niet achteraf lopen smoezen!"
"Op die momenten is volgens jou de hele wereld slecht!", valt Margriet hem in de rede.
"Dat heb je gelijk aan", geeft Arthur toe.
"Tel even tot tien!", zegt Margriet. "Want je hebt echt een andere bril op... omdat je allemaal nare dingen hebt meegemaakt..."

Martijn staat er inmiddels bij en luistert.... maar zegt niets.

"Ik kan er niet goed een vinger opleggen... maar neem gewoon niet zo snel mensen iets kwalijk!"
"Mij werd ook vanalles kwalijk genomen... met die rozen enzo! Misschien sla ik de plank mis, maar ik kan de nuance niet vinden. Ik zal niet onder de dekens gaan zitten voor Big Brother vanaf nu, maar ik kan niet mezelf blijven. Dat kunnen de mensen hier niet aan!"
Margriet legt nu uit dat hij echt die roos niet mee mocht nemen voor Ursula. Dan volgt er meteen een sanctie.
"Bestel hier 60 bloemen voor mijn part en zet die in flessen....", raadt Margriet hem aan. "Maar we hebben al een heel verleden met die sancties omdat we ook dachten sociaal te zijn. Maar dan werkte het heel anders omdat je een hele groep meetrekt! Vandaar dat wij wat panischer reageren! Wij kennen jou niet goed genoeg.... Ik weet nu dat je niet zoiets raars doet..."
"Als die box perongeluk valt krijg je ook al gezeik!", zegt Martijn opeens.
Arthur vertelt dat hij in het buitenland niet raar heeft gedaan. Blijkbaar heeft hij zich daar wel aan de regels gehouden.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 19-10-2002 03:07]

zaterdag 19 oktober 2002 @ 02:49:55 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6360629
"Maar je reageert echt te fel op Daniela!", zegt Margriet dan.
Arthur: "Ze zei recht in mijn gezicht dat ik te veel gedronken heb!"
Margriet: "Maar ik ook!"
Arthur: "Maar ik heb met jou een andere verstandhouding dan met Daniela!"

Jeanette komt er nu toch ook even bij staan.

"Iedereen vind je een lul als je zo reageert!", zegt Margriet.
"Dat weet ik ook maar ik laat me daar niet door weerhouden!", reageert Arthur vastbesloten. "Er liep iemand bij me weg waarvan ik dacht dat het helemaal goed zat!"
"Maar als je alle dingetjes op een rij zet dan is er best veel gebeurd rondom jou",meent Margriet. "Dan moet je je afvragen hoe dat komt!"
Arthur: "Ik zal niet in deze groep mee kunnen draaien! In de bunker ben ik meer mezelf dan hier. Hier kan eigenlijk niets. Ik zie hier geen enkele personlijkheid in terug! Ik zal me nu klakkeloos mee laten gaan. Maar vraag me dan niet of Arthur verschijnt, want Arthur verschijnt niet! In mijn belevingswereld kun je geen leuke dingen doen. Niets mag verschoven worden... alles is klaar! Ik kan hier mijn ei niet kwijt en in de bunker wel. De personen die hier rondlopen zie ik daar niet rondlopen. Ik ga gewoon niets uit de weg. Dat doe ik in mijn persoonlijke leven ook niet!"
Margriet: "Maar wie weet hoe lang we hier nog met elkaar moeten. Dan is het toch prettig om goed met elkaar te kunnen!"
"Ik wil geen bepaalde dingen waar ik achter sta verloochenen!", probeert Arthur uit te leggen.
"Heb je er wel eens aan gedacht om er met een psycholoog over te praten?", vraagt Margriet. "Want het is niet niets wat je hebt meegemaakt. Je krijgt soms het gevoel weer terug van bepaalde teleurstellingen! Dat gevoel is overheersend bij jou"
(Martijn staat nog steeds zwijgend te luisteren naar Arthur en Margriet. Jeanette is al weer weg)
"Hardheid werkt hier niet!", meent Margriet.
"Je kunt je hier niet laten gaan", zegt Arthur. "Het wordt anders geinterpreteerd!"
Margriet: "Je zit in een lastig parket, maar je hebt een heleboel shit meegemaakt wat je nog geen plek hebt kunnen geven. Je bent hier heel kwetsbaar.. tenminste ik wel!"
"Ik snap niet waar die kwetsbaarheid vandaan komt!", reageert Arthur meteen. "Ik voel me niet kwetsbaar!"
"Maar heb jij nou gezegd over Daniela dat ze te schaars gekleed was?", vraagt Margriet opeens.
"Absoluut niet!", antwoordt Arthur.
(ze moest eens weten waar hij Daniela allemaal voor uitgemaakt heeft vannacht!)
Martijn zegt nogmaals dat Arthur niet lam was. Margriet merkt op dat Ursula heus wel kan zien als hij te veel opheeft.
"Ik kon wel begrijpen dat hij zich aangevallen voelde", zegt Martijn. "Iedereen zei opeens dat hij te veel had gedronken. Ik kan begrijpen dat hij pissed was!"
"Maar hoe gaan we het oplossen?", vraagt Margriet.
Een echt antwoord komt er niet.
"We zaten in het bubbelbad en Daniela komt aangeschoten ove rmij heen hangen", zegt Martijn over het bubbelbad verhaal. "Ze deed niets en ik deed niets.. En ze deed het bij iedereen... Ook bij Arthur...maar Arthur deed niets....en Daniela deed ook niets... en Big Brother komt opeens vragen van 'hoe kun je zoiets doen'? Waar zoiets vandaan komt begrijp ik ook niet!"
"Ze ging wel richting mijn kruis met haar hand!", onderbreekt Arthur. "Ik had het bad uit kunnen gaan natuurlijk... En ze mag er ook wel over nadenken hoe ze soms met haar lichaam speelt tegenover mannen!"
"Ik denk dat je te veel met Mus hebt gepraat!", zegt Margriet meteen.
"Mijn nekharen gaan overeind staan als een vrouw zich zo profileerd!", legt Arthur uit.
Margriet: "Maar dat heeft met jouw verleden te maken dat jou nekharen daarvan overeind gaan staan!"
"In Daniela zit niets geen kwaads!", zegt Martijn.
"Ik geloof het niet", valt Arthur hem in de rede. "Er is gewoon ook een andere Daniela. En als ik niets over haar mag zeggen, val mij dan ook niet met mijn roosje aan!"
"Maar die keer in de bubbelbad zenden ze uit", meent Martijn. "Want dat is leuk om naar te kijken. Het klinkt hard, maar het gaat om het geld!"

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 19-10-2002 03:11]

zaterdag 19 oktober 2002 @ 02:52:37 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6360651
(De streams stoppen ermee.... en ik vind het wel even genoeg... pfffff)
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 13:17:25 #14
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6362802
Daniela en Judith zitten samen aan het hek te roddelen over Arthur.
Judith:"Hij gooit zijn eigen glazen "
Daniela:"Hij loopt nu een beetje zijn eigen glazen in te gooien. Hij heeft een vet probleem"
Judith:"Trek het je niet aan. Hij trekt er nu dingen bij die nergens op slaan"
Daniela: "Maa r ik hoor nu dat hij het bubbelbad er weer bij haalt".
"Het zit in zijn hoofd niet goed"
Judith: "Laat hem lekker met rust. Het is met Mus hier netzo. Laat hem lekker met rust, dat doe ik hier met Mus ook.
Het ligt echt niet aan jou!
Daniela zucht diep en zoekt echt stun bij Judith.
D: "Het is een klootzak van een kerel".
Daniela tegen Judith; "Toppertje"en zij omhelsen elkaar.
J: "laat jeniet gekmaken, ga maar lekker naar buiten"

Daniela zoekt nu haar gelijk bij Margriet.
D: "Van mij kan hij echt barsten. Komt hij ineens met verhalen over sloerie. Maar er is hier een iemand erg in de war. Hij loopt dingen rond te bazuinen die niet kloppen."

eurobilltracker.com
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 13:31:22 #15
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6362922
Arthur zit buiten met Dennis in de jacuzzi. Ook die nieuwe is erbij. Wouter?
Jeanet springt in het zwembad. Zij rilt er vreselijk bij en vraagt zich af waar ze aan begonnen is. Zij vertelt de andereen dat het echt ijskoud is.
Ook Arthur springt erin.

Badkamer.
Margriet is haar benen aan het ontharen. Daniela zeurt door over Arthur ( niet goed te verstaan door stromend water)
Zij heeft het nu over iemand die heel erg de camera's in de gaten houdt. ( ik weet niet over wie ze het hebben)
Wouter komt nu binnen douchen, ook hij houdt zijn zwembroek aan.
De twee meiden zijn nu stil. Jeanette komt ook binnen en roept: "Oh jongens , wat lekker". Zij trekt haar bikini uit en gaat gewoon naakt douchen.
Daniela zeurt nu dat iemand de bedden niet heeft gedaan, ze zegt er wel bij dat ze niet wil zeiken.

De jongens zijn nog in het zwembad en Quincy loopt er luid blaffend omheen. De jongens spetteren haar nat. Dennis kalmeert haar en zegt dat het water te koud is voor kleine hondjes.

Ting en Daniela douchen nu ook, keurig in hun bikini. Gesprekken zijn hier niet meer te verstaan.

Kooi.
Ook de bunkerbewoners zitten in het zonnetje.

eurobilltracker.com
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 13:55:29 #16
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6363085
Kooi
Judith vindt het triest voor Stefan dat die nog niets heeft gehad van het thuisfront.
Er zijn op het moment geen roddelpraatjes te verslaan. Teveel mensen in de badkamer, daar zijn ze aan het opruimen. Martijn maakt de keuken schoon. Arthur staat in badjas te rillen bij de kooi. Ursula nog niet gezien.
In de kooi hebben ze het over spelletjes zoals Pim, Pam pet en Dr. Bibber. Stefan vond dat een kutspel.

Arthur is nu naar binnen en staat met Marc te praten aan het hek. Ook zij hebben elkaar niets interessants te melden en arthur gaat weer weg. Ik denk dat hij Ursula aan het zoeken is. Hij blijft wel in de buurt van het hek en blijft in de bunker loeren. Nu gaat hij weer naar buiten en de camera blijft hem volgen.

Dennis en Margriet zijn in de slaapkamer bezig maar ook hier is geen gesprek gaande. Zij doen stilzwijgend hun werk.
Daniela en Jeanette zijn zich in de badkamer aan het opmaken.

Mus is ook wakker en iemand vraagt hem of hij met zijn verkeerde been uit bed is gestapt.
Laurens vraagt of iemand lakens wil wassen. Hij is niet van plan om in het ongedierte van anderen te gaan liggen, dus hij heeft ze wel gewassen en hij is van plan zijn eigen lakens mee te nemen bij een wisseling.

Arthur heeft uiteindelijk toch een luisterend oor gevonden bij Stefan.
Arthur: "Ik heb gisteren niet zoveel gedronken. Ik vindt het allemaal wel vaag. Ik kon het wel vinden met Wouter. Het was leuk. Ik heb wel op de tafel gestaan. Dan wordt ik later aangevallen dat ik zat was. Misschien was ik een beetje te opdringerig, maar als ik als een dooie door het leven moet.
Ik wil aan Margriet vragen of die tegen Urs wil zeggen dat ik niet teveel gedronken had. En Daniela, er is meer gebeurd, allemaal kleine dingetjes."
Stefan: "Het is niet zo dat je je weg moet cijferen".
Arthur: "Had jij dan meteen door dat je een stap terug moest doen?"
Stefan: "Niet een stap terug doen, maar even wat rustiger".

Wouter gaat weer douchen en trekt nu wel zijn zwembroek uit (Stream weg uit badkamer)

eurobilltracker.com
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 14:07:11 #17
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6363194
Hek.
De anderen komen er nu bij dus dit gesprek wordt afgebroken.
Het gesprek wordt algemener, het gaat wer over de broodjes. Judith is van plan die zo te gaan kneden. Ursula zit stil op het bankje in de bunker en kijkt naar Arthur die aan de andere kant van het hek naar haar zit te kijken. Zij praten echter niet met elkaar.

In de badkamer verzamelt Dennis de was. (waspiet??)

Laurens is met Marc in de slaapkamer. Het gaat weer over de beddenindeling. Mus wil wel in het driepersoons bed maar alleen maar met mannen. Stefan doet hem na: "Vanwege het geloof is het alleen maar mogelijk met mannen ....... ( in een bed te liggen. red)

Het poedelen in de bungalow is achter de rug dus nu is het topdrukte in de keuken.

In de bunker barsten ze in lachen uit. Geesje had even een koekje neergelegd om wat te pakken en Quincy ging er onmiddelijk met het koekje vandoor. Ze proberen hem wat op te voeden maar Quincy likt zijn lippen eens af.

eurobilltracker.com
pi_6363374
Ting en Daniela buiten genietend van het zonnetje en hebben het over lekker boodschappen doen. Ting vijlt ondertussen haar nagels en Quincy zit bij Daniela op schoot.

Dennis komt nu me iets naar buiten. Het is volgens mij koffie en Thee. Ting en Daniela bespreken de normale gang van zaken op een zaterdag buiten het huis. Dennis is er ook bij komen zitten.

zaterdag 19 oktober 2002 @ 14:25:28 #19
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6363375
Bunker.
Laurens is bezig met zijn favoriete bezigheid.... het opmaken van de bedden. De dekens worden zo neergelegd dat de streepjes precies gelijk lopen. Ze vinden nu een klokhuis in een bed en Stefan gaat informeren wie er een appel heeft gegeten in bed.

Bungalow.
Ook hier zijn ze de bedden aan het opmaken. Ze constateren dat ze vanaf nu steeds meer ruimte in de kledingkasten krijgen, want er gaan nu steeds meer mensen weg.
Dennis gaat zijn kast reorganiseren. In kan niet zeggen dat de sfeer in de bungalow erg gemoedelijk is . Niemand bemoeit zich echt met Arthur.
Jeanette zegt nu dat ze helemaal klaar is met Arthur.
Wouter vraagt haar :" Ën als hij nu eens met wat goeds komt, zijn excuus aanbiedt?"
Jeanette:"Nee ik ben het helemaal zat. Dat heb ik ook in de DBK gezegd."
Wouter: "Je bent iemand met een duidelijke mening."
Wouter is te herkennen door een achterlijk petje op zijn kop.

Arthur heeft zich nu aangekleed en zijn plaats aan het hek weer ingenomen. Marc komt wel bij hem zitten maar Ursula blijft uit zijn buurt.
Marc: "Rustig maar, het komt wel goed met Ursula"
Arthur:"Ik heb vannacht wel een gesprek gehad met mevrouw BB.'
Marc vraagt hem of hij al met iemand verder heeft gesproken.
A: "Nee, zolang ik niet met Urs heb gesproken praat ik met niemand"
"Ik heb niets fout gedaan".
Marc:"Je moet gewoon aan jezelf denken. Laat toch gaan".
Arthur:' Ja, maar ik zit ermee"
Marc:'Heb je wel een beetje geslapen"
A: Een beetje.
M: je kunt nu wel zeggen ik geef ze geen stok. Als je het gevoel krijg moet je tot 100 tellen en niet impulsief reageren.
Arthur ziet er diep depressief uit.

Bunker
Geesje voelt zich in de bunker nu helemaal verkreukeld.

eurobilltracker.com
pi_6363438
Dennis word door Arthur naar binnen geroepen voor een lekker broodje shoarma. Laurens staat buiten in de kooi en mengt zich ook met het gesprek van Ting en Daniela.

Quincy heeft de plaats van Dennis op het bankje ingenomen en word er nu door Ting afgezet omdat de baas eraan komt.

Laurens: ik vandaag nog niet gehoord zender checken, DBK. Er gebeurd weinig en ik heb meerdere mensen zonder zender zien lopen. Ja het is weekend zegt Daniela

Daniela vraagt nu aan Laurens of hij nog iets gaat doen vandaag? Ja de slaapkamer vegen en een klein beetje wassen. Niet teveel anders heb ik morgen niets te doen. Quincy kruipt nu bij Daniela op schoot.

pi_6363459
Quincy heeft een baasje. Dit heeft Daniela aan BB gevraagd. Zij zou eigenlijk maar een week blijven maar het baasje vind dat de bewoners wel goed omgaan met Quincy. Dus hij heeft toestemming gegeven om Quincy langer in het huis te blijven
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 14:33:58 #22
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6363482
Jeanette komt ook aan het hek, zij negeert Arthur en vertelt tegen Stefan hoe koud het zwembad was.

Margriet is aan het eten, broodjes shoarma. Arthur komt ook een broodje halen. Hij vraagt hoe hij het moet doen en Margriet vertelt hem dat zij de broodjes altijd nat maakt voordat ze ze in de oven doet.
Ting komt vragen of er nog broodjes zijn . Meteen verontschuldigt Margriet zich dat ze niet naar buiten was gekomen om te vragen of nog mer mensen broodjes wilde.

Margriet is klaar met haar broodje en zegt: "zo dat was een lekkere kick"
Zij zegt ook dat de pers het niet doet en dat ze al eens om een nieuwe hebben gevraagd. Het is zonde van de sinaasappelen, vindt zij. En ze raadt aan om de blender maar te gebruiken.

Daniela zit buiten te praten met Dennis, Laurens en Dennis. Zij hebben een onschuldig gesprek over Quincy.

eurobilltracker.com
pi_6363555
Margriet is nu ook naar buiten gekomen. Judith en Stefan zaten al buiten. Stefan is druk bezig bij het gasfornuis. Volgens mij met eten koken.

Judith vraagt aan Margriet waar de shoarma vandaan kwam. Die hadden we besteld. Binnen zie ik Marc, Ursula en Jeanette bij het hek zitten en rustig te praten. Ting zit aan de eettafel een broodje te eten. Ursula zit in diepe gedachte verzonken (waarschijnlijk over het geval Arthur van gisteravond). Het gesprek bij het hek gaat over de shoarma en dat Jeanette dat niet weg krijgt. We zien Geesje nu in een oma onderbroek en Jeanette vraagt aan haar hoe ze dat nog kan dragen. Waar bemoei je je mee zegt Geesje.

Mus ligt achterin de bunker op de 2 kisten en bekijkt iedereen weer met zijn typische Mus look.

Dennis en Daniela kijken rustig naar de kooi bewoners. Ik zal is even binnen gaan luisteren

zaterdag 19 oktober 2002 @ 14:42:46 #24
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6363574
Jeanette: "Ik ben hier net zoveel waard als alle anderen"Dit zegt ze tegen Ursula en Marc. Zij zitten aan het hek. Jeanette is op de plek van Arthur gaan zitten.
Zij heeft het weer over alles wat ze niet lust, kikkerbillen, springbok....
Ting die er met haar broodje ook bij is gaan zitten zegt dat kikkerbillen naar kip smaakt.
Carmen piept en Marc noemt hem een uitslover.
Jeanette: "Laurens is aan het opruimen in de bunker, dat is een tic van hem"
Laurens verwacht een wisseling.
Jeanette zegt tegen Ting dat die broodjes de hele nacht op het aanrecht hebben gelegen.
Ting:"Is dat zo? Dan vind ik het ineens niet meer zo lekker".
Geesje is zich nu aan het aankleden en het gesprek gaat nu ineens over haar onderbroek. Jeanette begint ineens over corsetten en Marc vraagt of ze daarop komt door de onderbroek van Geesje.
Geesje vraagt aan Jeanette wat ze vanavond gaan eten . Jeanette zegt pannekoeken.
Geesje vraagt of ze dan niet haar meel willen pakken en Jeanette pest haar door te zeggen dat ze dat wel van plan zijn.
eurobilltracker.com
pi_6363595
Laurens is weer druk bezig met het bezemen van de woonkamer van de bunker. Jeanette en Marc zitten rustig te praten over het karakter van Jeanette.

Buiten zijn Daniela en Dennis nog steeds druk in gesprek over Quincy.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')