toch maar weer een keer een positief topic
zo, dat wilde ik ff kwijt.
Goed om es iets positiefs te lezen, ga zo door
Ik voel me ook echt helemaal te gek!
Mijn studie is gewoon zo tof, dat ik me niet meer erg aan de doordeweekse dagen!
Ik heb er helemaal geen erg in om naar school te gaan
je kan er niet echt over praten, en ik snap niet waarom dit topic nog on-topic moet blijven...
voor mij off-topic
quote:waarom zou ik erover moeten praten
Op maandag 7 oktober 2002 20:41 schreef k1mmetje het volgende:
ff een opmerking, dit topic gaat nergens over...je kan er niet echt over praten, en ik snap niet waarom dit topic nog on-topic moet blijven...
voor mij off-topic
misschien gaat dit topic wel nergens over, so?
de positiviteit is bij jou in ieder geval ver te zoeken
en als dit voor jou off-topic is, dan reageer je toch gewoon niet? jij geen last van mij en mijn topic en ik niet van jou.
quote:hallo!!! deze persoon voelt zich, waarschijnlijk na ziekte een stuk beter en jij gaat zo bot doen!!! oprotte
ff een opmerking, dit topic gaat nergens over...je kan er niet echt over praten, en ik snap niet waarom dit topic nog on-topic moet blijven...
voor mij off-topic
ik ben blij dat je je weer beter voelt!!
quote:Er zijn echt _ALTIJD_ mensen die de boel komen verpesten he... Open een eigen topic, zeikstraal.
voor mij off-topic
Mooi dat het goed gaat topicstarter! Hou het vast he.
ik ben ook helemaal happy: leuke studie, leuk leventje en sinds 2 en een halve maand het liefste vriendje en het erge is, dat ik tegen iedereen wil zeggen: IK BEN GEK OP MN VRIENDJE!
zijn we allebei happy wat is t leven soms toch mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |