Ik weet dat vrouwen die eenmaal getrouwd zijn ook alles laten gaan, maar deze jongen!!! eet vrijwel hetzelfde als wat hij daarvoor at...... afgezien van al die ijsjes misschien!!!
Hebben jullie dat ook meegemaakt? Ik denk dat ik misschien die ijsjes maar moet laten liggen en wat meer moet bewegen.. auto laten staan en de fiets pakken zou een goed begin zijn!!!
Hebben jullie nog tips??
quote:Niks aan toe te voegen.
Op woensdag 9 oktober 2002 09:10 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik denk dat ik misschien die ijsjes maar moet laten liggen en wat meer moet bewegen.. auto laten staan en de fiets pakken zou een goed begin zijn!!!Hebben jullie nog tips??
Natuurlijk heb ik het zelf ook meegemaakt. Volgens mij komt het omdat je zelf boodschappen doet en dus alle lekkere dingen mee neemt en ook zelf lekker kookt (of juist vaker naar de frietkraam gaat).
Een echte verklaring heb ik er niet voor....... maar het is wel shit, want Koningin krijgt de kilo's er niet vanaf
grtz,
quote:Euh zal dat een optie zijn? HEHEHE.... daar doe ik gelukkig wel aan mee!! Misschien iets meer? 3 Keer per dag stofzuigen is toch wel genoeg?
Op woensdag 9 oktober 2002 09:22 schreef robh het volgende:
Van je luie reet afkomen en zelf eens een keer het huishouden doen
quote:Nog vaker? Dan zal ik wel een topic openen in Seksualiteit met de vraag wat je kan doen tegen blaren op me piel!!!
Op woensdag 9 oktober 2002 09:22 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:
heb het ook gehad maar wij hadden voor ons de oplossing gevonden.
Gewoon nog vaker de liefde bedrijven, het blijft de beste vorm van lichaamsbeweging, en aangezien je nu toch samenwoont.......grtz,
quote:Beetje lichaamsbeweging doet nooit kwaad
Op woensdag 9 oktober 2002 09:10 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik woon nu sinds begin Augustus samen en het gaat allemaal hardstikke goed, maar er begint zich een klein probleempje voor te doen: WaSTeiL begint aantekomen... Binnen die 2 maanden al minstens 3 kilo.. Het lijkt weinig, maar ik stond al heel erg lang rond de 80 kilo en daar wilde nooit iets bijkomen..... Tot nu!!Ik weet dat vrouwen die eenmaal getrouwd zijn ook alles laten gaan, maar deze jongen!!! eet vrijwel hetzelfde als wat hij daarvoor at...... afgezien van al die ijsjes misschien!!!
Hebben jullie dat ook meegemaakt? Ik denk dat ik misschien die ijsjes maar moet laten liggen en wat meer moet bewegen.. auto laten staan en de fiets pakken zou een goed begin zijn!!!
Hebben jullie nog tips??
Hou mijn hart al vast voor sinterklaas (marsepein en chocolade letters ) en kerst...
quote:You are right... maarja...
Op woensdag 9 oktober 2002 09:28 schreef Skoezie het volgende:
Moet je kijken hoe hard de kilo's er weer vanaf vliegen zodra je weer single bent. 10 kilo in 4 weken is nix.
[Dit bericht is gewijzigd door snoeki op 09-10-2002 09:33]
Je bent absoluut niet de enige
Nu doen we gewoon veel meer aan beweging, beetje ochtend-kamasutra enzo, en nu ben ik weer min of meer op m'n oude gewicht.
mijn buikspieren zijn nu ook weer zichtbaar
Ben ondertussen wel afgestapt van overal mayo bij doen, alleen bij de friet en eventueel bij meatballs...
Het grote probleem is bij mij dat ik 's avonds de kasten plunder...
beetje stoned, alles leegvreten...
Heb wel een hele tijd die vreetbuien tegengehouden door bij het avondeten een Stacker te nemen (eetlustremmer+fat burner).
Dat hielp echt heel goed, minder eten en metabolisme opdrijven dus meer zin om vanalles te doen (en zo weer meer vet verbranden). Probleem is, als je metabolisme op volle toeren draait, is het niet meer zo vanzelfsprekend dat je binnen een half uur slaapt als je in je bed kruipt...
Ik ga binnenkort weer wat Stackers nemen, om zo de gewoonte van het 's avonds eten even te onderbreken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |