abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 oktober 2002 @ 21:55:34 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6159099
en de benine en diesel accijns zouden moeten worden verdriedubbeld om dat te bekostigen... Het is toch belachelijk dat je met de auto met 2 personen goedkoper uit bent dan met de trein, ik hoop dat dat snel gaat veranderen, dus de auto ( het gebruik) stukken duurder en de trein fors goedkoper en weer helemaal een overheidsbedrijf van maken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6159135
En jij denkt dat er wel genoeg materiaal en capaciteit op het spoornet is om iedereen gratis te laten rijden ?
pi_6159136
Wat een plan zeg!
Al die mensen die dan in de trein stappen? Kan de NS dat wel aan? Ik weet wel zeker van niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6159165
de ns kan dat op dit moment zeker niet aan... en om de spoorwegen nu aan te passen kost zeer veel geld
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6159180
In principe ben ik het met je eens, maar zorg dan eerst eens dat dat Openbaar vervoer ook een beetje op tijd rijd, en dat ik niet eerst een kwartier moet lopen voordat ik bij een bushalte ben....

ff ter illustratie:
Toen ik nog naar school ging, had ik met de bus 3 kwartier tot 1 uur nodig om op school te komen. Met de auto duurde dat maar 15 minuten. Dus SuzukiSwift ging dagelijks met zijn autootje naar school.

't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_6159206
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en de benine en diesel accijns zouden moeten worden verdriedubbeld om dat te bekostigen... Het is toch belachelijk dat je met de auto met 2 personen goedkoper uit bent dan met de trein, ik hoop dat dat snel gaat veranderen, dus de auto ( het gebruik) stukken duurder en de trein fors goedkoper en weer helemaal een overheidsbedrijf van maken.
Een mega-idee !!!!
Vooral verdrievoudiging van benzine.
  maandag 7 oktober 2002 @ 21:59:17 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6159225
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 21:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een plan zeg!
Al die mensen die dan in de trein stappen? Kan de NS dat wel aan? Ik weet wel zeker van niet.
Daarom moet er in de trein worden "geďnvesteerd ,overal (vier) dubbel spoor, nieuwe lijnen en een zweeftrein/supermetro (a la Bangkok) in de randstad en nieuwe stations ook in kleine dorpen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6159247
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Daarom moet er in de trein worden "geďnvesteerd ,overal (vier) dubbel spoor, nieuwe lijnen en een zweeftrein/supermetro (a la Bangkok) in de randstad en nieuwe stations ook in kleine dorpen!

als het haalbaar zou zijn... mag het van mij
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  maandag 7 oktober 2002 @ 21:59:57 #9
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_6159248
als de brandstof drie keer zo duur wordt, moet imho wel alle belasting afgeschaft worden ... zodoende wordt een auto alleen maar duur als je veel rijdt.
yankee charlie dinges
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:00:16 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6159251
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 21:57 schreef sweek het volgende:
de ns kan dat op dit moment zeker niet aan... en om de spoorwegen nu aan te passen kost zeer veel geld
daarom, moet de benzineprijs verdrie tot tienvoudigd worden om dat te betalen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6159270
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

daarom, moet de benzineprijs verdrie tot tienvoudigd wortden om dat te betalen.

wil je ook nog eens wegen gaan afbreken dan?
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6159272
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 21:58 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Een mega-idee !!!!
Vooral verdrievoudiging van benzine.

Dan verplicht je de sociaal zwakkeren zich te verplaatsen met een organisatie die het nu al niet eens voor elkaar krijgt 80% van de treinen op tijd te laten rijden en die zeker niet capabel is meer reizigers dan het huidige aantal te vervoeren.
Ook de verbindingen zijn niet echt optimaal te noemen. Vanaf hier naar Eindhoven is met de auto twintig minuten, met de bus/trein ben je al gauw een uur kwijt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:01:10 #13
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_6159283
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en je denkt dat dat gaat lukken? Ik herinner mij een zeeeeer moeilijke discussie over die zweeftrein van duitsland > groningen > randstad, en je begint over stations in dorpen terwijl ze nu net weer een zooi onrendabele lijnen op willen heffen...
yankee charlie dinges
pi_6159306
quote:

[..]

Waar dacht b.v. alleen al het personeel vandaan te halen

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 07-10-2002 22:02]

pi_6159311
quote:

[..]

En jij denkt dat dat gaat lukken? Gaat iedereen toch lekker massaal benzine inslaan in België.
En is de NS wel capabel om meer reizigers te vervoeren? Echt niet, ze hebben nu al te weinig personeel. Waar willen ze al dat extra personeel vandaan halen?
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:05:12 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6159508
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Waar dacht b.v. alleen al het personeel vandaan te halen

Dat moet nu niet meer zo'n probleem meer zijn met al die werkeloze IT 'ers
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6159531
of gewoon het makkelijke niet wegbelastende vervoer stimuleren zoals scooters en motoren, minder filles en minder millieu belastent
why does love feel as good as love?
pi_6159545
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Alsof iedereen staat te springen om bij de NS te gaan werken...
pi_6159562
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

En die willen allemaal wel voor een conducteursloon aan het werk ?
pi_6159568
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:05 schreef plaagdinges het volgende:
of gewoon het makkelijke niet wegbelastende vervoer stimuleren zoals scooters en motoren, minder filles en minder millieu belastent
Als er één soort weggebruikers verbannen zou moeten worden van de weg dan zijn het wel de scootermannetjes.
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:07:01 #21
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6159579
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:05 schreef plaagdinges het volgende:
Alleen moeten ze die tweetakt scooters verbieden, wist je dat één zo'n bromscooter 10x zoveel vervuilt als een vrachtwagen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6159580
Als je graag wil dat de Nederlandse economie nog verder in de stront zakt moet je vooral de benzine en diesel duurder gaan maken
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:08:40 #23
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_6159651
Gratis OV = rondhangende bestemmingsloze randgroep jongeren in de trein.

De auto wordt populairder dan ooit! Men inversteert graag in z'n eigen veiligheid hoor

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:08:49 #24
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_6159657
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alsof iedereen staat te springen om bij de NS te gaan werken...

Alsof je een keus hebt.... als je drie keer een baan weigert is het einde uitkering...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_6159677
Weer de jaloerse kreet van een of ander figuur die zich geen auto kan veroorloven, (en blijkbaar niet eens een treinkaartje), en dus het OV maar gratis wil.

Ga aan het werk nutteloze idioot, en denk eens na over wat je allemaal zegt! Ik kots echt op types zoals jij.

Hardwerkende mensen die fors betalen voor het voorrecht nog een auto te mogen rijden in deze waanzinnig dure maatschappij, moeten dus maar extra gaan betalen omdat jij te arm bent om je treinkaartje te betalen, of te beroerd om aan het werk te gaan?

Waardeloos stuk vreten
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')