Nu ga ik een hoop goede dingen van Belgie missen, namelijk:
Ik hoop dat jullie hier een paar dingen tegenover kunnen zetten waaruit blijkt dat Engeland misschien toch wel roeleert?
In Engeland kun je ook wel lekker fietsen hoor. En de engelse taal is wel 100 keer mooier dan dat Belgisch.
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:17 schreef zwijntje het volgende:
Ehm, welk deel van Zuid Engeland?
Southampton (of directe omgeving). Aan de zuidkust dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 05-10-2002 21:27]
quote:Voetjebal!!
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:47 schreef Aernout het volgende:
Ik hoop dat jullie hier een paar dingen tegenover kunnen zetten waaruit blijkt dat Engeland misschien toch wel roeleert?
quote:Ah, daar heb ik zelf anderhalf jaar gewoont. Alhoewel, eigenlijk was het Eastleigh, op 5 mijl van Southampton. Wat mij bijblijft is Los Marinos, een restaurantje op 1 van de kaaien daar. Was altijd wel iets te beleven. Verder natuurlijk ook de studentenfuiven en de Christmas parties. Wil je een keer intiem eten: Winchester. Londen en Brighton is al snel anderhalf uur weg. Wales is ook altijd mooi. En van dat lauw bier, valt best mee hoor
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:20 schreef Aernout het volgende:[..]
Southampton (of directe omgeving). Aan de zuidkust dus.
quote:Yep, vooral op vrijdag middag
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:44 schreef zwijntje het volgende:
Wat me vooral opviel is dat iedereen zo snel mogelijk ontzettend dronken probeert te worden. Ook de dames zuipen er vaak flink. Of dat een pre is of een min hangt natuurlijk van je visie en plannen af...
maar dan blijkt dat je in Southampton gaat wonen
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 05-10-2002 22:34]
quote:Ja met chips, paprika aub
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:06 schreef inkie1010 het volgende:
In Engeland hebben ze lekker ontbijt
quote:Euh...je bent binnen 3 kwartier in Nederland
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:47 schreef Aernout het volgende:
quote:Alhoewel Belgie Bobbie heeft
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:44 schreef Ketjing het volgende:
Het Engels Voetbal is mooier dan in België. Alhoewel Belgie Bobbie heeft. Engeland heeft daarentegen Liverpool Fc en Fowler.
Liverpool en Fowler horen niet meer samen
Pak dan ineens Bergkamp en Arsenal
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:47 schreef OneSoul het volgende:
aernout, elke stad heeft daar een chinatown
Ik zie dat je vlak bij Bournemouth komt te zitten, en volgens mij is dat een stadje waar heel veel mensen uit de rest van Engeland naartoe gaan op vakantie, vanwege het subtropische klimaat en de ligging aan zee. Lijkt me toch niet gek!
Bovendien zit je niet AL te ver van bruisende wereldstad Londen
Verder vind ik het land erg mooi en sfeervol (zowel de gebouwen/cultuur als de natuur). Ken je 'inspector Morse' (engelse detective)? Wat ik bedoel met sfeervol komt in deze serie duidelijk tot uitdrukking. Ook zou ik bijvoorbeeld graag eens in zo'n oude rode Jaguar (à la Morse) door de engelse countryside willen rijden.
Al met al lijkt Engeland me geen verkeerde keus. En bovendien zit je vaak in je favoriete Azie, dus: 'no worries, mate'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |