SAN AGUSTIN - PSV-coach Guus Hiddink is opnieuw bedreigd. Afgelopen week heeft de Achterhoeker weer een dreigbrief ontvangen, met daarin waarschijnlijk opnieuw een of meer kogels. Dat heeft PSV donderdag bevestigd op de website van de club. De Eindhovense ploeg verblijft deze week voor een trainingskamp op de Canarische Eilanden.
Half augustus kreeg Hiddink ook al een dreigbrief met daarin twee kogels en een angstaanjagende tekst. "Ik heb opnieuw een dreigement ontvangen met soortgelijke inhoud als de eerste keer het geval was", liet de voormalige bondscoach van Zuid-Korea vanuit Las Palmas weten. "Ik zal volgende week bij de politie aangifte gaan doen en laat de zaak dan weer in handen van justitie."
PSV ontkende woensdag nog met klem dat er van nieuwe dreigementen aan het adres van Hiddink sprake was. Buitenlandse media berichtten daarover. Volgens Spaanse kranten zou de PSV-coach zelfs serieus nadenken over een vertrek uit de voetballerij.
Stil gehouden
"Op verzoek van de politie heeft PSV deze nieuwe bedreiging zo lang mogelijk stil gehouden", aldus de verklaring van de clubleiding. "Maar na aanhoudende vragen en diverse publicaties in buitenlandse media is in overleg met de politie besloten de tweede bedreiging van Guus Hiddink toch naar buiten te brengen."
In het belang van het onderzoek wil PSV geen nadere mededelingen doen en/of een toelichting geven op de nieuwe doodsbedreiging van Hiddink. houden die mongolen nou nooit op???
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 10-10-2002 14:23]
Ik verlies alle lol in voetbal, ik kap er gewoon mee.
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 15:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
De politie heeft frank rijkaart gearresteerd, die dacht dat het een kettingbrief was.
quote:En nog maar een
De politie heeft frank rijkaart gearresteerd, die dacht dat het een kettingbrief was.
quote:hehehehhe....
Alsof die dreigbrieven trouwens serieus te nemen zijn. Als ik wil kan ik ook naar iedereen wiens kop me niet aan staat een kogelbriefje sturen...Lekker simpel. En degene die dat briefje gestuurd heeft, heeft nou de grootste lol van zijn leven...:P
quote:Er hoeft maar 1 gek tussen te zitten. Pim Fortuijn kreeg ook vele dreigbrieven die nooit serieus werden genomen....
Op donderdag 10 oktober 2002 15:42 schreef ultra het volgende:[..]
hehehehhe....
Alsof die dreigbrieven trouwens serieus te nemen zijn. Als ik wil kan ik ook naar iedereen wiens kop me niet aan staat een kogelbriefje sturen...Lekker simpel. En degene die dat briefje gestuurd heeft, heeft nou de grootste lol van zijn leven...:P
quote:Tsja, maar ik denk dat jij je ook niet zo op je gemak zou voelen als je er één kreeg.
Op donderdag 10 oktober 2002 15:42 schreef ultra het volgende:[..]
hehehehhe....
quote:of 2
Op donderdag 10 oktober 2002 18:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Tsja, maar ik denk dat jij je ook niet zo op je gemak zou voelen als je er één kreeg.
Hangt natuurlijk van de situatie af. Kan de situatie van Hiddink als buitenstaander ook niet echt goed behoordelen, maar zo van buitenaf ziet het er nou niet bepaald echt ernstig uit vind ik...
quote:Maar dan wel in Helmond, en daar woont Guus niet.
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:33 schreef akkermans het volgende:
ik denk dat het ons berry van aerle was. die zit ook bij de post
Als verklaring zei ik: Ja, ik heb wat pistolen besteld via internet. De kogels worden alvast opgestuurd.
Misschien dat Guus die briefjes krijgt van de Yakuza? Omdat 'ie geen interesse heeft in Japanse voetballers?
Nou even serieus: het is inderdaad absurd. Ik heb de afgelopen 5 jaar steeds gedacht dat de normloosheid compleet was en we niet dieper konden zakken. Dat kan helaas dus wel.
Ik haat die pisvlekjes en geil op ieder verliespuntje van ze, maar dit soort laffe praktijken ...
quote:Waarom was dit veel eerder bekend (en te lezen in de buitenlandse media?
Op donderdag 10 oktober 2002 14:20 schreef LoekB het volgende:
"Op verzoek van de politie heeft PSV deze nieuwe bedreiging zo lang mogelijk stil gehouden", aldus de verklaring van de clubleiding. "Maar na aanhoudende vragen en diverse publicaties in buitenlandse media is in overleg met de politie besloten de tweede bedreiging van Guus Hiddink toch naar buiten te brengen."
Gaat het godverdomme over voetbal in je eigen land, komt je nationale media 2 dagen later eens met dit dan inmiddels al gedateerde nieuws aan.
Laat de media eens het werk dat ze wel moeten doen, goed doen en stoppen met alleen kleine zaken mbt relletjes of wat er voor door moet gaan enorm op te blazen. En anders stuurt Guus al z'n kogels maar rechtstreeks door aan de media.
Serieus: Triest.
Nee hoor grapje, kan ook best iemand van Ajax(of van FC Twente! Ha ha LOL) zijn met een Feyenoord-fan ondertekend.
Ik snap niet waarom hij nog bij PSV blijft. Nu heeft hij de kans om een kogel door zijn kop te krijgen en hij kan naar Real-madrid en die zijn veel beter dan PSV. De Real madrid-directie heeft gevraag of hij siezoen 2003-2004 trainer wordt.
quote:Volgens mij lul je gewoon wat of niet
Op vrijdag 11 oktober 2002 17:55 schreef zjroentje het volgende:
Volgens intimi heb ik begrepen dat de brief afkomstig zou zijn van dhr. Harry van. R.
M.a.w., een goedkope manier om van Hiddink af te komen, gezien het feit dat hij het niet zo naar zijn zin heeft bij PSV.Serieus: Triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |