Zit je nu op het Internet terwijl het eigenlijk niet mag meldt je dan even hier!
Fokken terwijl je op school zit in de les, ok, het mag niet maar op school internetten is tegenwoordig zoooooooo makkelijk met die domme docenten, dat dat niet meer meetelt, maar voor rest, bewijs hier even dat het je weer gelukt is om even heeeeeerlijk te fokken! ![]()
Zeg natuurlijk wel even waar je bent, en waarom je illegaal zit, altijd leuk om te weten ![]()
succes!!!!!!!!
quote:[legale mode] waarom? [/legale mode]
Op woensdag 2 oktober 2002 09:56 schreef extreme het volgende:
*meldt...
Zit op me werk illegal te internetten... Nu maar hopen dat ze de poorten niet gaan scannen, want dan ben ik uiteraard de L-U-L
quote:Heej overbuurman
Op woensdag 2 oktober 2002 09:57 schreef Uncle_Eric het volgende:
Ik zit nu in vleugel C van de Bijlmerbajes en heb via een taart een i-mode naar binnen laten smokkelen.
quote:Folkert?
Ik zit nu in vleugel C van de Bijlmerbajes en heb via een taart een i-mode naar binnen laten smokkelen.
Echter.. ik heb het sleutelgat en de plint bedekt zodat er geen licht door en onderdoor kan komen !!!!
quote:
Tsja ik interslet altijd illegaal als ik thuis ben...
quote:steengoed...
Op donderdag 3 oktober 2002 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik jatte vroeger altijd het modem van mijn broer, rolde m'n verlengsnoer uit en tapte z'n telefoonlijn af
DAT waren nog 's tijden
quote:Volkert ... jij hier
quote:hehe, klinkt me al te bekend in de oren...
Op zondag 6 oktober 2002 17:04 schreef Fliepke het volgende:
vroeger zei ik dat ik effe mail moest checken, en dat dan een uur lang
ik zit elke dag minstens 4 uur illegaal te internetten
quote:damn ik heb uren paswoorden bij mn broer zitten gokken
Op donderdag 3 oktober 2002 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik jatte vroeger altijd het modem van mijn broer, rolde m'n verlengsnoer uit en tapte z'n telefoonlijn af
DAT waren nog 's tijden
en het lukte soms nog ook
en dan uren internetten
quote:dude ik kan me nog een tijd herinneren dat ik stiekem het stekkertje van de modem in m'n zak hield en als ze dan even niet keken was het hop RAG in de telefoonlijn en internetten
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:14 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:
meldt!
dat was thuis en mocht altijd maar 30 minuten ofzo internetten per dag
net alsof je een kind z'n snoepjes afpakt ![]()
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 18:34 schreef moredragons het volgende:[..]
dude ik kan me nog een tijd herinneren dat ik stiekem het stekkertje van de modem in m'n zak hield en als ze dan even niet keken was het hop RAG in de telefoonlijn en internetten
dat was thuis en mocht altijd maar 30 minuten ofzo internetten per dag
net alsof je een kind z'n snoepjes afpakt
Aangenaam, ik ben professioneel internetter, wat kan ik - voor mijzelf - doen.
quote:Ik dacht dat je sowieso al een PC met internet kreeg als je in de bak zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |