quote:Jij hebt een leven wil je zeggen.
Op donderdag 17 oktober 2002 02:41 schreef Mandela het volgende:
Ik ben echt anti-soap en waarom???
Nou, ik denk dat het vrijwel geen bijdrage heeft voor mijn leven. Ik vind het inhoudelijk vrij primitief en meestal wordt er alleen psychologisch gezwetst in deze series....
Kan iemand van jullie duidelijk maken wat soaps voor nut hebben??
Kortom: Het is zooi.
Volgens mij staat er echt zulke acties in het script: "Neem een diepe zucht, en kijk lang en veruit starend in de camera"
en als jij er niets aanvind laat je dit forum gewoon links liggen, kan je gewoon in je instellingen uitvinken
quote:Ja dat kan wel wezen, maar waar kan ik beter met een discussie over het nut van soaps aankomen dan in deze rubriek?????
Op donderdag 17 oktober 2002 19:09 schreef Stranger het volgende:
Soaps zijn wel leuk, gewoon voor de entertainment!!!en als jij er niets aanvind laat je dit forum gewoon links liggen, kan je gewoon in je instellingen uitvinken
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, vrijdag
Ouders hebben nu een gegronde reden om hun kinderen bij de televisie weg te houden als een soapserie op de buis verschijnt. Engels onderzoek heeft aangetoond dat kinderen het idee krijgen dat de ontwrichte familiesituaties die veel soaps laten zien de normaalste zaak van de wereld zijn.
Ontwrichte familiesituaties die veel soaps laten zien de normaalste zaak van de wereld zijn.
Het Britse Nationale Familie- en Ouderinstituut onderzocht wat voor beeld soaps geven van de maatschappij. Vrijwel elk huwelijk kent grote problemen, kinderen zijn bij na onhandelbaar en homoseksuelen worden gediscrimineerd. Problemen worden vaak opgelost met geweld of drank. Vooral kinderen tot tien jaar lopen het risico een krom wereldbeeld te krijgen. Pas daarna zijn kinderen in staat tv-scènes van de werkelijkheid te onderscheiden.
Bron: Telegraaf
Soaps ruleren.
Als je niet leuk vind niet kijken en niet zeuren
quote:Zo is het maar net. Dat is het nut van een soap.
Op dinsdag 29 april 2003 21:13 schreef schatje het volgende:
Heerlijk om dagelijks te ontspannen met een soap.
Waarom moeten die sets altijd onderbelicht zijn, kan de camera-man niet scherpstellen en heeft de scriptschrijver de diepgang van een poppenkast-scriptschrijver?
quote:Daar heb je wel gelijk in vind ik. Amerikaanse soaps doen mij ook niets. Vroeger in m'n examentijd keek ik, omdat je dan zoveel vrije tijd had, altijd naar Santa Barbara en As The World Turns maar eigenlijk is dat ontzettende crap!
Op woensdag 30 april 2003 19:47 schreef FluxC5 het volgende:
Ik ben meer anti-amerikaase soap..Waarom moeten die sets altijd onderbelicht zijn, kan de camera-man niet scherpstellen en heeft de scriptschrijver de diepgang van een poppenkast-scriptschrijver?
quote:Dat komt omdat jij een discussie wilt voeren in het verkeerde topic.
Op vrijdag 9 mei 2003 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
wel grappig dat niemand mijn argumenten weerlegt...
Daarom verwees ik je ook door naar hier...misschien dat je hier meer reacties op je argumenten krijgt... copy paste je post maar hier heen misschien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |