Ik dus naar To Record Only Water For Ten Days luisteren. Vielen me twee dingen op:
Het goede nieuws
De man is een getalenteerde gitarist.
Het slechte nieuws
Mijn eetlust verdwijnt spontaan bij het horen van zijn stem. Nou dacht ik dat ik Anthony Kiedis af en toe een vervelende stem vond hebben. Dat was overduidelijk voordat ik ons aller John had horen zingen. Mijn god, was een ontiegelijk vervelende zaagstem heeft die vent.
Hij verneukt imho die hele cd door er zelf op te gaan zingen. (okee, ik weet het, het gebeurt wel vaker dat een artiest zingt als hij/zij een soloplaat maakt, maar deze beste man maakt het wel erg bont) Een soort Joe Cocker meets Macy Gray meets stofzuiger meets niezende giraffe.
BAH, wat een ontzettende ontgoocheling. .
quote:De moraal van mijn verhaal was juist dat je dat niet moet doen. Tenzij je echt last hebt van muizen/muggen/kraaien/aanranders/duiven/vervelende buren.
Op woensdag 9 oktober 2002 20:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal het eens downen appel !
Het heeft wel iets
Going Inside, gaaf nummer, zang is wel okee. Grappig is dat ik helemaal geen solonummers van John dacht te kennen, maar deze kende ik al van KinkFM van een paar jaar geleden ofzo.
voor wie ook ff wil checken:
http://rhcprock.free.fr/john/john_disco.htm
hier kun je wat fragmenten van al zijn soloplaten beluisteren
maarja het schijnt dat hij nu zangles heeft dus maar wachten op zijn volgende soloplaat
Beetje oftopic maarre, luister eens naar "Last day on earth", een acoustisch gitaartje en dan meneer Manson erbij, geniaal!
En op die zelfde manier heeft John Frusciante ook wel iets...
[Dit bericht is gewijzigd door pindakaas op 16-10-2002 11:46]
quote:Ikke helemaal mee eens Timo
Op maandag 14 oktober 2002 12:26 schreef TimoBasso het volgende:
De Beste man kan best zingenHet heeft wel iets
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 11:53 schreef -BassGirlie- het volgende:[..]
Ikke helemaal mee eens Timo
Luister eens naar My smile is a rifle of Enter an uh, en dan nog eens naar going inside..
Trouwens hij klinkt op z'n eerste albums vaak als een gemarteld speenvarken, maar dat past wel een beetje bij de sfeer, en het gitaarwerk is briljant!
quote:Whahaha. Leuke grap.
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:19 schreef yvonne het volgende:
Dit kan in Muziek.
quote:Hee, hee we gaan hier niet mijn held te kakken zetten he
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:30 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Whahaha. Leuke grap.
.
quote:Jawel. So sue me.
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:33 schreef nozem het volgende:[..]
Hee, hee we gaan hier niet mijn held te kakken zetten he
quote:aaaarg sommige mensen
Op dinsdag 29 oktober 2002 19:36 schreef VerbodenAppel het volgende:[..]
Jawel. So sue me.
.
Nee ik snap je wel, ik moet zijn eerste CD ook niet draaien als het huis vol zit met visite, behalve dan als ik ze snel de deur uit wil hebben, zoals Zander ook al zei
En toch is het geniale muziek, luister trouwens eens naar Country Feedback van R.E.M, dat is John Frusciante maar dan iets toegankelijker en wel zuiver gezongen
quote:oid. zei ik toen. Maar zijn STEM is datgene wat mij zo pijnlijk treft. Brr.
'Het goede nieuws: De beste man is een begaafd gitarist'
ik vind die drumcomputer veel vervelender
en idd hij had het beter gewoon bij een albumpje vol solo's kunnen houden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |