abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:34:50 #1
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_6089077
Mijn collega FaceDown, die hier ook op FoK! post,
houdt nu al jaren vol dat melk slecht voor je is.

Hij komt ook met dit soort links:

http://www.discover.com/aug_00/featmilk.html

http://www.godshealthplan.com/healthtips/Milk.html

http://www.pcrm.org/health/Info_on_Veg_Diets/dairy.html

http://www.gentlebirth.org/nwnm.org/Got_Milk_Too_Bad.htm

http://www.notmilk.com/

http://www.milksucks.com/

Nu wil ik van jullie weten, of jullie denken dat dit waar
is ? ... Ik hoop ook dat FaceDown zelf hier aan de discussie
mee komt doen, ik denk dus zelf dat melk absoluut niet slecht
voor me is.

[Dit bericht is gewijzigd door ChOas op 03-10-2002 14:37]

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:35:36 #2
37389 Cha0sness
Think Chaosness, Be Chaosness
pi_6089092
ut zal wel... ik vindt ut wel lekker dus ach....
Evil leads to Darkness, And Darkness leads to Cha0sness
pi_6089121
melk is niet slecht, zoals veel produkten, maar teveel van alles is ook weer niet goed...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_6089136
het vet uit de melk is i.i.g de pest voor je huid..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:40:35 #5
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_6089172
denk niet dat het slecht is, en zal ook nu niet meteen stoppen met melk drinken eigenlyk
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_6089206
Ik drink eik bijna nooit melk. Is dat dan slecht?
123
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:43:49 #7
28355 HomeTheaterFreak
Doet niet moeilijk...
pi_6089221
Ja, melk is slecht! Veel vet, verhoogd cholesterol, weinig echte voedingswaarde... Het is ook maar de vraag of calcium in melk echt wel wordt opgenomen in het bloed.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_6089224
*access denied*
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:45:10 #9
693 ChOas
pi_6089238
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:44 schreef facedown het volgende:

Makkelijk reageren dan! ... Waar baseer jij op dat melk
slecht is ? ... want dat zei je al LANG voordat je met
al die links kwam!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_6089279
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:43 schreef HomeTheaterFreak het volgende:
Ja, melk is slecht! Veel vet, verhoogd cholesterol, weinig echte voedingswaarde... Het is ook maar de vraag of calcium in melk echt wel wordt opgenomen in het bloed.
Jep, zie je (top)sporters melk drinken omdat het zo gezond is?
*access denied*
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:54:41 #11
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_6089394
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_6089427
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:45 schreef ChOas het volgende:

[..]

Makkelijk reageren dan! ... Waar baseer jij op dat melk
slecht is ? ... want dat zei je al LANG voordat je met
al die links kwam!

Links ondersteunen het geheel toch? Wat er beschreven staat wist ik allang.

Melk lust ik niet, en aangezien iedereen (jij) altijd loopt te zeuren dat melk gezond is en dat het zo goed is voor je botten (calcium jaja), m.a.w. dat ik wel gek ben als ik geen melk drink.

Wordt het tijd om jou idee over melk een beetje bij te stellen

*access denied*
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:59:14 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6089469
In melk zit calcium, en calcium is goed voor sterke botten. Zware onzin dus.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 3 oktober 2002 @ 14:59:52 #14
693 ChOas
pi_6089477
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:56 schreef facedown het volgende:

[..]

Links ondersteunen het geheel toch? Wat er beschreven staat wist ik allang.

Melk lust ik niet, en aangezien iedereen (jij) altijd loopt te zeuren dat melk gezond is en dat het zo goed is voor je botten (calcium jaja), m.a.w. dat ik wel gek ben als ik geen melk drink.

Wordt het tijd om jou idee over melk een beetje bij te stellen

IK heb nooit gezegd dat dat het goed was voor mijn botten!

[Stephen Roberts]
pi_6089486
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:54 schreef Oosthoek het volgende:
Onzin
I LIEK MILK!!!!
Je ziet wat er van komt......
*access denied*
pi_6089495
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
In melk zit calcium, en calcium is goed voor sterke botten. Zware onzin dus.
hahahahaha, lees die links nou maar, dat iedereen je al 20+ jaar die fabel verteld kan ik ook niet helpen.
*access denied*
pi_6089513
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 14:59 schreef ChOas het volgende:

[..]

IK heb nooit gezegd dat dat het goed was voor mijn botten!

Jij misschien niet, maar je bent niet de enige, zie bv de reactie van Semtex, zo zijn er duizenden
*access denied*
  donderdag 3 oktober 2002 @ 15:03:10 #18
17729 SP
I hate my interests
pi_6089535
Nederlanders zijn het langst van de wereld, zitten minimaal in de top tien van de langstlevende mensen, laagste kindersterfte etc etc.
En krijgen heeeeeeeeel veel melkproducten binnen (meest van de wereld?). Slecht? I think not.
pi_6089565
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 15:03 schreef SP het volgende:
Nederlanders zijn het langst van de wereld, zitten minimaal in de top tien van de langstlevende mensen, laagste kindersterfte etc etc.
En krijgen heeeeeeeeel veel melkproducten binnen (meest van de wereld?). Slecht? I think not.
Waarom zou dat met Melk te maken moeten hebben? 1 + 1 is in dit geval geen 2. Overigens is het ook algemeen bekend dat je baby's geen koemelk moet voeren.

(cool usericoon trouwens, goede clip ook)

*access denied*
pi_6089577
Voor kinderen is het goed, maar als je uit de groei bent is het niet meer zo gezond. Als je er veel van drinkt tenminste.
pi_6089604
Melk (en bijna alle vette zuivel) is zeker niet goed voor iedereen. Ik heb het altijd smerig gevonden en ik waag te betwijfelen of het zoogproduct van een andere soort een onmisbaar deel van ons dieet kan vormen. Ik denk het dus niet. Maar volgens mij eet een mens vanzelf waar zijn lichaam behoefte aan heeft.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_6089621
Ik hoop het niet... dat ik na witmeel en witte suiker ook geen melk meer mag ... maar ja, op dit moment heb ik er wel een streng dieet voor over om me weer goed te voelen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6089631
*bekijkt links*

Je weet ook dat ze in Amerika nog levendig met hormonen naar de koeien lopen te gooien he? dus dat de AMERIKAANSE links aangeven dat melk slecht voor je is.... tsja hoe zou DAT nou komen

En nu een europese link dan wil ik nog wel eens na gaan denken

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_6089750
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 15:05 schreef Byte_Me het volgende:
Voor kinderen is het goed, maar als je uit de groei bent is het niet meer zo gezond. Als je er veel van drinkt tenminste.
Mja, tis natuurlijk niet zo dat het ZO slecht is dat je er dood aan gaat ofzo, maar men zegt altijd dat kinderen veel melk moeten drinken zodat ze sterke botten krijgen, maar de calcium in melk wordt helemaal niet opgenomen!

zie bv: http://www.strongbones.org/

*access denied*
  donderdag 3 oktober 2002 @ 15:16:40 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6089763
Ik heb 'n koemelkallergie, dus ik drink zoiezo geen vette soorten melk, maar volgens mij is 'n slok halfvolle melk op zijn tijd echt niet overbodig...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')