Andermaal zat de Fok poll dicht bij de uitslag, dus we gaan gewoon door! Nieuwe ronde... nieuwe kansen. Wie van de mannen moet blijven.... Wie van de mannen moet weg....
Allemaal even stemmen... Dat de saaiste er maar uit mag gaan!
Ik wil dat je dat corrigeerd!!!!! Nu heb ik op Arthur gestemd
Weg: Mustapha
Zelfde reden als voorheen. Na zoveel weken BB ken ik zijn act nu wel. Seen it, been there, done that. Hij begint te vervelen en wordt gigantisch voorspelbaar. De manier waarop hij zogenaamd 'actie' in het huis brengt, begint mij ook op m'n zenuwen te werken. Nee, Moestapha hoeft nu duidelijk wel z'n beste tijd in het huis gehad.
quote:Jaa ik ook
Op donderdag 17 oktober 2002 21:54 schreef Remquito het volgende:
Scan volgens mij klopt er iets niet met je poll. Ik stemde Arthur weg en toen kreeg ik het overzicht te zien van wie er moet blijvenIk wil dat je dat corrigeerd!!!!! Nu heb ik op Arthur gestemd
Prutser!!!
quote:Hmm.. de uitslag klopt wel, ik moet alleen de vraag even aanpassen. Die twee polls heb ik na elkaar gemaakt en vergeten de vraag aan te passen... is zo verholpen.. momentje!
Op donderdag 17 oktober 2002 21:54 schreef Remquito het volgende:
Scan volgens mij klopt er iets niet met je poll. Ik stemde Arthur weg en toen kreeg ik het overzicht te zien van wie er moet blijvenIk wil dat je dat corrigeerd!!!!! Nu heb ik op Arthur gestemd
quote:uitslag klopt niet .. ik had op laurens gestemd (om weg te gaan) maar hij bleef op 0 stemmen staan !!
Op donderdag 17 oktober 2002 21:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hmm.. de uitslag klopt wel, ik moet alleen de vraag even aanpassen. Die twee polls heb ik na elkaar gemaakt en vergeten de vraag aan te passen... is zo verholpen.. momentje!
Sorry
quote:Alweer
Op donderdag 17 oktober 2002 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Er was toch iets mis... Ik heb de tellers even weer op 0 gezet. Iedereen kan dus nu weer stemmen.Sorry
quote:De poll wie moet blijven was dezelfde poll als wie moet weg.. De stemmen werden dus bij elkaar geteld... Even snel zoiets in erkaar zetten gaat een keer mis natuurkijk. Maar nu is alles goed!
Op donderdag 17 oktober 2002 22:04 schreef itsme het volgende:
whoehaha ik wacht maar even met stemmen
Ik stem nog niet op wie er weg moet, daar kom ik later in de week op terug. Eerst de twee heren aanschouwen.
quote:Uh ...ja Judith
Op donderdag 17 oktober 2002 22:07 schreef Lionsguy het volgende:
gestemd
Tja wie moet er dit keer eens uit????
en mus heeft evenveel procent blijven als vertrekken..
Hmm klopt hij nu wel Scan?
quote:Maar wie vind je moet er blijven? Wie er weg moet valt in jou geval wel te raden inderdaad.
Op donderdag 17 oktober 2002 22:07 schreef Lionsguy het volgende:
gestemd
Tja wie moet er dit keer eens uit????
quote:Mee eens..!!!
Op donderdag 17 oktober 2002 22:00 schreef Remquito het volgende:
Martijn moet uiteraard blijven
Arthur moet weg
quote:Hij klopt nu wel.... Dat Mus even veel procent blijven heeft al vertrekken is iedere keer nog zo geweest... En dat een paar Laurens stemmen er nu niet bij zitten kan komen omdat ik even geleden de poll gereset heb vanwege een foutje. Die is nu verholpen, dus die mensen moeten even opnieuw stemmen!
Op donderdag 17 oktober 2002 22:12 schreef Sassefras het volgende:
Vaag, Ik heb gestemd op laurens weg en hierboven zie ik dat meer het met me eens zijn.. Zie ik dat er maar 2 mensen op laurens hebben gestemd..en mus heeft evenveel procent blijven als vertrekken..
Hmm klopt hij nu wel Scan?
en bij wie moet blijven: WIe mot blijven,..
volgens mij is het nog niet helemaal goed..
\
Snap jij me nog? :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |