abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2002 @ 09:10:38 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6182827
Ik woon nu sinds begin Augustus samen en het gaat allemaal hardstikke goed, maar er begint zich een klein probleempje voor te doen: WaSTeiL begint aantekomen... Binnen die 2 maanden al minstens 3 kilo.. Het lijkt weinig, maar ik stond al heel erg lang rond de 80 kilo en daar wilde nooit iets bijkomen..... Tot nu!!

Ik weet dat vrouwen die eenmaal getrouwd zijn ook alles laten gaan, maar deze jongen!!! eet vrijwel hetzelfde als wat hij daarvoor at...... afgezien van al die ijsjes misschien!!!

Hebben jullie dat ook meegemaakt? Ik denk dat ik misschien die ijsjes maar moet laten liggen en wat meer moet bewegen.. auto laten staan en de fiets pakken zou een goed begin zijn!!!

Hebben jullie nog tips??

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_6182844
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 09:10 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik denk dat ik misschien die ijsjes maar moet laten liggen en wat meer moet bewegen.. auto laten staan en de fiets pakken zou een goed begin zijn!!!

Hebben jullie nog tips??

Niks aan toe te voegen.
pi_6182860
Ja, vraag me niet hoe dat komt, maar ik hoor dit echt heel vaak.

Natuurlijk heb ik het zelf ook meegemaakt. Volgens mij komt het omdat je zelf boodschappen doet en dus alle lekkere dingen mee neemt en ook zelf lekker kookt (of juist vaker naar de frietkraam gaat).

Een echte verklaring heb ik er niet voor....... maar het is wel shit, want Koningin krijgt de kilo's er niet vanaf

woensdag 9 oktober 2002 @ 09:22:29 #4
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew İ
pi_6182926
Van je luie reet afkomen en zelf eens een keer het huishouden doen
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6182929
heb het ook gehad maar wij hadden voor ons de oplossing gevonden.
Gewoon nog vaker de liefde bedrijven, het blijft de beste vorm van lichaamsbeweging, en aangezien je nu toch samenwoont.......

grtz,

I have no regrets, I never look back. `Couse time doesn`t wait for me... I choose to go my own way!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 09:27:15 #6
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6182985
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 09:22 schreef robh het volgende:
Van je luie reet afkomen en zelf eens een keer het huishouden doen
Euh zal dat een optie zijn? HEHEHE.... daar doe ik gelukkig wel aan mee!! Misschien iets meer? 3 Keer per dag stofzuigen is toch wel genoeg?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 09:28:43 #7
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6183008
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 09:22 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:
heb het ook gehad maar wij hadden voor ons de oplossing gevonden.
Gewoon nog vaker de liefde bedrijven, het blijft de beste vorm van lichaamsbeweging, en aangezien je nu toch samenwoont.......

grtz,

Nog vaker? Dan zal ik wel een topic openen in Seksualiteit met de vraag wat je kan doen tegen blaren op me piel!!! (en dat komt niet door het 3 keer daags stofzuigen )
pi_6183013
Moet je kijken hoe hard de kilo's er weer vanaf vliegen zodra je weer single bent. 10 kilo in 4 weken is nix.
pi_6183014
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 09:10 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik woon nu sinds begin Augustus samen en het gaat allemaal hardstikke goed, maar er begint zich een klein probleempje voor te doen: WaSTeiL begint aantekomen... Binnen die 2 maanden al minstens 3 kilo.. Het lijkt weinig, maar ik stond al heel erg lang rond de 80 kilo en daar wilde nooit iets bijkomen..... Tot nu!!

Ik weet dat vrouwen die eenmaal getrouwd zijn ook alles laten gaan, maar deze jongen!!! eet vrijwel hetzelfde als wat hij daarvoor at...... afgezien van al die ijsjes misschien!!!

Hebben jullie dat ook meegemaakt? Ik denk dat ik misschien die ijsjes maar moet laten liggen en wat meer moet bewegen.. auto laten staan en de fiets pakken zou een goed begin zijn!!!

Hebben jullie nog tips??

Beetje lichaamsbeweging doet nooit kwaad
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_6183048
Ach, die 3 kilo is nog niks... ik heb een neiging om het elke avond gezellig te maken als ik niet alleen ben (en dat ben je niet als je samenwoont). Lekkere toastjes, franse kaasjes en dat soort gein...

Hou mijn hart al vast voor sinterklaas (marsepein en chocolade letters ) en kerst...

quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 09:28 schreef Skoezie het volgende:
Moet je kijken hoe hard de kilo's er weer vanaf vliegen zodra je weer single bent. 10 kilo in 4 weken is nix.
You are right... maarja...

[Dit bericht is gewijzigd door snoeki op 09-10-2002 09:33]

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
  woensdag 9 oktober 2002 @ 09:32:34 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_6183057
een keer goed gaan zitten schijten!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 09:40:52 #13
15329 gizmo4ever
Eens kijken hoe lang de ondert
pi_6183154
Dit gebeurt echt zo vaak.
vanaf dat moment kan het vrouwtje lekker voor haar mannetje koken en zal hem goed verwennen en zorgen dat hij genoeg heeft en dan ook nog eens van zijn lievelings-kostje

Je bent absoluut niet de enige

woensdag 9 oktober 2002 @ 10:07:13 #14
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_6183442
Bij mij is het gekomen omdat mijn vriendin zo verdomd lekker kan koken! Binnen een maand of 2 was ik 7 kilo aangekomen!....

Nu doen we gewoon veel meer aan beweging, beetje ochtend-kamasutra enzo, en nu ben ik weer min of meer op m'n oude gewicht.
mijn buikspieren zijn nu ook weer zichtbaar

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_6183587
herkenbaar probleem...
m'n vriending kookt gewoon te lekker denk ik
Al heb ik genoeg gegeten, dan eet ik toch nog alles wat er over is, zeker als het gaat om een stukje lekker mals vlees...

Ben ondertussen wel afgestapt van overal mayo bij doen, alleen bij de friet en eventueel bij meatballs...
Het grote probleem is bij mij dat ik 's avonds de kasten plunder...
beetje stoned, alles leegvreten...
Heb wel een hele tijd die vreetbuien tegengehouden door bij het avondeten een Stacker te nemen (eetlustremmer+fat burner).
Dat hielp echt heel goed, minder eten en metabolisme opdrijven dus meer zin om vanalles te doen (en zo weer meer vet verbranden). Probleem is, als je metabolisme op volle toeren draait, is het niet meer zo vanzelfsprekend dat je binnen een half uur slaapt als je in je bed kruipt...
Ik ga binnenkort weer wat Stackers nemen, om zo de gewoonte van het 's avonds eten even te onderbreken...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')