Geen idee wat mijn bovengrens is. Zolang het maar niet te oud is mag het best wat wegen. Babyvet en dergelijke...
quote:Precies, met een wat betere titel was het topic ongetwijfeld open gebleven.
Op donderdag 10 oktober 2002 23:45 schreef Aernout het volgende:
Ja ik vond het eik wel een boeiende discussieGeen idee wat mijn bovengrens is. Zolang het maar niet te oud is mag het best wat wegen. Babyvet en dergelijke...
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 23:45 schreef Aernout het volgende:
Ja ik vond het eik wel een boeiende discussieGeen idee wat mijn bovengrens is. Zolang het maar niet te oud is mag het best wat wegen. Babyvet en dergelijke...
Er is ook altijd wel een reden om 'babyvet' te zeggen,he
quote:vol slank is ook al zo'n kutwoord
Op donderdag 10 oktober 2002 23:46 schreef MUUS het volgende:[..]
Er is ook altijd wel een reden om 'babyvet' te zeggen,he
quote:Als een vrouw zegt dat ze vol slank is, kun je er vanuit gaan dat ze flink overgewicht heeft.
Op donderdag 10 oktober 2002 23:47 schreef HansDeHork het volgende:[..]
vol slank is ook al zo'n kutwoord
quote:hehe ik voreg me dus gewoon af, waarom jou topiv dicht ging, ik vond dat de discussie best wel interesant kon worden.
Op donderdag 10 oktober 2002 23:46 schreef Spooty het volgende:
hee deze topic had ik toch open gedaan
quote:Als iemand het topic nou ff opnieuw opent, met vriendin/vrouw ipv wijf dan mag het wel openblijven.
Op donderdag 10 oktober 2002 23:50 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
hehe ik voreg me dus gewoon af, waarom jou topiv dicht ging, ik vond dat de discussie best wel interesant kon worden.
maar topicsluiter zal zelf wel een iets te zware partner hebben denk ik, anders reageer je niet zo stug.
quote:en daar zorg jij hoogst persoonlijk voor?
Op donderdag 10 oktober 2002 23:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Als iemand het topic nou ff opnieuw opent, met vriendin/vrouw ipv wijf dan mag het wel openblijven.
quote:Dat is het liefste wat ik ooit heb gehoord
Op donderdag 10 oktober 2002 23:47 schreef Seborik het volgende:
Als m'n vrouw MUUS zou zijn, zou ze zich vol mogen proppen tot ze niet meer kan lopen.
quote:ja en dan weer misbruik van maken he!! viezerik
Op donderdag 10 oktober 2002 23:47 schreef Seborik het volgende:
Als m'n vrouw MUUS zou zijn, zou ze zich vol mogen proppen tot ze niet meer kan lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |