quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat andere topic is nog niet vol, maar jij wilde alvast een topic scoren met veel reacties en views?
quote:graag mening van modje hierover
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:38 schreef Doopy-X- het volgende:
we weten dat veel mensen in de media kijken naar de frontpage. Is het geen goed idee om de huidge situatie te beschrijven op de frontpage zodat hopelijk de media hier aandacht aan besteed en dat er op die manier sponsors aangetrokken worden?
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:50 schreef Frenkie het volgende:
je kan ook een uitgever van jongerenbladen zoeken en aanbieden om een fok-achtige site voor hen op te zetten. Compleet met FP, forum, dating, fotoboek en alles.
Het zit echt goed in elkaar hier, ik begrijo niet dat er niet verdiend wordt.
quote:Nee hoor, maar anders krijg je straks 5 deeltjes II omdat iedereen er een gaat openen op het einde en die chaos wilde ik voorkomen.
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat andere topic is nog niet vol, maar jij wilde alvast een topic scoren met veel reacties en views?
quote:Daarom ben ik ook voor sponsoring. Als sponsor betaal je voor een banner (als je een bedrijf hebt), of een ander kleurtje (voor degenen die dat graag willen).
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
Betaling houd trouwens ook in dat users volledige inzage in financiele cijfers behoren te krijgen. We moeten immers wel kunnen controleren of ons geld wordt besteed aan het forum en niet aan een nieuwe Mercedes voor Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |