Vervolg van: Mustapha deeltje 5
Mustapha
Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Favoriete eten: daar maakt hij geen grapjes over: als het maar lekker is
Trefwoorden: vrolijk, rechtvaardig, eerlijk en gevat
Als Mustapha een geintje kan maken, zal hij het zeker niet laten. Zijn gevoel van humor gebruikt hij niet alleen voor een plagerijtje, maar ook om te relativeren als dat nodig is.
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 14-10-2002 02:08]
quote:Ook de niet-fans zullen behoorlijk balen.. Dat is evengoed klote
Op maandag 14 oktober 2002 02:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja... dat heb ik bij jou nou ook al dit hele topic!
Dingen worden ook 30 keer herhaalt... dus dan krijg je 30 keer dezelfde reactie. Maar dat je als fan daarvan baalt begrijp ik wel. Klote is dat hè!
quote:Ditto hier.
Op maandag 14 oktober 2002 01:55 schreef APK het volgende:[..]
Ik ben zeker geen \'fan\' hoor.
![]()
Ik kan mij gewoon goed voorstellen dat je terug gaat schelden als je dusdanig agressief aangevallen wordt n.a.v. een fout gevallen grapje.
Ik snap trouwens ook wel dat Margriet een keer ontploft. Wij zitten die lui continu af te zeiken, maar het lijkt mij geen pretje in die bunker met te weinig bedden, vrijwel geen sigaretten, geen drank, een aantal mensen die je in het dagelijks leven geen blik waardig zou keuren en 35 camera\'s die alles volgen wat je doet.
Ik vind het vreemd dat ze nu pas breken.
De ophef die gemaakt wordt over een opmerking richting Margriet, en alles wat er met de haren bijgesleept wordt over vermeende vrouw-onvriendelijkheid, vind ik compleet overtrokken.
quote:Ik ga je zo precies laten zien waarom!
Op maandag 14 oktober 2002 02:03 schreef Remquito het volgende:[..]
Wat zie je eigenlijk in die gozer? Martijn en Bram waren toch een stuk appetijtelijker
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 02:08 schreef FBtje het volgende:[..]
Ik ga je zo precies laten zien waarom!
quote:Ben ik helemaal met je eens.
Op maandag 14 oktober 2002 02:08 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Maar ik vind het jammer dat Mus, als hij de confrontatie zoekt, niet verder gaat dan het krassen aan de oppervlakte.
Hij zou in mijn achting stijgen indien hij in staat zou zijn het niet bij een aanvaring te laten, maar er een vervolg aan te geven middels een dialoog.
quote:Hij zal toch geen naaktfoto`s hebben van dat ettertje
Op maandag 14 oktober 2002 02:13 schreef Dynabite het volgende:
vol verwachting klopt ons hart...uhum.
quote:Ik waardeer het plaatje, nu nog de diepgang. Indien Mus in staat is over dat drempeltje te stappen, staat ie bij mij hoog op het lijstje.
Op maandag 14 oktober 2002 02:14 schreef APK het volgende:[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Maar juist daar scoort hij vaak. Er zijn genoeg momenten geweest dat Margriet en hij, soms pesterig, discussies hadden. Zijn jongensachtige glimlach en zijn soms zenuwachtige gedrag als iets te persoonlijk werd vind ik altijd mooi om te zien.
vooral die laatste foto... damn!! wat een lekker bekkie ![]()
Bram vond ik ook leuk... alleen het verschil met Mustapha is, is dat Mustapha's karakter mijn 1000x meer boeit dan dat van Bram. Martijn vindt ik weer veel minder leuk, qua uiterlijk EN gedrag...
Waar blijft ons hoogtepunt van de dag nu
quote:Nee hoor...
Op maandag 14 oktober 2002 02:18 schreef Dynabite het volgende:
Nou..Fbtje...weer een typisch geval van blij maken met ee n dooie Mus?
Waar ik jou blij mee moet maken, weet ik ook niet...
quote:Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Op maandag 14 oktober 2002 02:16 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Ik waardeer het plaatje, nu nog de diepgang. Indien Mus in staat is over dat drempeltje te stappen, staat ie bij mij hoog op het lijstje.
quote:Ik bid god op mijn blote knieen dat dat niet gebeurt!
Op maandag 14 oktober 2002 02:22 schreef APK het volgende:
Vandaar dat ik denk dat het juist Margriet zal zijn die hem, zoals ze al eerder gedaan heeft, weer op gaat vangen.
quote:Ik denk ook dat het goed zou kunnen, en stefan, sjaanet, tuur en misschien geesje zijn niet echt tegen hem volgens mij, dus helemaal alleen staat hij ook weer niet.
Op maandag 14 oktober 2002 02:22 schreef APK het volgende:[..]
Ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.
Nog wel een paar emo-momentjes denk ik. Die jongen staat onder enorme druk nu in een huis met zoveel vijandig gestemde bewoners.
Vandaar dat ik denk dat het juist Margriet zal zijn die hem, zoals ze al eerder gedaan heeft, weer op gaat vangen.
quote:Lijkt mij wel vertederend.
Op maandag 14 oktober 2002 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik bid god op mijn blote knieen dat dat niet gebeurt!
quote:Misschien als ik klaar met 'm ben
Op maandag 14 oktober 2002 02:12 schreef Remquito het volgende:[..]
Ga je hem naar me toesturen ofzo
Hehe, nee... zo ben ik niet!
quote:Ach, Magriet heeft toch wel iets weg van Moeder Theresa.
Op maandag 14 oktober 2002 02:27 schreef APK het volgende:[..]
Lijkt mij wel vertederend.
Dan neemt BB bijbelse proporties aan.
quote:Naaah... je waardeert het plaatje... en ik moest nog posten!! Ben ik nou gek???
Op maandag 14 oktober 2002 02:16 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Ik waardeer het plaatje, nu nog de diepgang. Indien Mus in staat is over dat drempeltje te stappen, staat ie bij mij hoog op het lijstje.
quote:Dat zou schofterig zijn
Op maandag 14 oktober 2002 02:28 schreef FBtje het volgende:[..]
Misschien als ik klaar met 'm ben
Hehe, nee... zo ben ik niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |