abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6153482
Warren Zevon heeft longkanker met uitzaaiingen in de lever.
Hij gaat nog een laatste album opnemen.
pi_6153592
Wie
pi_6153669
Wie
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_6153699
En ook ik heb geen idee wie het is... Wat voor muziek maakt ie?
pi_6153773
Nog nooit van gehoord
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Trouwste user 2022 maandag 7 oktober 2002 @ 17:09:49 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_6153854
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 16:59 schreef jochem8 het volgende:
Wie
Warren Zevon.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_6153953
Hij is singer/songwriter, heeft hier ooit een hit gehad met Werewolves of London, en hij schrijft hele mooie teksten.
Probeer eens iets van hem te downloaden.
pi_6154119
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 17:13 schreef ibo het volgende:
...
Probeer eens iets van hem te downloaden.
Euh...dat mag niet.....
When does the hurting stop ? ...
pi_6154216
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 17:19 schreef SliderTPP het volgende:

[..]

Euh...dat mag niet.....

Sorry,niet aan gedacht.
Nou dan zing ik wel een stukje.......

I was sitting in the Hollywood Hawaian Hotel,
I was listening to the airconditioning,
It went mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

pi_6154388
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 17:24 schreef ibo het volgende:

[..]

Sorry,niet aan gedacht.
Nou dan zing ik wel een stukje.......

Oke, oke! Dan download ik toch wel ff iets, dan maar tegen de regels!
Djespuwr
pi_6154547
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 17:24 schreef ibo het volgende:
Intelligente tekst.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Trouwste user 2022 maandag 7 oktober 2002 @ 17:45:08 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_6154569
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 17:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Intelligente tekst.

Ob la di ob la da, was hoogstaand.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_6169220
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 17:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Intelligente tekst.

Hij zingt het zelf natuurlijk veel mooier
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 15:48:50 #14
26025 habermas
niets van dat alles
pi_6170669
Ken 'em niet echt, maar wat ik van 'em gehoord heb doet me denken aan de 70ties periode van Elton John of Jackson Browne, singer-songwriter pop dus. Dylan covert de laatste tijd soms "Accidently Like A Martyr" van 'em in concert, nu begrijp ik waarom... probeer dat nummer maar 'es te downloaden...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_6244633
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 16:54 schreef ibo het volgende:
Hij gaat nog een laatste album opnemen.
De familie financieel even veiligstellen zeker?
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 9 september 2003 @ 17:36:51 #16
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_13051397
en hij is nu overleden:
quote:
Warren Zevon overleden aan kanker

Gepubliceerd op maandag 08 september 2003

Amerikaanse singer-songwriter Warren Zevon heeft het leven gelaten na een gevecht tegen longkanker. De 56-jarige Zevon overleed afgelopen zondagmiddag (7 september) thuis in Los Angeles in zijn slaap, twee weken nadat zijn laatste album 'The Wind' de Amerikaanse Top 20 binnenkwam. Zevon staat het best bekend om zijn hits 'Werewolves of London' en 'I'll Sleep When I'm Dead'.
Zevon kreeg vorig jaar augustus (2002) te horen dat hij leed aan een ongeneeslijke vorm van longkanker. Sindsdien wijdde hij zich aan zijn kinderen en de productie van 'The Wind', waarop gastbijdrages zijn te horen van onder andere Bruce Springsteen en Jackson Browne. Warren Zevon nam in zijn dertigjarige carrière op met onder meer sterren als Neil Young, Dave Gilmour en Bob Dylan. Daarnaast maakte hij met de R.E.M.-bandleden, zonder frontman Michael Stipe, een plaat op onder de naam 'Hindo Love Gods' en stonden ze hem bij als achtergrondkoor op zijn plaat 'Sentimental Hygiene' (1987).

Warren Zevon, hoewel geboren in Chicago, was muzikaal verbonden aan de West-Coast sound. Van huis uit was hij componist. Midden jaren zeventig schreef en nam hij songs op, zoals 'Poor Poor Pitful Me', 'Hasten Down The Wind' en 'Camelita', die later vele malen werden gecoverd. Als artiest brak hij in 1978 door met de langspeler 'Excitable Boy', geproduceerd door Jackson Browne, met de grootste hit 'Werewolves Of London'. Hierna oogstte hij wisselend succes met zijn albums, maar bleef een gerespecteerd songwriter en componist.

In een openhartig interview met muzieksite Billboard vorig jaar, grapte Zevon dat hij lang genoeg wilde leven om de laatste James Bond film 'Die Another Day' nog te zien. Zevon, die in zijn jongere jaren bekend stond als een echte Hollywood wildeman, was de laatste 18 jaar van zijn leven van de drank af en stopte vijf jaar geleden met roken.

Op de vraag hoe hij ermee omging dat hij leed aan een ongeneeslijke ziekte, antwoordde hij: 'Werk. Ik werk elke dag. Ik heb een fantastische relatie met mijn kinderen en ik heb al twee levens geleid. Ik mocht wild en gek zijn, een soort Jim Morrison quasi rockster, en ik mocht een nuchtere vader zijn 18 jaar lang. Ik heb niets te klagen.'

Bron: Ananova, Billboard

De Narcis van Gabon
pi_13052707
RIP
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')