abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6210189
Hiddink ontvangt opnieuw dreigbrief

SAN AGUSTIN - PSV-coach Guus Hiddink is opnieuw bedreigd. Afgelopen week heeft de Achterhoeker weer een dreigbrief ontvangen, met daarin waarschijnlijk opnieuw een of meer kogels. Dat heeft PSV donderdag bevestigd op de website van de club. De Eindhovense ploeg verblijft deze week voor een trainingskamp op de Canarische Eilanden.

Half augustus kreeg Hiddink ook al een dreigbrief met daarin twee kogels en een angstaanjagende tekst. "Ik heb opnieuw een dreigement ontvangen met soortgelijke inhoud als de eerste keer het geval was", liet de voormalige bondscoach van Zuid-Korea vanuit Las Palmas weten. "Ik zal volgende week bij de politie aangifte gaan doen en laat de zaak dan weer in handen van justitie."

PSV ontkende woensdag nog met klem dat er van nieuwe dreigementen aan het adres van Hiddink sprake was. Buitenlandse media berichtten daarover. Volgens Spaanse kranten zou de PSV-coach zelfs serieus nadenken over een vertrek uit de voetballerij.

Stil gehouden

"Op verzoek van de politie heeft PSV deze nieuwe bedreiging zo lang mogelijk stil gehouden", aldus de verklaring van de clubleiding. "Maar na aanhoudende vragen en diverse publicaties in buitenlandse media is in overleg met de politie besloten de tweede bedreiging van Guus Hiddink toch naar buiten te brengen."

In het belang van het onderzoek wil PSV geen nadere mededelingen doen en/of een toelichting geven op de nieuwe doodsbedreiging van Hiddink.
houden die mongolen nou nooit op???

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 10-10-2002 14:23]

pi_6210222
Jezus het moet toch niet gekker worden!!!!!! stelletje idioten. Waar slaat dat nou weer op. Heeft Hiddink wat verkeerd gedaan ofzo??
  donderdag 10 oktober 2002 @ 14:23:52 #3
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_6210246

zieke geesten

Hard, gemeen en snel
pi_6210379
Zolangzamerhand kan dr wel een algemeen dreigementen topic geopend worden.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 14:33:50 #5
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_6210382
* Magic666 zet weer een streepje onder de kop "wat maakt het voetbal niet meer leuk?"

Ik verlies alle lol in voetbal, ik kap er gewoon mee.

Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
  donderdag 10 oktober 2002 @ 14:44:03 #6
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_6210539
dreigbrieven
waar een klein land groot in kan zijn
don't call to the bullpen
  donderdag 10 oktober 2002 @ 15:38:22 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6211375
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_6211391
De politie heeft frank rijkaart gearresteerd, die dacht dat het een kettingbrief was.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_6211408
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 15:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
De politie heeft frank rijkaart gearresteerd, die dacht dat het een kettingbrief was.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 15:40:18 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6211410
quote:
En nog maar een
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_6211442
quote:
hehehehhe....

Alsof die dreigbrieven trouwens serieus te nemen zijn. Als ik wil kan ik ook naar iedereen wiens kop me niet aan staat een kogelbriefje sturen...Lekker simpel. En degene die dat briefje gestuurd heeft, heeft nou de grootste lol van zijn leven...:P

pi_6211465
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 15:42 schreef ultra het volgende:

[..]

hehehehhe....

Alsof die dreigbrieven trouwens serieus te nemen zijn. Als ik wil kan ik ook naar iedereen wiens kop me niet aan staat een kogelbriefje sturen...Lekker simpel. En degene die dat briefje gestuurd heeft, heeft nou de grootste lol van zijn leven...:P

Er hoeft maar 1 gek tussen te zitten. Pim Fortuijn kreeg ook vele dreigbrieven die nooit serieus werden genomen....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 18:39:52 #13
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_6214708
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 15:42 schreef ultra het volgende:

[..]

hehehehhe....

Tsja, maar ik denk dat jij je ook niet zo op je gemak zou voelen als je er één kreeg.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_6215122
Zeer triest allemaal
  donderdag 10 oktober 2002 @ 19:45:40 #15
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6215880
Tjah.. Nu wilt ie er misschien mee stoppen?? Hebben die briefsturers toch weer mooi hun zin..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_6215936
Idd, stoppen zou erg dom zijn, dan geef je toe aan ze...
pi_6218026
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 18:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Tsja, maar ik denk dat jij je ook niet zo op je gemak zou voelen als je er één kreeg.

of 2

Hangt natuurlijk van de situatie af. Kan de situatie van Hiddink als buitenstaander ook niet echt goed behoordelen, maar zo van buitenaf ziet het er nou niet bepaald echt ernstig uit vind ik...

pi_6223584
ik denk dat het ons berry van aerle was. die zit ook bij de post
Hababarulalalala
pi_6225965
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:33 schreef akkermans het volgende:
ik denk dat het ons berry van aerle was. die zit ook bij de post
Maar dan wel in Helmond, en daar woont Guus niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 10:51:09 #20
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_6226148
In een paar maanden tijd slechts 2 brieven? Ik had er vorige week 20. Op dinsdag 7 en op woensdag 13.

Als verklaring zei ik: Ja, ik heb wat pistolen besteld via internet. De kogels worden alvast opgestuurd.

Misschien dat Guus die briefjes krijgt van de Yakuza? Omdat 'ie geen interesse heeft in Japanse voetballers?

Nou even serieus: het is inderdaad absurd. Ik heb de afgelopen 5 jaar steeds gedacht dat de normloosheid compleet was en we niet dieper konden zakken. Dat kan helaas dus wel.

Ik haat die pisvlekjes en geil op ieder verliespuntje van ze, maar dit soort laffe praktijken ...

Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_6228481
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 14:20 schreef LoekB het volgende:
"Op verzoek van de politie heeft PSV deze nieuwe bedreiging zo lang mogelijk stil gehouden", aldus de verklaring van de clubleiding. "Maar na aanhoudende vragen en diverse publicaties in buitenlandse media is in overleg met de politie besloten de tweede bedreiging van Guus Hiddink toch naar buiten te brengen."
Waarom was dit veel eerder bekend (en te lezen in de buitenlandse media?

Gaat het godverdomme over voetbal in je eigen land, komt je nationale media 2 dagen later eens met dit dan inmiddels al gedateerde nieuws aan.

Laat de media eens het werk dat ze wel moeten doen, goed doen en stoppen met alleen kleine zaken mbt relletjes of wat er voor door moet gaan enorm op te blazen. En anders stuurt Guus al z'n kogels maar rechtstreeks door aan de media.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_6228521
Ik ben voorstander van het onmiddelijk beëindigen van de voetbalcompetitie. Stelletje klootzakken. .
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6232987
dit is supertriest.... wat denken die gasten nu te bereiken om een trainer te bedreigen.... ..... ik hoop dat guus gewoon doorgaat maar dit gaat je niet in je koude kleren zitten.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_6234251
Volgens intimi heb ik begrepen dat de brief afkomstig zou zijn van dhr. Harry van. R.
M.a.w., een goedkope manier om van Hiddink af te komen, gezien het feit dat hij het niet zo naar zijn zin heeft bij PSV.

Serieus: Triest.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 11 oktober 2002 @ 20:32:28 #25
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_6236255
Echt weer wat voor Feyenoorders hé

Nee hoor grapje, kan ook best iemand van Ajax(of van FC Twente! Ha ha LOL) zijn met een Feyenoord-fan ondertekend.

Ik snap niet waarom hij nog bij PSV blijft. Nu heeft hij de kans om een kogel door zijn kop te krijgen en hij kan naar Real-madrid en die zijn veel beter dan PSV. De Real madrid-directie heeft gevraag of hij siezoen 2003-2004 trainer wordt.

quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:55 schreef zjroentje het volgende:
Volgens intimi heb ik begrepen dat de brief afkomstig zou zijn van dhr. Harry van. R.
M.a.w., een goedkope manier om van Hiddink af te komen, gezien het feit dat hij het niet zo naar zijn zin heeft bij PSV.

Serieus: Triest.

Volgens mij lul je gewoon wat of niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')