Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik I.R.Baboon, de nieuwe mod hier.
Ik zal zo veel mogelijk proberen om het forum in goede banen te leiden, en voor zo ver mogelijk u ook nog proberen te helpen.
Daarbij leun ik op mijn school-en-studie-ervaring, die totnutoe ongeveer uit de volgende dingen bestaat:
-basisschool met een klas semi-overslaan
-gymnasium
-blijven zitten
-het oude bovenbouwsysteem
-de tweede fase
-overschakelen van gymnasium naar atheneum i.v.m. verhuizen
-een onvoldoende halen op je profielwerkstuk
-slagen en examens en zo
-een studie kiezen
-intreeweken
-het studentenleven (in wording)
-etc.
Op dit moment ben ik eerstejaars student Politicologie aan de UvA, een opleiding die me -voor zover dat na 4 weken mogelijk is- erg bevalt.
Verder weet ik geen vermeldenswaardige onderwerpen op dit moment, maar ik hoop dat jullie je allemaal heel netjes en lief gaan gedragen en zo.
Was getekend, I.R.Baboon.
quote:hoi
Op woensdag 2 oktober 2002 23:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, mensen van S&S.Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik I.R.Baboon, de nieuwe mod hier.
Ik zal zo veel mogelijk proberen om het forum in goede banen te leiden, en voor zo ver mogelijk u ook nog proberen te helpen.
Daarbij leun ik op mijn school-en-studie-ervaring, die totnutoe ongeveer uit de volgende dingen bestaat:-basisschool met een klas semi-overslaan
-gymnasium
-blijven zitten
-de tweede fase
-slagen en examens en zo
-een studie kiezen
-intreeweken
-etc.Op dit moment ben ik eerstejaars student Politicologie aan de UvA, een opleiding die me -voor zover dat na 4 weken mogelijk is- erg bevalt.
Verder weet ik geen vermeldenswaardige onderwerpen op dit moment, maar ik hoop dat jullie je allemaal heel netjes en lief gaan gedragen en zo.
quote:Grappig, dan heb je vaak college met ene Lydia. Maar dat zal je waarschijnlijk niks zeggen.
Op woensdag 2 oktober 2002 23:48 schreef I.R.Baboon het volgende:Op dit moment ben ik eerstejaars student Politicologie aan de UvA, een opleiding die me -voor zover dat na 4 weken mogelijk is- erg bevalt.
Veel succes trouwens .
quote:Jawel. Die zit bij me in de werkgroep, en daarmee zat ik ook in het introductiegroepje.
Op woensdag 2 oktober 2002 23:53 schreef sefer het volgende:[..]
Grappig, dan heb je vaak college met ene Lydia. Maar dat zal je waarschijnlijk niks zeggen.
quote:Dat zijn allemaal zulke goede ideeën dat ik er zelf nog niet eens aan gedacht had. Maar ik ga natuurlijk wel een regel in de FAQ opnemen dat er een punt achter elke smilie moet. En dat doe je al goed.
Op woensdag 2 oktober 2002 23:54 schreef Ketel_1 het volgende:
Ga je nou ook alle posts editen om spelfouten eruit te halen? Of verwijder je je eigen posts als je een post-icon vergeten bent?Veel succes trouwens
.
quote:Dat is een heel goede vraag. Ik vond het ook wel voldoende-waardig, maar ik beslis er dan ook niet over.
Op donderdag 3 oktober 2002 00:03 schreef Reintje het volgende:
Hoe kun je een onvoldoende halen voor je profielwerkstuk???
Maar goed, na een verbetering was het wel voldoende.
Maar ik als aankomend bestuurskundige zal geen spaan heel laten van die weke aankomende politicologenbeentjes van je.
quote:Ach, ik was er tenminste vandaag.
Op donderdag 3 oktober 2002 05:28 schreef MeneerTim het volgende:
Ik kan me helemaal vinden in de reactie van zodiakk, behalve dat ik graag "sukkel" zou willen toevoegen.
* Da_Sandman vraagt zich af wattie hier doet...
quote:Pak 'm, IR! Dat zal die decadente MeneerTim leren!
Op donderdag 3 oktober 2002 13:50 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ach, ik was er tenminste vandaag.
Volgende keer als we elkaar meeten in Utrecht trakteer ik je wel op een biertje. Of zo. .
.
quote:grappig erg herkenbaar
Op woensdag 2 oktober 2002 23:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, mensen van S&S.Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik I.R.Baboon, de nieuwe mod hier.
Daarbij leun ik op mijn school-en-studie-ervaring, die totnutoe ongeveer uit de volgende dingen bestaat:-basisschool met een klas semi-overslaan
-gymnasium
-blijven zitten
-de tweede fase
-slagen en examens en zo
-een studie kiezen
-intreeweken
-etc.Op dit moment ben ik eerstejaars student Politicologie aan de UvA, een opleiding die me -voor zover dat na 4 weken mogelijk is- erg bevalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |