Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaar op de streamverslagen deel 13. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van zondag 13 oktober 2002.
Alles is nog in diepe rust
Tussen 12.00 u en 12.45 u
Arthur en Stefan (met verlopen kop) praten over Stefan zijn business.
Ze hebben het over 'girls on top' en hij heeft toen ontdekt dat er juist veel vrouwen in de business werken.
Ursula komt er bij zitten zonder iets te zeggen en de mannen zeggen ook niks tegen haar.
In de slaapkamer van de bungalow is Judith aan het opruimen..eigenlijk loopt iedereen een beetje in en uit. Martijn trek zijn sokken aan en Ting komt binnen met de pruik van margriet. Joyce liep ook even heen en weer met natte haren.
Laurens zit in de keuken met een peuk en een glas jus een roze boekje door te bladeren.
Oftewel, er gebeurt bar weinig.
Martijn komt bij Laurens zitten en draait een sjekkie.
Laurens loopt weg en zegt: shit ik ben wat vergeten.
martijn die alleen is achtergelaten kijkt eens in het boekje wat Laurens aan het lezen was. En daar is laurens weer.
Joyce staat bij het hek met Arthur Stefan en Ursula te praten.
Ze vertelt dat ze opeens weer allemaal zaten te schransen en daarna allemaal misselijk waren.
Er worden een paar goeiemorgen doorheen gegooid...ze zijn allemaal aardig vrolijk.
Jeanet heeft raar gedroomd, tot 3x aan toe.
Dennis heeft zich ook bij het hek geposteerd.
Ze hebben weer een wake up call gehad. Jeanet vindt het wel leuk maar ze vinden het wel erg hard. Jeanet was gelukkig daarvoor al wakker maar Dennis werd er echt wakker van en het was heel hard en meteen ging het licht ook aan. Ze vonden het vroeg.
Dennis:Als BB vindt dat we te lang hebben geslapen dan ...moeten we weer aan het werk maakt Jeanet de zin af.
jeanet heeft zich al 4 dagen niet gedouched en gaat straks voor het eerst douchen, het interesseert haar geen flikker.
Ze gaat haar haar ook niet meer wassen in de bunker dan wordt het een pluisbende.
Als ze uit de bunker komt gaat ze eerst de snoeppot pakken, douchen en dan alles trimmen (scheren)
jeanet vraagt aan Joyce of ze het naar haar zin heeft, die beantwoord bevestigend en zegt dat er nu al spanning bij komt voor donderdag. Jeanet probeert daar zo min mogelijk bij stil te staan..want het is zo onzeker wie eruit gaat.
Joyce denkt dat Ursula of zij er uit moet gaan. Omdat van de meiden ook steeds eentje uit het buitenland er uit moest.
jeanet vraagt zich af of toen Bo eruit ging of er toen al buitenlandse mannen waren.
het wil echt niks zeggen zegt ze tegen Joyce.
Joyce: van de mannen kun je misschien wel iemand aanwijzen die wat minder in de groep staat, je weet wel wat ik bedoel.
Maar bij de meiden is dat niet zo, wij moeten er misschien nog wat inkomen maar verder zijn we allemaal even sterk.
jeanet vindt de exit een stukje gezonde spanning want je weet het gewoon niet.
Bij mij begint het woensdagavond altijd en dan ga ik bedenken dat ik er de volgende dag misschien uit moet.
Joyce zit dus gewoon recht tegenover jeanet lekker te ontbijten terwijl jeanet niks heeft.
jeanette zegt heel enthousiast goeiemorgen laurens en daarna moet ze even naar het toilet : I'll be back...
Quincy komt bedelen bij Joyce (het is yoghurt met Musli ofzo wat ze eet)
jeanet en Joyce kletsen nog even door over een mogelijke exit en jeanet vraagt nog aan Joyce of ze geen blijvend letsel heeft overgehouden aan haar ongeluk. na een maand of 3/4 revalidatie is alles weer goed zegt Joyce.
Inmiddels in de slaapkamer van de bunker. Daar is margriet met Geesje in gesprek over haar werk. Ze moet vaak tot laat werken maar ze vindt het vaak zo leuk dat het helemaal niet erg is om zo lang te moeten werken.
Geesje zegt dat je moet oppassen dat je lichaam niet uitgeput raakt.
3 maanden is nog wel te overzien zegt margriet, maar toch moet je rust nemen vindt Geesje.
*Arthur naar Dbk*
In de bunker gaan ze ontbijten. ze complimenteren Arthur met het mooie brood. Stefan noemt hem; "onze broodbakken".
Iedereen moet volgens Arthur naar de slaapkamer want er moet iets gedaan worden.
Margriet vraagt of ze het eten mee mag nemen, anders springt de hond op tafel en eet alles. Eten mogen ze niet meenemen.
Iedereen is nu in de slaapkamers. Ze denken dat de kachel gemaakt moet worden of misschien wel de lek, denkt Geesje.
Misschien weten ze wel niet dat het bij ons lekt"? grapt Magriet.
Ongeduldig wachten ze tot ze weer naar binnen mogen.
In de bunker beginnen ze een spelletje: Een verhaaltje verzinnen waarbij iedereen om de beurt een woord moet zeggen dat begint met de laatste letter van het voorgaande woord. De zin moet ook nog wel aardig lopen.
Margriet en Jeanette vinden het niet zo leuk, dus ze gaan weer gewoon het spelletje doen.
Onderwerp = eten.
Lolly - ijs - sex zegt Stefan, Hij krijgt meteen op zijn kop dat dat geen eten is.
Ook dit spel is alweer afgelopen.
Stefan stelt nu "rijmridder " voor.
Kooi.
Hier hopen ze dat de mensen van BB hun brood niet opeten.
Margriet begint met
Er was eens een meisje uit Lisse
........
Stefan doet mee en weet meteen een hele schunnige.
Margriet:
Er was eens een jongen met krullen
die goed amsterdams kon lullen
met iedere meid
had hij zijn tijd
maar hij deed niets anders dan lullen.
lalalala.......
Bungalow.
Hier zingen ze nog steeds vals en niet een beetje vals maar echt heel erg.
Bungalow.
Hier zingen ze dat kikkerliedje:
"Always together"
Bunker
Arthur lult nog steeds:
"Ik ben iemand die elke dag zijn krantje lees, en hier...hier mis ik het helemaal niet"
Geesje vraagt of iedereen zijn baard laat staan. Margriet zegt dat zij dat ook doet. Stefan vraagt; B ij jou heet dat toch anders?"
Ja", zegt Magriet "mijn schaamhaar"
Geesje zegt dat zij bij die vraag ook als antwoord" schaamhaar"in haar kop had. Ze hoopte dat Margriet dat niet zou zeggen , maar jahoor Margriet zei het.
Ze liggen te luisteren of ze binnen wat horen. Ze krijgen er genoeg van en hebben honger.
Nu hebben ze het erover wat ze missen;
Geluid van mobieltje
Gaspedaal intrappen.
Ze krijgen een gil te horen
CONFRONTATIE
Margriet maakt zich er zorgen over dat ze geen BH aan heeft.
Er is nu een gekakel wie -wie kiest.
Ze hopen dat de confrontatie niet buiten is, met die regen.
Iedereen gaat nog snel eten.
Margriet denkt dat het een quizz is maar gaat toch maar een BH aantrekken.
Jeanette is alweer heel pessimistisch en denkt dat zij wel weer in de bunker zal moeten blijven.
Margriet is op zoek naar haar borstel en Geesje zoekt de deo.
Margriet ontdekt dat Ting nu weer zwart haar heeft.
"Jij verandert net zo snel van haarkleur als ik van onderbroek" zegt ze tegen Ting
Nog geen verdere gegevens over de confrontatie
Dennis heeft Stefan (Geloof ik)
Daniela en Judith proppen nog snel van alles in hun mond. Ook Ting eet.
In de bunker gaat Stefan rustig het stripboek lezen, ook Mus zit rustig te wachten.
Margriet informeert of Geesje een beetje sportief is.
"Niet zo"antwoordt zij.
Martijn is aan het rekken en strekken.
Iemand meldt dat het kwartier al voorbij is.
"Laat nog maar even duren "zegt Margriet, want die is zich aan het opmaken.
Daniela is met Ting ( geloof ik)
(kwartier duurt erg lang)
Ursula heeft niet Arthur gekozen en Arthur is daar wat kwaad over.
Ursula verdedigt zich door te zeggen dat het net zo goed kan zijn dat ze nu tegen elkaar moeten strijden.
"Ik hoef toch niet alles met jou samen te doen" zegt ze tegen Arthur, die het daar niet mee eens is.
Ursula kust hem dan maar even in de hoop dat hij niet verder zeurt.
Ze blijven toch wat door kibbelen, Ursula is wel fel tegen hem.
Als reactie trekt Arthur zijn capuchon over zijn gezicht.
"Ja verberg je maar"zegt ursula.
En Arthur loopt weg...
(ik typ nu korte stukjes zodat jullie snel op de hoogte worden gehouden)
Margriet vraagt wie van de mannen als laatste naar de toilet is geweest, want er lagen weer schaamharen
Ze stellen het *schaamharenonderzoek* voor.
"Iedereen broek naar beneden, zodat we kunnen vergelijken".
Arthur kust Ursula, die sarcastisch zegt;
"Zij kust even niet terug".
Ja, dat merk ik, zegt Arthur.
Het is dus nog niet begonnen en iedereen loopt een beetje te keufelen.
Daan vijlt haar nagels, ze babbelen een beetje over voorgaande confrontaties en dilemma's. Je weet het nooit van te voren wat het wordt.
Er wordt nog snel ff gegeten voor de confrontatie
Ursula zet netjes haar bordje weg
Mus en Stefan bespreken of ze liever in de bunker blijven of toch liever verhuizen naar de bungalow
Ursula probeert Arthur te overtuigen dat ze niet alles samen hoeft te doen met hem
Geesje loopt een beetje nerveus rond
Sjoice klaagt haar nood tegen Martijn
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 14-10-2002 16:13]
Daniela denkt dat BB alles is gaan aanpassen nu ze (BB) de keuzes weten.
Martijn zit in kleermakerszit voor de spiegel te pielen met zijn lenzen. Waarschijnlijk zit er een achter zijn oog, hij doet heel moeilijk.
Ting neemt de buttlertelefoon op en bestelt tennisballen en speltjes voor Quincy.
Margriet zegt dat ze met Geesje samen is, zij waren overgebleven.
Ze gaat maar weer naar buiten.
Zij en Jeanette vinden het wel weer een verzetje. Ze vragen zich af waarom er vorige week niets was.
Judith is bij hen komen staan en zij telt hoelang het geleden was van de vorige confrontatie.
Zij vindt het wel een lekkere afwisseling. "Het love-duo wordt ook separated", zegt ze.
Ze zijn het erover eens dat ze ook wel weer eens met alle vrouwen bij elkaar willen zitten.
Judtih denkt dat het niet buiten zal zijn want alles is nat, dus dat het wel met kennis te maken zal hebben.
Mus is zijn met Arthur.
Ting staat samen met Ursula te kletsen over de confrontatie waarbij ze namen moesten raden.
Ting vertelt dat zij toen Bram had uitgekozen maar dat het helemaal niets fysieks was. Ting hoopt voor Ursula dat zij in de bungalow terecht komt, zodat zij het hier ook nog meemaakt.
Daniela bereidt zich voor op de confrontatie
Ook Ting jongleert met een sinaasappel
Margriet gaat geen Twister spelen, dan doet ze gewoon niet mee..
Dennis is ook wakker
Judith wil graag met alle dames in 1 team
Ook Margriet en Jeanette willen wel een team zonder heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |