Regelmatig ben ik in Bolle te vinden. Vooral als je een beetje in een 'commercieele muziek' bui bent. Maar ook de Polly Maggoo (korte Heuvel) is wel eens lekker.
Wat zijn jullie favoriete plekken en ervaringen. Ben benieuwd.
ik kom vaak in de Uitstad en de Extase. Verder wel in Bolle,Brandpunt en die andere kroegen aan die kant. Maar de eerst genoemde blijven favoriet.
Net als in café UIT, waar ik toch al nooit kwam om die reden.
quote:Ook een bekende
Op zondag 13 oktober 2002 23:13 schreef Thelonious het volgende:
Vroeger toen er nog 'Swinge bij dinge' was.
rest van de cafés kunnen me totaal niet boeien... druk en kutmuziek
en over de disco's ga ik maar helemaal geen woorden vuil maken
en 013 ligt me niet echt, behalve de technofeestje die er soms zijn
quote:nogal logisch dat bolle kakgehalte heeft natuurlijk :p
Op zondag 13 oktober 2002 23:29 schreef Peter01 het volgende:
Ja, ik vind Brandpunt de laatste tijd een beetje tegenvallen. Het kakkergehalte is me vaak te hoog.Net als in café UIT, waar ik toch al nooit kwam om die reden.
Cafe uit ben ik het niet met je eens, komt heel weinig kak juist
plekken waar ik veel te vinden ben?
D3G, Talk, Villa Fiësta, Zino, Fout In Onze Disco, Uit, Brandpunt, Vasquez en soms de rest ook nog wel, ow ja ik vergeet de Boekanier met het drama duo!!! Nog een aanrader Starsky & Hutspot in de Boeka, foute jaren 70 muziek in een foute omgeving
Jah ik ga teveel stappen in dat gehucht, ben het ook wel zat aan het worden eigenlijk
quote:Dat moet STORM geweest zijn. Ben daar 1 keer geweest. Was de dag erna de hele dag doodziek. En zeg niet dat het van de drank komt, want ik dronk daar net zoveel als in andere tenten.
Op maandag 14 oktober 2002 12:01 schreef MarkAJ het volgende:
Kan me ook niet meer zo goed herrineren wanneer ik er voor het laatst geweest ben... Op een zondagmiddag een keer in die nieuwe tent op Korte Heuvel (op de hoek tegenover de Clochard), maar dat noem ik niet echt stappen....
Wel leuke herrinneringen aan
Sindsdien kom ik er niet meer. Maar ik zie wel altijd een rij staan, dus het zal zeker wel wat hebben.
quote:DJ KABEL EN DJ CHRIS
Op maandag 14 oktober 2002 12:00 schreef M-BRAIN het volgende:
Tommy hahaha ook Boekanier?
ben er vaak op donderdagen
haha is lachen daar
maar wat is drama duo?
zijn 2 maatjes van me, waren er donderdag met starsky en hutspot, wat een avond
Uitstad is ook gaaf.
quote:mja...en
Op maandag 14 oktober 2002 14:09 schreef M-BRAIN het volgende:
013 of 3g is nogal een verschil Ivetje
In de 3 gezusters vind ik het namelijk nogal een 'wat ouder' publiek. Allemaal van die dertigers.
Dus daar kan het ook aan liggen natuurlijk!
quote:Ik ben 18, maar eh...ik ga meestal met m'n broer en wat vrienden naar 3 gezusters enzo, da's wel gezellig. Verder vind ik het gewoon niet mijn muziek die overal gedraaid wordt, alleen extase valt binnen mijn smaak
Op maandag 14 oktober 2002 15:29 schreef Peter01 het volgende:
En mag ik ook vragen hoe oud ivetje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |