Mustapha

Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Favoriete eten: daar maakt hij geen grapjes over: als het maar lekker is
Trefwoorden: vrolijk, rechtvaardig, eerlijk en gevat
Als Mustapha een geintje kan maken, zal hij het zeker niet laten. Zijn gevoel van humor gebruikt hij niet alleen voor een plagerijtje, maar ook om te relativeren als dat nodig is.
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.
--Edit: ff foto + bio van Mustapha toegevoegd--
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 12-10-2002 20:27]
Jolanda Dane 12-10-2002 19:48
Margriet laat per ongeluk eten op de grond vallen. Mustapha grapt tegen de Amsterdamse: Schoft. Dit schiet bij Margriet helemaal in het verkeerde keelgat. Oprotten, voeg eens wat nuttigs toe aan je verblijf hier!, schreeuwt ze naar Mustapha, die er ijzig kalm onder blijft. Gooi het er maar uit, zegt Mustapha rustig.
Schoft
De rustige houding van Mustapha wakkert het laaiende vuur in Margriet nog hoger op. Je hangt me zo de strot uit met die klote-opmerkingen! De rechtenstudent lijkt niet warm of koud te worden van de schreeuwende Margriet. Goedzo Margriet, gooi het eruit, is zijn enige commentaar. Margriet tiert verder: Jij doet de hele dag geen flikker en ik sta jouw eten te koken. Als ik dan een boontje laat vallen, zeg jij schoft tegen mij! Wie denk jij dat je bent? Hoe durf je me zo te beledigen?
Goedzo, is het antwoord van de rechtenstudent. Doe ons een lol en ga weg. Vetrek vrijwillig. Ik kan die kop van jou niet meer zien. Ik ben echt in staat die kop van jou door de tralies te trappen, schreeuwt Margriet inmiddels zo hard dat de buren in de Bungalow mee kunnen genieten. Goed, doe maar, zegt Mustapha kalm.
Kop houden
Margriet is niet meer te houden. Al haar frustraties komen eruit. Het enige wat jij doet, is mensen afzeiken. Je maakt dingen bij mensen los die heel naar zijn voor anderen, doelt ze nu op haar eigen woedeaanval. Mustapha begint het geschreeuw zat te worden. Kun je alsjeblieft je kop houden?, vraagt hij Margriet op zon aardige toon, dat de Amsterdamse nog harder ontploft.
Wat ben jij een teringjoch! Verdwijn uit mijn ogen, voordat ik je vermoord!, roept ze hem dreigend toe. Mustapha begint duidelijk zijn geduld te verliezen. Doe niet zo schijnheilig. Jij bent de opperbitch in het Huis. Stem me dan weg, verheft ook hij nu zijn stem. Ik heb al twee keer op je gestemd tijdens de Zwakste Schakel en dat heb ik met alle liefde gedaan. Probeer dan in ieder geval nog iets te bereiken in dit huis, bitst Margriet Mustapha toe. Alles wat jij hebt bereikt, is met je benen wijd, roept Mustapha terug.
Flapdrol
Margriet gaat helemaal door het lint. Ik praat niet meer met je en je krijgt geen hap eten meer hier. De enige plek waar jij je nog kunt terugtrekken is in bed onder de dekens. Je hebt mij tot het uiterste gedreven, je doelstelling is bereikt!, roept ze hem toe. Mustapha is dat geschreeuw van Margriet goed zat en besluit het gesprek: We zullen zien wat het uiterste is, flapdrol. Ik spuug op die lelijke kop van je.
Margriet stampvoet naar binnen. Ze spuwt haar gal bij de Bungalowbewoners die de twee in de Tuin heeft horen schreeuwen. Het eten is al snel klaar en de Bunkerbewoners zitten aan tafel. Margriet is alweer een beetje afgekoeld en roept Mustapha naar binnen om te eten. Zouden het dan toch haar frustraties tegenover Geesje en Stefan zijn geweest? De twee reppen aan tafel geen woord tegen elkaar. De spanningen in het Big Brother Huis nemen toe
Bron BB site
quote:Ik reken op de objectiviteit van de kijker en we zullen zien dat Mufasa hard op straat word gekeild
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:13 schreef CJ het volgende:[..]
Hehe, kan gebeuren.
Maar ik ben benieuwd hoe mensen dit nu weer gaan goed praten.
Dit zal wel lachen worden als dit wordt uitgezonden. De populairste vrouw wordt uitgescholden door een van de populaire mannen. Wat voor impact zal dit hebben bij de volgende exit bij de mannen?
Wanneer reageer je op de manier waarop Magriet dat heeft gedaan?
Er speelt meer voor Margriet, dat is duidelijk, maar heeft dat betrekking tot mustapha of heel iets anders. Jammer dat een grapje tot zoiets moet leiden.
zo houdt Moestafa nog maar heel weinig vrienden over
quote:maar ik zat echt op jou te wachten CJ maar ik zag het nieuwe topic niet, paar keer op vernieuwen geklikt, dus ik dacht misschien ook wel eens leuk een topic te openen al moet ik nog een foto plaatsen geloof ik
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:21 schreef CJ het volgende:
Hehe, nu was jij me voor Itsme. Want ik wilde precies hetzelfde stuk weer opnieuw posten.Laat de reacties maar komen op het stuk.
quote:Weet je wat mij opviel Danosa?
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:24 schreef danosa het volgende:
Maar hij begint met een grapje. Iemand laat iets vallen (eten, bos bloemen bv.) en jij zegt: Schoft. Stel je deze situatie eens voor....Wanneer reageer je op de manier waarop Magriet dat heeft gedaan?
Er speelt meer voor Margriet, dat is duidelijk, maar heeft dat betrekking tot mustapha of heel iets anders. Jammer dat een grapje tot zoiets moet leiden.
quote:Zouden het dan toch haar frustraties tegenover Geesje en Stefan zijn geweest? einde quote
Ik kan de opmerking van Margriet ook niet waarderen die van kop tussen de tralies maar die van Mustapha gaat echt ver over de lijn.
.
quote:Net als de voice over die ook altijd iets wil suggereren. Je hebt gelijk dat ook dit verhaal weer wordt gestuurd.
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:29 schreef itsme het volgende:[..]
Weet je wat mij opviel Danosa?
Onderaan het bewuste stukje. Het ziet er naar uit dat zoals gewoonlijk BB het weer opneemt voor Mustaphaquote:Zouden het dan toch haar frustraties tegenover Geesje en Stefan zijn geweest? einde quote
Ik kan de opmerking van Margriet ook niet waarderen die van kop tussen de tralies maar die van Mustapha gaat echt ver over de lijn.
.
quote:Precies maar ze komen volgens mij dus voor de zoveelste keer weer vor Mustapha op.
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:33 schreef CJ het volgende:
Gestuurd of niet... Er zijn dingen gezegd die gewoon ronduit kinderachtig en flauw zijn.
Morgen of overmorgen: " Mustapha het slachtoffer van het humeur van margriet?
quote:ja dus het is Margriets schuld. dat proef ik er tenminste uit volgens de bb site.
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:49 schreef danosa het volgende:
Ik lees trouwens op de BB site dat Margriet daarvoor al uit haar humeur was naar aanleiding van het bedgewissel van Arthur en Stefan. Alles moest er dus ff uit wat haar betreft. Een kwestie van de bom barst een keer. Niets mis mee, maat j ammer dat het bij mus gebeurt. Hij reageert erg lomp op het hele gebeuren, had ook gelijk iets van sorry kunnen zeggen ofzo (ook al was het een grapje!), hoe je mensen goed aanvoelt heeft hij nog geen kaas van gegeten.
Prima maar wat hij gezegd heeft gaat echt te ver.
Dat zeg je niet als je iemand respecteert.
Not done
quote:Daar zit bb behoorlijk mis trouwens! Vannacht heb ik ook nog een stukje gestreamd en toen washij ook al heel grof bezig. Hij maakt haar constant uit voor rotte vis.. onder het mom van een grapje. Vannacht werd ze ook al echt kwaad en dat dat nu nog een stukje erger was kon niet uitblijven. Die jongen is echt niet helemaal goed en kan in ieder geval totaal niet inschatten wanneer iets een leuk geintje is en wanneer niet.
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:29 schreef itsme het volgende:
quote:Zouden het dan toch haar frustraties tegenover Geesje en Stefan zijn geweest? einde quote
quote:Mus weet dondersgoed dat Margriet niet lekker met die situatie zit. En als je iemand schoft noemt dat kan voor iemand heel beledigends zijn. Plaats dit in het licht van de eerdere opmerkingen van mus aan het adres van Margriet. Die zijn vaak niet mals. Zijn opmerking over dat zij alles heeft bereikt met haar benen wijd zegt alles over Mus zijn gedachten over nederlandse vrouwen. Hij heeft totaal geen respect voor vrouwen en het zal er dan ook wel op uit draaien dat hij er eentje voor een paar geiten gaat kopen in marokko. Want meer waarde hebben vrouwen blijkbaar niet voor hem. Kan die voor de show een paar kindjes bij die vrouw maken als die zijn gevalletje al omhoog kan krijgen want volgens mij stopt hij het liever in een mannetje.
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:49 schreef danosa het volgende:
Ik lees trouwens op de BB site dat Margriet daarvoor al uit haar humeur was naar aanleiding van het bedgewissel van Arthur en Stefan. Alles moest er dus ff uit wat haar betreft. Een kwestie van de bom barst een keer. Niets mis mee, maat j ammer dat het bij mus gebeurt. Hij reageert erg lomp op het hele gebeuren, had ook gelijk iets van sorry kunnen zeggen ofzo (ook al was het een grapje!), hoe je mensen goed aanvoelt heeft hij nog geen kaas van gegeten.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 12-10-2002 21:19]
quote:Of een mannetje in hem, maar dat moet hij zelf weten, dat neem ik hem niet kwalijk.
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:16 schreef marky het volgende:[..]
Mus weet dondersgoed dat Margriet niet lekker met die situatie zit. En als je iemand schoft noemt dat kan voor iemand heel beledigends zijn. Plaats dit in het licht van de eerdere opmerkingen van mus aan het adres van Margriet. Die zijn vaak niet mals. Zijn opmerking over dat zij alles heeft bereikt met haar benen wijd zegt alles over Mus zijn gedachten over nederlandse vrouwen. Hij heeft totaal geen respect voor vrouwen en het zal er dan ook wel op uit draaien dat hij er eentje voor een paar geiten gaat kopen in marokko. Want meer waarde hebben vrouwen blijkbaar niet voor hem. Kan die voor de show een paar kindjes bij die vrouw maken als die zijn gevalletje al omhoog kan krijgen want volgens mij stopt hij het liever in een mannetje.
quote:Precies! Als Andries dezelfde dingen had gezegd die deze jongen eruit durft te gooien, dan was hij door veel fokkers hier persoonlijk uit dat huis gehaald.
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:18 schreef Lionsguy het volgende:
In de vorige BB werd Andries om 90 % minder volledig afgebrand.
quote:Tja of een groot gedeelte van de fokkers denkt er precies zo over als Mus.
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Precies! Als Andries dezelfde dingen had gezegd die deze jongen eruit durft te gooien, dan was hij door veel fokkers hier persoonlijk uit dat huis gehaald.
quote:Tja Mus geeft ook lekker veel weerwoord. Verder dan alleen maar kwetsend zijn komt hij niet. Erg makkelijk iets om te doen. Zo is Paul de Leeuw ook rijk geworden.
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:39 schreef Koos Voos het volgende:
Tja.. Margriet, de gefrusteerde toiletjuffrouw is natuurlijk geen parij voor Mus... en wat laat ze zich nu kennen zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |