Vet....
BIGHEADZ kickAss
quote:die site is door Dennis gemaakt volgens mij.
Mr Cool: Wie de hel heeft deze site gemaakt en wat moet de onderste url voorstellen?
Die onderste url werkt niet, omdat ik iets verkeerd gedaan heb. Zelfs met de zoekfunctie kan ik er niet meer komen. Ik kan het ook niet meer verandeen omdat de topic gesloten is.
Maar ik heb wel een andere die het een en ander duidelijk maakt, als deze het tenminste doet!
Index / General Chat / Wraak d.m.v. naaktfoto's op het net zetten?
quote:Euh!!!
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:26 schreef GangstaH het volgende:
quote:Die site is iig te schandalig voor woorden!
Op vrijdag 11 oktober 2002 13:44 schreef PimpShaggy het volgende:[..]
die site is door Dennis gemaakt volgens mij.
Die onderste url werkt niet, omdat ik iets verkeerd gedaan heb. Zelfs met de zoekfunctie kan ik er niet meer komen. Ik kan het ook niet meer verandeen omdat de topic gesloten is.
Maar ik heb wel een andere die het een en ander duidelijk maakt, als deze het tenminste doet!
Index / General Chat / Wraak d.m.v. naaktfoto's op het net zetten?
quote:Dennis is te schandalig voor woorden, net als zijn site..
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:08 schreef mrcool het volgende:[..]
Die site is iig te schandalig voor woorden!
Hij verdient een knal op zijn zak
quote:welke dennis?
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:24 schreef PimpShaggy het volgende:[..]
Dennis is te schandalig voor woorden, net als zijn site..
Hij verdient een knal op zijn zak
quote:Juist!
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:29 schreef HAL9000S het volgende:[..]
welke dennis? Dennis Renirie uit Oeffelt???
Ik weet niet waar hij vandaan komt, maar ik weet wel dat hij graag over meisjes heenzeikt.
quote:Ik wel, toen ik nog in Oeffelt woonde kwam ik zeer regelmatig bij hem langs, om op zijn sega 16 bit te spelen (ik had maar een 8bit). Kun je voorstellen hoe groot de schok voor mij was !!!
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:33 schreef PimpShaggy het volgende:[..]
Juist!
Ik weet niet waar hij vandaan komt, maar ik weet wel dat hij graag over meisjes heenzeikt.
![]()
![]()
![]()
quote:Ik heb bij hem op 5 HAVO gezeten. Hij was echt zo'n stille, nette nerd. Maar nu is hij de man, want hij pist namelijk over vrouwen heen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik wel, toen ik nog in Oeffelt woonde kwam ik zeer regelmatig bij hem langs, om op zijn sega 16 bit te spelen (ik had maar een 8bit). Kun je voorstellen hoe groot de schok voor mij was !!!
En hij maakt een site over zijn ex. Dan ben je pas wanhopig. Ik zou hem best wel weer willen zien, dan krijg ik de grootste lachkick sinds jaren.
quote:w8 ff, dadelijk kun je lachen
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:38 schreef PimpShaggy het volgende:[..]
Ik heb bij hem op 5 HAVO gezeten. Hij was echt zo'n stille, nette nerd. Maar nu is hij de man, want hij pist namelijk over vrouwen heen.
En hij maakt een site over zijn ex. Dan ben je pas wanhopig. Ik zou hem best wel weer willen zien, dan krijg ik de grootste lachkick sinds jaren.
quote:Als ik moet pissen en hij is in de buurt, dan zeik ik ook wel fff over hem heen. aar wordt hij toch alleen maar schoner van!
Op vrijdag 11 oktober 2002 14:45 schreef HAL9000S het volgende:
Kut, die foto's zijn niet meer online, anders had ik er een topic over gemaakt: Pis of Cum?, eigenlijk moeten we hem ermee neppen ofzo, die foto's bij zijn ouwe door de brievenbus gooien!!!
En de pics van Dennis en zijn vriendin staan nog wel online:
-edit: jode de pictures zijn van de server gehaald-
quote:kun je ze niet meer online zetten??
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:07 schreef JesusThePimp het volgende:
Wacht ff!!! Heeft Dennis een site over zijn vriendin gemaakt?En de pics van Dennis en zijn vriendin staan nog wel online:
-edit: jode de pictures zijn van de server gehaald-
quote:Ja, volgens mij wel. Check die link die ergens bovenaan staat.
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:07 schreef JesusThePimp het volgende:
Wacht ff!!! Heeft Dennis een site over zijn vriendin gemaakt?
quote:Bij mijn eerste bericht in dit topic.
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:14 schreef HAL9000S het volgende:
waar staat die link dan??
Speciaal voor Dennis:
quote:damn,
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:15 schreef PimpShaggy het volgende:[..]
Bij mijn eerste bericht in dit topic.
Speciaal voor Dennis:
quote:Ik had ze op internet gezet omdat ik ze niet op mijn harde schijf wilde hebben. Die sjit is te junkerig! Volgens mij crasht je pc dan.
Op vrijdag 11 oktober 2002 15:13 schreef HAL9000S het volgende:[..]
kun je ze niet meer online zetten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |