spurs gewonnen...ajax gewonnen..... lekker weekend
quote:Ik
Op zondag 6 oktober 2002 19:01 schreef amnesiac het volgende:
En wie gaat het andere topic vol maken
De stand op bijna een kwart van de competitie.
code:Arsenal loopt als een trein. Toch nog twee gelijke spelen (o.a. volgens mij tegen Chelsea). Met een gelijk spel meer (en dus een overwinning minder zit LFC nog in het spoor. Het valt me op dat het doelsaldo van Arsenal slechts 4 puntjes meer is dan dat van LFC. Onverwachts goed doet Boro het. The Boateng effect1 Arsenal 9 7 2 0 15 23
2 Liverpool 9 6 3 0 11 21
3 Middlesbrough 9 5 2 2 8 17
4 Tottenham Hotspur 9 5 1 3 0 16
5 Fulham 8 4 2 2 5 14
6 Man Utd 8 4 2 2 3 14
7 Chelsea 9 3 4 2 3 13
8 Newcastle United 8 4 1 3 3 13
9 Leeds United 9 4 1 4 2 13
10 Blackburn Rovers 9 3 3 3 1 12
11 Everton 8 3 2 3 0 11
12 Birmingham City 9 3 2 4 -1 11
13 Southampton 9 2 4 3 -2 10
14 Aston Villa 9 3 1 5 -3 10
15 WB Albion 9 3 0 6 -8 9
16 Man City 9 2 2 5 -7 8
17 Sunderland 9 2 2 5 -9 8
18 Bolton Wanderers 8 2 1 5 -6 7
19 Charlton Athletic 9 2 1 6 -7 7
20 West Ham Utd 8 1 2 5 -8 5
In het 'rechterrijtje' the usual suspect voor degradatie. Daarvan staat Evrton er -tot mijn vreugd- het best voor (zelfs als LFC fan moet ik er niet aan denken dat Everton degradeert; als het aan mij ligt staan ze morgen gewoon trouwens in het 'linkerrijtje': morgen gaan ze op bezoek op Old Trafford). Van de promovendi staat Birmingham het er het best voor en Man City het slechts, hoewel het verschil slechts drie punten bedraagd. WBA is na een zeer slechte start toch iets opgeklommen. Villa en Sunderland vallen tegen. Deze ploegen horen hoger te staan. Vooral voor Sunderland is deze plek zeer slecht. Als Bolton z'n 9e partij op z'n minst gelijk speelt staat ze op een plek die garant staat voor degradatie. Als The Hammer winnen met meer dan 1 punt verschil staan zelfs zij boven Sunderland. Alleen Charlton Athletic staat zeker lager. Ik verwacht overigens dat Sunderland het later wel recht zal trekken en niet zal degraderen. Maar zeker in de degratdatie zone kan er nog echt van alles gebeuren.
Gunner, deze keer voor de verandering eens redelijk neutraal in mijn stukje
Rest mij te zeggen dat Liverpool dit seizoen gewoon kampioen moet worden
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 20:26 schreef superjoden het volgende:
Spurs 4de
quote:ik hoop het ook..... hopelijk wordt het verschil met de topclubs kleiner en worden ook in die wedstrijden punten gepakt,maar ik denk dat dat er nog niet inzit. hopelijk kunnen ze rond de 4de plaats meedoen.....
Op zondag 6 oktober 2002 20:28 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik hoop dat ze het dit seizoen eindelijk is een keertje vast kunnen houden..
Zo gaat het ieder seizoen.
quote:Nog een fan.
Op zondag 6 oktober 2002 20:44 schreef Ketjing het volgende:
Heuj Liverpool Fc weer gewonnen. Helaas Fowler niet gescoord voor Leeds.
quote:Agree
Op zondag 6 oktober 2002 20:20 schreef Doc het volgende:
Gunner, deze keer voor de verandering eens redelijk neutraal in mijn stukje
quote:Disagree
quote:Hij staat er langs volgens mij. Was ook wel te verwachten want Aston Villa had al behoorlijk wat spitsen die aardig tegen een bal aan kunnen trappen.
Op zondag 6 oktober 2002 20:35 schreef Fulton het volgende:
wat is er nou eigelijk met Allback?
wat heeft ie? Hij heeft nogsteeds niet gescoord en volgens mij bijna niet gespeeld maar er staat nergens wat over hem bij bbc.couk
quote:idd, je zag het al op het WK..hij komt er gewoon niet aan te pas...vind het logisch dat die er niet in staat..genoeg leuke spitsen bij Villa..
Op maandag 7 oktober 2002 10:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Hij staat er langs volgens mij. Was ook wel te verwachten want Aston Villa had al behoorlijk wat spitsen die aardig tegen een bal aan kunnen trappen.
Allback had beter in Nederland kunnen blijven. HCE is toch wel het maximale voor die jongen.
En de laatste 5 minuten heb ik maar zitten zappen.
quote:De ploeg had dan wel een vreselijke seizoensstart, maar is in d ecompetitie nu wel op dreef hoor, d'r zit een sterk stijgende lijn in, vergeet niet dat ze na 4 speeldagen voorlaatste stonden.
Op zondag 6 oktober 2002 20:20 schreef Doc het volgende:ook NewCastle doet het minder dan het vorig seizoen.
quote:En dat heeft meneer Reid geweten (toch respect voor die man, zat er al vanaf 1995, is zowel gedegradeerd als gepromoveerd met z'n club, en tijdens zijn trainersschap is Sunderland wel een volwaardige club geworden, zelfs na Man Utd. het grootste stadion). Echter denk ik dat de laatste 2 jaar het aankoopbeleid niet gedeugd heeft en dat door die reden en de derhalve uitblijvende resultaten Reid nu op moest stappen.
Villa en Sunderland vallen tegen. Deze ploegen horen hoger te staan. Vooral voor Sunderland is deze plek zeer slecht.
quote:I Agree
Btw Doc, Boateng effect Macarone effect
quote:Zonde
Op maandag 7 oktober 2002 10:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Hij staat er langs volgens mij. Was ook wel te verwachten want Aston Villa had al behoorlijk wat spitsen die aardig tegen een bal aan kunnen trappen.
Allback had beter in Nederland kunnen blijven. HCE is toch wel het maximale voor die jongen.
quote:Klopt. Ik geloof dat zo'n 5 wedstrijden geleden ze bij de onderste 4 stonden of zo. Dan valt de huidige stand nog wel mee. Maar op zich ligt het in het midden toch redelijk dicht bij elkaar (maar wat wil je na 8 a 9 wedstrijden...)
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:De ploeg had dan wel een vreselijke seizoensstart, maar is in d ecompetitie nu wel op dreef hoor, d'r zit een sterk stijgende lijn in, vergeet niet dat ze na 4 speeldagen voorlaatste stonden.
quote:Ik had 't gelezen...
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:En dat heeft meneer Reid geweten (toch respect voor die man, zat er al vanaf 1995, is zowel gedegradeerd als gepromoveerd met z'n club, en tijdens zijn trainersschap is Sunderland wel een volwaardige club geworden, zelfs na Man Utd. het grootste stadion). Echter denk ik dat de laatste 2 jaar het aankoopbeleid niet gedeugd heeft en dat door die reden en de derhalve uitblijvende resultaten Reid nu op moest stappen.
quote:M'n (chauvinistische, alhoewel - 't is natuurlijk wel een F'noorder) knipoog was je niet ontgaan hoop ik
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:
Btw Doc, Boateng effectMacarone effect
Leuk programma iig.
Nu hopen dat Seaman en Campbell vrolijk verder blunderen.
quote:Hopelijk laat Richard Wright zien dat Arsenal hem beter had kunnen houden en Seaman laten pensioeneren. En dat de aanvallende Campbell de verdedigende overklast. Maar ik vrees echter gewoon dat Arsenal weer wint.
Op donderdag 17 oktober 2002 17:28 schreef DIGGER het volgende:
Dit weekend even uit m'n Hoofd: Fulham - Man Utd
De Derby West Brom - Birmingham City en ik geloof ook Leeds - Liverpool.Leuk programma iig.
Nu hopen dat Seaman en Campbell vrolijk verder blunderen.
LUFC - LFC: leuke partij. Hopelijk wint LFC even gemakkelijk als vorig jaar
quote:Wright mag nu ook wel es laten zien dat hij DE nieuwe keeper van Engeland moet worden...duurt wel heel lang bij hem op deze manier..
Op donderdag 17 oktober 2002 19:26 schreef Doc het volgende:[..]
Hopelijk laat Richard Wright zien dat Arsenal hem beter had kunnen houden en Seaman laten pensioeneren. En dat de aanvallende Campbell de verdedigende overklast. Maar ik vrees echter gewoon dat Arsenal weer wint.
LUFC - LFC: leuke partij. Hopelijk wint LFC even gemakkelijk als vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |