quote:als je in de media gaat verkondigen dat het slecht gaat, meet je jezelf een slecht imago aan.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
De financiele nood is er omdat het een gratis forum is..
Je argument klopt niet echt..
Sponsort fok! het actie-is-reactie comite?
[idee] Fok! gedeeltelijk betaald maken?
Als fok ook betaalde diensten gaat leveren...
Waarom is er nix gedaan met de eerdere suggesties?
quote:Als je je als bedrijf verbindt aan Fok! doe je dat m.i. om Fok! juist *niet* over de kop te laten gaan.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:57 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja maar wil jij geassocieerd worden met een forum dat wellicht over de kop gaat. Ikke niet!
quote:je snapt er niets van, als jij als sponsor geld erin pomt, GAAT het forum niet over de kop
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:57 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja maar wil jij geassocieerd worden met een forum dat wellicht over de kop gaat. Ikke niet!
quote:Als er een hoofdsponser is dan kan ik me voorstellen dat er tot op een bepaalde hoogte financiele inzake moet kunnen zijn. Als Fok! door middel van contributie door users in de lucht blijft is het toch niet te doen om iedereen inzage te geven? Jij krijgt toch ook geen inzage in de cijfers van je voetbalclub of weet ik het wat?
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat is daar
aan? Als er om geld gevraagd wordt moet er ook inzicht worden gegeven in het kostenplaatje! Wat kost het bijvoorbeeld per maand om Fok! in de lucht te houden? Wat zijn de reclameopbrengsten? Etc. Misschien is er wel financieel wanbeleid, op dit moment is het zo dat er om geld wordt gevraagd maar totaal geen inzicht wordt gegeven in de financiele situatie. Meer dan "de zak geld is leeg" heb ik jou nog niet horen zeggen. En dat is pas echt
quote:Inderdaad. Een MR die wel wat zeggenschap is maar niet alles bepaald. Als je namelijk alles laat bepalen door leden dan wordt Fok een soort LPF.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:56 schreef MrTorture het volgende:
Je zou, om nieuwsgierige leden rustig te houden, uiteraard een MR kunnen oprichten....
quote:je hebt gelijk!
Wat is daar
aan? Als er om geld gevraagd wordt moet er ook inzicht worden gegeven in het kostenplaatje! Wat kost het bijvoorbeeld per maand om Fok! in de lucht te houden? Wat zijn de reclameopbrengsten? Etc. Misschien is er wel financieel wanbeleid, op dit moment is het zo dat er om geld wordt gevraagd maar totaal geen inzicht wordt gegeven in de financiele situatie. Meer dan "de zak geld is leeg" heb ik jou nog niet horen zeggen. En dat is pas echt
quote:Ik heb nog niemand om geld horen vragen.
Wat is daar
Wat ik wel eens wil weten, is hoe het zit met de motivatie van Danny om fok draaiende te houden.
De laatste tijd zie je hem amper reageren, en mischien heeft hij er geen zin meer in.
Mischien is er dus wel meer nodig dan geld alleen.
quote:Jawel, als lid van een vereniging is de vereniging je in principe verplicht om inzage te tonen in de financiën als jij daarom vraagt.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:58 schreef Buzzzz het volgende:[..]
Als er een hoofdsponser is dan kan ik me voorstellen dat er tot op een bepaalde hoogte financiele inzake moet kunnen zijn. Als Fok! door middel van contributie door users in de lucht blijft is het toch niet te doen om iedereen inzage te geven? Jij krijgt toch ook geen inzage in de cijfers van je voetbalclub of weet ik het wat?
quote:De universiteiten zitten zelf ook in de hoek waar de klappen vallen. Er wordt flink in hun budgetten gesneden, door de regering. Ik denk dus niet dat zij erom zitten te springen.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:57 schreef Roonaan het volgende:
stom idee 2:
Is het niet mogelijk om een van de technische universiteiten over te halen Fok! te sponseren (/serverruimte/webspace/bandbreedte) te laten doneren.Mogelijk met de optie om onderzoek te kunnen doen aan webtechnologien of iets dergelijks (sociale onderzoeken misschien nog, dat soort zut)
quote:1 sponsor is niet genoeg. maar goed, ze moeten doen wat ze niet laten kunnen.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:58 schreef Doopy-X- het volgende:
je snapt er niets van, als jij als sponsor geld erin pomt, GAAT het forum niet over de kop
quote:Tweakers.net is een site die wel winst maakt (voor zover ik weet) dit omdat ze één bepaalde doelgroep hebben, in tegenstelling tot FOK!.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:54 schreef K3 het volgende:
Hoe houdt Tweakers het hoofd boven water? Met hun shop? Donerende leden?
Enne, Tweakers.net heeft de nodige sponsoren zoals AMD, DaneElec, etc. etc.
En dan ook nog, bij tweakers.net komen binnen niet al te lange tijd ook betaalde diensten.
Dit heb ik ook meer half-sukkelig ergens gelezen op T.Net.
Maar goed, wel klote als FOK! door gebrek aan geld niet on-line kan blijven.
quote:Kan ik me absoluut niet voorstellen
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Jawel, als lid van een vereniging is de vereniging je in principe verplicht om inzage te tonen in de financiën als jij daarom vraagt.
quote:jazeker wel. Ieder jaar tijdens de verplichte algemene ledenvergadering!
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:58 schreef Buzzzz het volgende:
Jij krijgt toch ook geen inzage in de cijfers van je voetbalclub of weet ik het wat?
Concreet?
quote:zegt wie? weet jij veel wat voor sponsors er op af komen.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:00 schreef Frenkie het volgende:[..]
1 sponsor is niet genoeg. maar goed, ze moeten doen wat ze niet laten kunnen.
quote:De universiteiten hebben zover ik weet toch al een vrij ruim serverpark tot hun beschikking?
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:59 schreef julekes het volgende:[..]
De universiteiten zitten zelf ook in de hoek waar de klappen vallen. Er wordt flink in hun budgetten gesneden, door de regering. Ik denk dus niet dat zij erom zitten te springen.
quote:en wie doet dat..??
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:01 schreef Loedertje het volgende:
Wat doet het bedrijf Fok! eigenlijk?
(inspanningen? werk? opdrachten? )Concreet?
quote:zeg ik.. maar goed ik ben maar commercieel medewerker
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:01 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
zegt wie? weet jij veel wat voor sponsors er op af komen.
quote:Idd, ik ben zelf bereid te betalen (en dan geen lullige 5 euro) en zo zijn er meer.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:01 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
zegt wie? weet jij veel wat voor sponsors er op af komen.
quote:Dat is wel een redelijke understatement, maar ik denk niet dat zij zin hebben om het personeel etc ervoor te reserveren, aangezien het niet echt relevant is voor hun onderwijs. Maar ja, je kan het proberen natuurlijk.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:01 schreef Roonaan het volgende:[..]
De universiteiten hebben zover ik weet toch al een vrij ruim serverpark tot hun beschikking?
quote:Waar kan ik vinden dat Fok! een bedrijf is?
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:01 schreef Frenkie het volgende:[..]
en wie doet dat..??
mkisschien moeten ze daar eens iemand op zetten..
Kom er niet echt achter..
quote:En hoelang was je van plan te blijven betalen?
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:02 schreef K3 het volgende:[..]
Idd, ik ben zelf bereid te betalen (en dan geen lullige 5 euro) en zo zijn er meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |