Dit is het vervolg op Commentaren op de streamverslagen, deel 11
Ik vind het standpunt van BB in deze confrontatie vreemd. Wat is nou belangrijker ? Een week lang overvloed en zachte bedden of een bewoonster die niet naar een zanger mag die er überhaupt niet was ? Als Daniela daadwerkelijk verdrietig is omdat ze een zanger niet mag zien die de zes andere bewoners ook niet mogen zien vind ik dat een overtrokken reactie. En waarom is het geen liegen als Margriet de waarheid niet vertelt over haar zingdilemma ? Of als Stefan de waarheid niet vertelt over zijn stalkdilemma ? Waarom wordt dat niet bestraft met de bunker ? Het is gewoon willekeur om voor heibel in de tent te zorgen.
Ik vind het jammer dat er geen verslagen meer geschreven worden. Ik ben wel benieuwd wat er verder gebeurd is in het huis.
quote:Als ik het goed begreep had jij nog vrij veel codes over BW
Op zaterdag 5 oktober 2002 02:19 schreef Bus watcher het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen verslagen meer geschreven worden. Ik ben wel benieuwd wat er verder gebeurd is in het huis.
quote:das jammer, maar helaas pindakaas...niet dat het mijn mening omtrent Laurens nog beinvloed hoor. Ik vond het alleen vreemd dat hij zomaar uit zichzelf bekende dat hij destijds ook de foute keuze had gemaakt. En ben er ook door wat Fondaco geschreven heeft ( het mompelen/stotteren ) eigenlijk van overtuigd dat ik het goed gehoord heb en dus dat Lurens gelijk probeerde zijn foute keus goed te praten.
Jappie, ik lees je vraag nu pas. Ik heb niet opgevangen dat Laurens zei dat hij BB testte. Ik neem geen geluid op, mijn pc trekt dat niet.
quote:Hier vind ik nog wel een nuanceverschil inzitten, maar ik ben het met je eens dat BB de boel bewust heeft lopen opfokken. Gelukkig maar en wetenschappelijk ook verantwoord onder het mom van: "leer uw bewoners kennen terwijl zij getergd worden"
Ik vind het standpunt van BB in deze confrontatie vreemd. Wat is nou belangrijker ? Een week lang overvloed en zachte bedden of een bewoonster die niet naar een zanger mag die er überhaupt niet was ? Als Daniela daadwerkelijk verdrietig is omdat ze een zanger niet mag zien die de zes andere bewoners ook niet mogen zien vind ik dat een overtrokken reactie. En waarom is het geen liegen als Margriet de waarheid niet vertelt over haar zingdilemma ? Of als Stefan de waarheid niet vertelt over zijn stalkdilemma ? Waarom wordt dat niet bestraft met de bunker ? Het is gewoon willekeur om voor heibel in de tent te zorgen.
quote:Volgens mij zit het toch wel iets dieper dan de voorbeelden van Stefan en Margriet. die hadden een persoonlijk dilemma. Nu werd de groep gevraagd wat ze belangrijker vonden de luxe of de gemoedstoestand van een "maatje/vriendin" ze kozen overduidelijk voor de luxe.
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:24 schreef bunnyma het volgende:
Ik zie op de postzegel dat Geesje ook al doucht in bikini!!
Dat moet dus volgend jaar ook een criterium worden om dat huis in te mogen: niet miepen met bikinietjes, gewoon douchen zoals je normaal ook doucht.
Het gaat me niet eens zozeer om het naakt zien van de dames, het gaat om het kleingeestige gemier wat er achter zit. Je stelt jezelf godverdomme drie maanden tentoon in zo'n huis met 80 camera's, maar je wringt je in alle mogelijke bochten om te voorkomen dat ze je tieten zien..
quote:Hé lieverd.. ben je alvast aan het oefenen voor onze date?
Op zaterdag 5 oktober 2002 07:55 schreef CartWOman een verslagje van de postzegelstream:
(..)
Ik was zo blij je te zien, dat ik net zelfs per ongeluk in het verkeerde topic postte
quote:Probleem is dan dat we waarschijnlijk nooit opnames uit de badkamer zullen zien... want de regie wil dat duidelijk niet in beeld. Dat van Jeanette laatst had een functie... om de kijker duidelijk te maken dat alleen zij bloot geen probleem vindt!
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:37 schreef Gert het volgende:
Dat moet dus volgend jaar ook een criterium worden om dat huis in te mogen: niet miepen met bikinietjes, gewoon douchen zoals je normaal ook doucht.
quote:Lekker dan, vol verwachting klopte mijn kleine hartje...maar nee hoor. Niks nada noppes.........
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:59 schreef Qt het volgende:
Ik heb naar een aantal streamers een huishoudelijke mededeling verstuurd, dus vergeet niet vandaag je mailbox te legen
quote:Ik zag het ja! Ik zal je zo even mailen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:59 schreef Qt het volgende:
Ik heb naar een aantal streamers een huishoudelijke mededeling verstuurd, dus vergeet niet vandaag je mailbox te legen
quote:weten de bewoners niet dar er niemand meer zit met de kerst?
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:06 schreef Fredgroes het volgende:
Jeanette wil weten van Stefan en Margriet met welke mensen ze hier absoluut niet mer kerst willen zitten.
quote:Dat viel me laatst ook al op. Volgens mij denken de bewoners weer dat ze erin zitten tot 30 december ofzo...
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:31 schreef Gert het volgende:
weten de bewoners niet dar er niemand meer zit met de kerst?
quote:Concentratie???
Op zondag 6 oktober 2002 00:49 schreef Bus watcher het volgende:
Normaal gesproken vind ik het wel fijn als iemand het nieuwe topic opent als ik een verslag schrijf maar vandaag haalde het mij uit mijn concentratie.
quote:Ik weet het niet, maar die Stefan klinkt alsof het niet geheel onbekend voor hem is...
0.46 uur
En Margriet heeft weer een nieuw onderwerp gevonden. "Zo, komen jullie vaker in deze parenclub?" Stefan speelt het spelletje wel weer mee. "Heb jij zin om te dansen?" vraagt hij met een geile stem. "Vorige week was ik hier ook, echt vrienden eraan over gehouden. Sauna ook lekker, wel heel mooi enzo, romeinse stijl." Jeanette is alleen maar ze hoopt zich te kunnen invoegen. "Met z'n vijven?" zegt ze met een gek stemmetje. En met haar eigen stem: "Oh jongens di's nie goed nie, dit kan ik alleen maar als ik dronken ben".
quote:Wel naar een naaktstrand en niet naakt douchen?? Wat is dat nou Margriet... ??
0.48 uur
De stemming is even weg omdat Arthur een serieus opmerking maakt. Maar Margriet heeft weer snel de stemming erin: "wat is het water lekker nat he?" Vervolgens begint ze een verhaal te vertellen over haar eerste belevenis op het naaktstrand met een vriend. Eerst zag ze een volledig naakte vent met sokken aan. Later lag ze ergens, en de buurvent draaide steeds met hun mee. Toen ze het water ingingen ging hij achter ze aan en riep op zijn plat Amsterdams: "Wat is het water lekker nat he? Willen jullie ook Appelsientje?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |