Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Favoriete eten: daar maakt hij geen grapjes over: als het maar lekker is
Trefwoorden: vrolijk, rechtvaardig, eerlijk en gevat
Als Mustapha een geintje kan maken, zal hij het zeker niet laten. Zijn gevoel van humor gebruikt hij niet alleen voor een plagerijtje, maar ook om te relativeren als dat nodig is.
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.
quote:Dmv 'boeit niet, klaar!'
Op zondag 13 oktober 2002 19:14 schreef schatje het volgende:
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.
quote:Ja,je was mij ook aan het beledigen dus laat ik je even zien dat ik daar nog beter in ben
Op zondag 13 oktober 2002 19:00 schreef yantjes het volgende:[..]
Wie zegt dat?
Wat is dat voor en belediging naar mij?
Weet jezelf wel wat je zegt?
quote:Ja!
Op zondag 13 oktober 2002 19:31 schreef Knaller het volgende:
Mustapha mag nog wel een tijd blijven...
Gooi het er maar uit.
Gooi het er maar uit.
Gooi het er maar uit.
Gooi het er maar uit.
quote:Nee, joh. Het wordt steeds leuker.
Op zondag 13 oktober 2002 19:45 schreef Dynabite het volgende:
gooi hem er maar uit
gooi hem er maar uit
gooi hem er maar uit
gooi hem er maar uit
Je hebt je brood verdiend door je benen te spreiden
Gooi het er maar uit
Gooi het er maar uit
Als 'ie nou nog een beetje origineel kon beledigen, maar verder dan 'boeit niet' komt die gast niet.
Lache man ![]()
V.
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 19:55 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het vrijwel allemaal eikels in het BB-huis, maar Mustapha spant wel de kroon.Als 'ie nou nog een beetje origineel kon beledigen, maar verder dan 'boeit niet' komt die gast niet.
Lache man
V.
Maar hij moet zeker blijven: hij houdt het levend
quote:Er gebeurt voor de rest ook niks anders in dat verdome huis. Dan vind ik zo'n asociale ruzie wel lachuh ja.
Op zondag 13 oktober 2002 19:55 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het vrijwel allemaal eikels in het BB-huis, maar Mustapha spant wel de kroon.Als 'ie nou nog een beetje origineel kon beledigen, maar verder dan 'boeit niet' komt die gast niet.
Lache man
V.
gooi het er maar uit
gooi het er maar uit
gooi het er maar uit
gooi het er maar uit
Treurig hoor..
quote:Hou toch op zeg! Wat nou kwetsend? Mustapha en Margriet weten beiden maar al te goed dat niets van wat is gezegd gemeend is. Het wordt zoveel erger gemaakt dan het is. Als tegen mij zo'n opmerking zou worden gemaakt, zou ik denken..boeien! ik weet dat het niet waar is.. ik zou me in geen geval gekwetst voelen. Daar is wel heel veel meer voor nodig. Iemand zogenaamd kwetsen met uitspraken die niet waar zijn.. kwetsen is voor mij heel wat anders.
Op zondag 13 oktober 2002 15:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Grapje zeker? Mussie laat de mensen wel in hun waarde?
[..]Ze moeten Mus ook zijn gang laten gaan.. en het liefst er helemaal geen aandacht aan schenken. Natuurlijk had hij nooit aan het programma mee moeten doen, maar hij zit er nou eenmaal in. Toch staat het proberen over te halen van Mus nog in geen enkele verhouding met de zeer kwetsende opmerkingen die hij eruit gooit en die ik nog nooit van iemand anders in dat huis heb gehoord. Daarvoor moeten we terug naar Ed uit BB3!
quote:Geeft niet joh, dan haal je toch gewoon oude koeien uit de sloot
Op zondag 13 oktober 2002 20:52 schreef Jappie het volgende:
Dit gaat wel errug snel zo....wil je reageren op iemand die een paar uur geleden wat gezegd heeft...dan lukt dat pas twee delen verderop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |