Of het nou in de trein, de bus, bij de AH, of waar dan ook is, vermeld het hier! Zeg hoe verliefd je bent, wat je gedaan hebt en etc.
Mag ik nu helemaal geen eigen topic meer openen?
Tuurlijk wel. Maar als het alleen om een mededeling gaat waarbij je verder geen specifieke vragen hebt over jullie relatie e.d. past het beter in dit topic. Vragen als "zal ik haar een kaartje sturen of niet?" passen hier juist wél. Pas als het echt over "problemen" gaat is een eigen geopend topic een beter plan
Oke, maar is dit topic niet een btje slowchat-gevoelig?
Is het ook. Je mag hier best reageren met "goh wat leuk voor je!" en dat soort opmerkingen. Vertel ook vooral JOUW ervaringen met verliefd zijn e.d. Maar pas wel op, want téveel slowchat wat de discussie kan belemmeren wordt verwijderd.
Oh, oh! Nu heb ik tóch een eigen topic geopend! Wat nu??
Geen probleem. Eén van de moderators zal je verzoeken in dit topic verder te gaan. En op jouw (net) geopende topic zal een slotje geplaatst worden.
Waarom eigenlijk een centraal topic?
Omdat de R&P-thread een btje vervuilt. Watteh? Er komen wel érg veel topics in de actieve lijst te staan met "Gohhh in de bus dit!" en "Wouw, ik ben nu verliefd!". Op zich geen probleem, maar eigenlijk zijn het meestal geen "discussie's", maar alleen mededelingen. En dit leek me een goede manier om alles bij elkaar te schrapen. Staat nog gezellig ook!
Ik hoop dat het zo duidelijk is Aanvullingen komen vast nog wel.
Veel plezier in dit vrolijke "Ik heb een leuk iemand ontmoet!"-topic
prrrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door Pridemeid op 09-10-2002 21:42]
Ik heb pas PR ontmoet PrivateRyan dus. Nou was het niet zo spontaan als sommige posters hier, want we hadden ook daadwerkelijk afgesproken
En jah, dat klikte wel
prrrrrrr
ik ben verliefd HIEPHOI FEEST
Ja en deze keer echt verliefd, normaal was het meer kalverliefde en ach ik zag de jongen in kwestie wel weer eens en voelde me dan blij.
Maar nu, ik wil m gewoon het liefste 24 uur per dag zien (wat onmogelijk is ja ik weet het ) maar goed daar gaat het niet om...
Hoe nu verder? ja ik zie hem zowiso iedere zaterdag, en afgelopen zondag heeft hij mij gebeld om film te komen kijken enzo...
Nu vind ik dat het aan mij is om de volgende stap te zetten, we kennen elkaar nu 3 weken en ik wil wat leuks doen, voor hem.
Ik had bedacht om te gaan koken, gewoon voor de deur te staan en Tadaa diner for two
Is dit nu opdringerig of iets dergelijks?
En wat kan/mag ik verwachten?
p.s. misschien stomme vragen maar ik weet even niet wat ik er mee aan moet, ik wil me niet opdringen en ik weet niet wat hij wil of van mij verwacht.
Oja iedereen die al gereageerd had THNX
en nee ik ga niet zomaar voor de deur staan (das idd erg stom)
of samenwonen na drie week (das wel heel snel om voor te stellen maar wel goed voor de 24uurs liefdes economie )
In ieder geval zat hij ook bij ons op school, maar heb hem sindsdien niet meer gezien.
Zit er verder eigenlijk niet mee, want ik ben niet verliefd of zo!
Maar baal er wel van, want het was denk ik wel de lekkerste jongen die ik ooit in mijn leven heb gezien. (maar ja, zal dan wel weer heel dom innerlijk hebben of homo zijn of zo)
Ik leef ondertussen gewoon blij verder
Of telt dat niet?
Wolkje
Heb alleen nix meer van em gehoord.....(jah via, via...)
quote:Oh, leuk voor je... dit soort reacties mogen niet he? Effe wat bijdenken dan
Op woensdag 9 oktober 2002 21:39 schreef Pridemeid het volgende:
Goed voorbeeld? *denkt*Ik heb pas PR ontmoet
PrivateRyan dus. Nou was het niet zo spontaan als sommige posters hier, want we hadden ook daadwerkelijk afgesproken
En jah, dat klikte wel
![]()
prrrrrrr
Mijn ervaringen met hem zijn niet zo groot, maar ik kan meniets negatiefs voor me halen, dus zal het wel positief zijn geweest.. zoiets?
Voor iedereen die het toch lief heeft geprobeerd, heeeeel erg bedankt
Maar dit is het niet
Zie evt. Feedback voor deze besluitvorming: Centraal houden van elk persoonlijk verhaal?
prrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |