quote:tja naar aanleiding van al je andere topics vandaag, ga ik hier niet op in
Op woensdag 9 oktober 2002 18:05 schreef plukje84 het volgende:
Je moet gewoon wel een vriend met geld hebben om er normaal bij te lopen, ik zit nog op school en mn ouders geven echt veeels te weinig kleedgeld en nu heb ik nog geen vriend ook..Hoe kan ik er nou nog een beetje normaal bijlopen, toen het nog aan was gaf hij me altijd 300 euro om mooie kleren te kopen nu heb ik dat niet en loop in allemaal ouwe shit..
quote:Als je hem ziet, zeg maar dat ik een tip voor hem heb: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22767
toen het nog aan was gaf hij me altijd 300 euro om mooie kleren te kopen
Martin
quote:Iets minder topics openen en een baantje zoeken?
Je moet gewoon wel een vriend met geld hebben om er normaal bij te lopen, ik zit nog op school en mn ouders geven echt veeels te weinig kleedgeld en nu heb ik nog geen vriend ook..Hoe kan ik er nou nog een beetje normaal bijlopen, toen het nog aan was gaf hij me altijd 300 euro om mooie kleren te kopen nu heb ik dat niet en loop in allemaal ouwe shit..
quote:Dat wil ik wel ,maar het betaaldt zo slecht en dan heb je helemaal geen tijd meer vrij. maar zonder vriend moet je wel wat.. al zal dat wel niet zo lang duren denk ik...
Op woensdag 9 oktober 2002 18:08 schreef Vidra het volgende:
Misschien is werken voor je geld een idee.....??? bijbaantje
quote:Sjezus, hoezo afhankelijk van
quote:Ow god sjappie is er weer hoor !
Op woensdag 9 oktober 2002 18:08 schreef kastanova het volgende:[..]
Als je hem ziet, zeg maar dat ik een tip voor hem heb: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22767
Martin
sjappie
en gaf mijn vriendin mij maar 300 euro de maand
dan hoefde ik niet meer te werken
quote:Die is goed gek dan die kerel! 300 euro zodat ze vriendinnetje kleren kan kopen!
GA ZELF WERKEN!
quote:Blijf jij nog maar even op school.
Op woensdag 9 oktober 2002 18:11 schreef plukje84 het volgende:[..]
Dat wil ik wel ,maar het betaaldt zo slecht en dan heb je helemaal geen tijd meer vrij. maar zonder vriend moet je wel wat.. al zal dat wel niet zo lang duren denk ik...
Ik lach je vriend hartelijk uit.
Get a life.
Get a job.
quote:je haalt me de woorden uit me mond...
Op woensdag 9 oktober 2002 18:14 schreef drugsgebruiker het volgende:
¤300,-?!!?!!Ik lach je vriend hartelijk uit.
Get a life.
Get a job.
Zoek werk.
(Ook ik vind kleding te duur maar heb wel twee baantjes om ze te financieren. Het voelt ook een stuk lekkerder vind ik, dan wanneer je alles maar toegestopt krijgt.)
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 09-10-2002 18:23]
quote:Ooit van emancipatie gehoord?
Tsk, ¤300 van je vriend krijgen verwend blaag!
[Dit bericht is gewijzigd door WebForce op 09-10-2002 18:23]
quote:Straks word jij nog verliefd op een jongen die geen cent heeft, of 'val je niet zo op dat soort types'
Op woensdag 9 oktober 2002 18:11 schreef plukje84 het volgende:[..]
Dat wil ik wel ,maar het betaaldt zo slecht en dan heb je helemaal geen tijd meer vrij. maar zonder vriend moet je wel wat.. al zal dat wel niet zo lang duren denk ik...
gewoon een baantje zoeken, je bent 18, dan verdien je al iets van 5 euro per uur minimaal, met een beetje geluk 6/7. Kwestie van prioriteiten stellen met tijd enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |