Eastenders is te zien op de BBC op ma/di/do/vrij en alle herhalingen daarvan op zondagmiddag. Ik zelf kijk het al zolang ik met m'n vriend (Engels, dus ik ben er in meegesleurd) ben en dat is alweer dik negen jaar. Zeer verslavend en ik wil ook geen aflevering missen eigenlijk.
Wie zijn er nog meer zo verslaafd? Wie haten jullie? Wie zijn jullie favorieten? Lucht je hart over deze mooie soap.
Momenteel word ik echt kotsmisselijk van Peggy. Ik weet het, het is allemaal toneel maar ik kan het niet laten om me kapot te ergeren aan 'r. Ze is eng en misselijkmakend. Goeie actrice dus.
Naja, er zijn natuurlijk meer figuren die ik irritant vind, maar Peggy spant de kroon momenteel.
Wat nieuwtjes:
Michelle Ryan (Zoe Slater) is eind mei totaal ingestort, en is er dus uitgeschreven voor onbepaalde periode.Doordoor ging de trouwerij niet door.
Jessie Wallace (Kat Slater) zal voor twee maanden (jan/feb/2003) geschorst zijn vanwege wangedrag.
quote:Kijk, daar hebben we wat aan! Leuk om een beetje inside-info te weten nietwaar? Dit zal overigens vast niet op de Eastenderssite gestaan hebben..
Op woensdag 2 oktober 2002 00:20 schreef schatje het volgende:
Wat nieuwtjes:Michelle Ryan (Zoe Slater) is eind mei totaal ingestort, en is er dus uitgeschreven voor onbepaalde periode.Doordoor ging de trouwerij niet door.
Jessie Wallace (Kat Slater) zal voor twee maanden (jan/feb/2003) geschorst zijn vanwege wangedrag.
Ik keek Eastenders vroeger ook wel toen het door de Vara uitgezonden werd, maar daar kan ik me zo weinig van herinneren. Dat was in de tijd dat Lofty (?) er nog in meespeelde. Ik heb geen idee ook hoelang dat geleden is dat dat op de Nederlandse buis getoond werd.
Geweldige kwaliteits-soap!
Die trouwde toch met god-hoe-heet-die-vriendin-van-Sharon-nou-ook-alweer?
Michelle!
It's all coming back to me.
quote:Het kwam altijd in de middag na Howard's Way, hoe lang ze het uitgezonden hebben weet ik ook niet meer.
Op woensdag 2 oktober 2002 00:31 schreef ruby het volgende:[..]
Ik keek Eastenders vroeger ook wel toen het door de Vara uitgezonden werd, maar daar kan ik me zo weinig van herinneren.
Bij Kazaa is trouwens ook de "EastEnders theme tune" te vinden gezongen door Antita Dobson die Angie Watts speelde.
Wist je dat Steve McFadden (Phil) en Lucy Benjamin (Lisa) in real life ook een relatie hebben??
SPOILER ALERT (foto2)
quote:Howards Way...nu gaat er weer een lichtje branden. Vond m'n moeder helemaal het einde. Maar dat terzijde. In ieder geval was ik volgens mij nog een koter van een jaar of 10, 11 denk ik.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:07 schreef schatje het volgende:[..]
Het kwam altijd in de middag na Howard's Way, hoe lang ze het uitgezonden hebben weet ik ook niet meer.
Bij Kazaa is trouwens ook de "EastEnders theme tune" te vinden gezongen door Antita Dobson die Angie Watts speelde.
Wist je dat Steve McFadden (Phil) en Lucy Benjamin (Lisa) in real life ook een relatie hebben??
Over Steve McFadden en Lucy Benjamins had ik inderdaad wel eens gedacht dat er iets meer was dan alleen collega's. Ze waren eens een keer op de buis bij BBC en toen vond ik al dat ze nogal close waren met elkaar. Dus mijn vermoedens zijn bij deze bevestigd!
Waar haal je deze info vandaan? Of koop je die Engelse "magazines" (die overigens leuk om te lezen zijn)?
Anekdote van mijn kant: M'n vriend en ik hebben een paar jaar geleden in Amsterdam gefigureerd voor de aflevering dat Melanie/Steve en Nathalie/Barry hun vrijgezellendag daar vierden. Was erg leuk om te doen.
Een kennis van ons wist dat wij Eastenders-aanhangers waren en ze was zo vriendelijk om aan ons te denken toen zij in Amsterdam zouden komen. Je begrijpt dat we dat natuurlijk niet geweigerd hebben.
-edit- De gene die met Steve was getrouwd, was natuurlijk Melanie en niet Nathaly (nog fout geschreven ook volgens mij). 't Is alweer laat hè.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 03-10-2002 00:06]
quote:Absoluut! Ik kan niet anders zeggen.
Op woensdag 2 oktober 2002 00:34 schreef shmoopy het volgende:
Geweldige kwaliteits-soap!
quote:Ik ben al jaren abonnee van Inside Soap!
Op woensdag 2 oktober 2002 23:27 schreef ruby het volgende:[..]
Waar haal je deze info vandaan? Of koop je die Engelse "magazines" (die overigens leuk om te lezen zijn)?
quote:*jaloers is*
Anekdote van mijn kant: M'n vriend en ik hebben een paar jaar geleden in Amsterdam gefigureerd voor de aflevering dat Nathaly/Steve en Nathalie/Barry hun vrijgezellendag daar vierden. Was erg leuk om te doen.
Een kennis van ons wist dat wij Eastenders-aanhangers waren en ze was zo vriendelijk om aan ons te denken toen zij in Amsterdam zouden komen. Je begrijpt dat we dat natuurlijk niet geweigerd hebben.
quote:Onze rollen waren die van partygangers op Mel haar feestje. Beetje heen en weer lopen enzo en wat swingen op muziek dat je vrijwel niet kon horen. Dus het kwam er op neer dat je je moest bewegen op niets. En aangezien je met allemaal vreemden bent is dat toch wel apart. Ik ben namelijk ook helemaal niet thuis in dat acteerwereldje dus voor ons was het gewoon een nieuwe ervaring. Verder moesten we nog wat leuteren aan een tafeltje, wat best bizar was. Je mag namelijk niet echt praten (i.v.m. geluid) dus je moet heel geforceerd met een andere figurant gaan fluisteren over niets want het ging erom dat je lippen bewogen. Best genant eigenlijk. Maar ja, gelukkig waren er nog een paar bekenden van ons, dus daar hadden we wel lol mee. Scheelde weer.
Op woensdag 2 oktober 2002 23:38 schreef schatje het volgende:
*jaloers is*
Verder hadden mijn benen nog een rol in de pub waar Robbie, Ricky, Barry, Steve en Gianni koffie gingen drinken. Ik was namelijk zittend publiek op het balkon. En mijn vriend heeft tenslotte nog als ober gefunctioneerd. En hij was niet die vent die koffie naar ze kwam brengen hoor (als je het nog kan herinneren) maar moest dus heen en weer lopen met een dienblad.
Ik heb vrijwel geen contact gehad met de acteurs.. Ik vond de dames nogal erg aanwezig en luidruchtig. De enige met wie ik een paar woorden heb gewisseld was Jacky (Steve Owen z'n zus) en die was wel sympathiek.
M'n vriend heeft nog gepraat met Barry die zich kwam voorstellen en hem een beetje gerust stelde voor z'n rol als ober.
Al met al een slopende dag maar errug leuk. En dat om die paar seconden. Interessant om te zien hoe het allemaal reilt en zeilt op zo'n set.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 03-10-2002 22:00]
quote:Heel leuk om te lezen!
Op donderdag 3 oktober 2002 00:26 schreef ruby het volgende:[..]
Onze rollen waren die van partygangers op Mel haar feestje. Beetje heen en weer lopen enzo en wat swingen op muziek dat je vrijwel niet kon horen. Dus het kwam er op neer dat je je moest bewegen op niets. En aangezien je met allemaal vreemden bent is dat toch wel apart. Ik ben namelijk ook helemaal niet thuis in dat acteerwereldje dus voor ons was het gewoon een nieuwe ervaring. Verder moesten we nog wat leuteren aan een tafeltje, wat best bizar was. Je mag namelijk niet echt praten (i.v.m. geluid) dus je moet heel geforceerd met een andere figurant gaan fluisteren over niets want het ging erom dat je lippen bewogen. Best genant eigenlijk. Maar ja, gelukkig waren er nog een paar bekenden van ons, dus daar hadden we wel lol mee. Scheelde weer.
Verder hadden mijn benen nog een rol in de pub waar Robbie, Ricky, Barry, Steve en Giannie koffie gingen drinken. Ik was namelijk zittend publiek op het balkon. En mijn vriend heeft tenslotte nog als ober gefunctioneerd. En hij was niet die vent die koffie naar ze kwam brengen hoor (als je het nog kan herinneren) maar moest dus heen en weer lopen met een dienblad.
Ik heb vrijwel geen contact gehad met de acteurs.. Ik vond de dames nogal erg aanwezig en luidruchtig. De enige met wie ik een paar woorden heb gewisseld was Jacky (Steve Owen z'n zus) en die was wel sympathiek.
M'n vriend heeft nog gepraat met Barry die zich kwam voorstellen en hem een beetje gerust stelde voor z'n rol als ober.
Al met al een slopende dag maar errug leuk. En dat om die paar seconden. Interessant om te zien hoe het allemaal reilt en zeilt op zo'n set.
quote:Ik heb dat nieuws uit de bladen, maar het kan idd zo zijn dat ze ooit weer terugkeert.Ik vind het best wel jammer dat ze eruit is, het is een goede actrice.
Op donderdag 3 oktober 2002 22:03 schreef ruby het volgende:
Oh ze is dus echt definitief weg uit de serie of is het weer voorlopig? Want meestal als iemand afscheid neemt, doen ze zo'n dramatische eindtune.
quote:Het is zeker jammer dat ze er uit is.. Ik baal er altijd van als er een mooi karakter de serie uitgaat, maar op één of andere manier vergeet ik ze ook weer gauw. Er gebeuren namelijk genoeg spannende dingen met andere boeiende karakters of er komt weer een nieuwe in die interessant is!
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:14 schreef schatje het volgende:
Ik heb dat nieuws uit de bladen, maar het kan idd zo zijn dat ze ooit weer terugkeert.Ik vind het best wel jammer dat ze eruit is, het is een goede actrice.
Gadver, Sam gaat met die enge Trevor. Die man kan echt een uitstekende psycho spelen overigens. Ik irriteer me rot aan 'm.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 05-10-2002 00:56]
Ik zal straks is gaan zoeken wat er gebeurd is sinds ik ben gestopt met kijken...
quote:Van mij mag je ze vertellen hoor! Of is het beter van niet? Hmmm, ik denk er nog even over na.
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:38 schreef ibo het volgende:
Ik kijk ook al vanaf het begin.
Vanavond was weer een ouderwets spannende aflevering, wat is die Phil toch een griezel.En zielig ook voor Gus, die vond ik wel leuk met Sonia.
Ik weet overigens nog wel een paar leuke spoilers maar die vertel ik alleen op verzoek
Phil is zeker een creep. En dat stemgeluid ook van 'm. Zo'n semi-maffia geluid.
quote:Klopt, de familie Slater kwam in de serie. Vader, z'n schoonmoeder (in het echt zus van Gary Oldman), 4 dochters (waarvan er eentje er heel weinig te zien is aangezien zij ergens anders woont en vrijwel ook geen betekenis heeft in deze serie. Irritant figuur eigenlijk).
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:39 schreef De_Schaduw het volgende:
Hmmmm... misschien moet ik weer es gaan kijken. Ik heb het heel lang gevolgd tot dat de Raymonds uit elkaar gingen, of wat later. Er kwam toen een nieuw gezin zin wonen met *denk* een aantal dochters en 1 had een vriend of zo. Ik weet het nie meer zo (slecht geheugen). Ik vond het toen een te grote verandering![]()
Het gaat dus goed met je geheugen!
Gewoon weer kijken joh, je pikt het zo weer op allemaal.
Er is in die tijd alweer zoveel gebeurt, zoveel mensen weg en weer nieuwe terug...
Vreemd om Sharon weer terug te zien... Lijkt me tijd dat Grant weer eens terugkomt.
Van Phil en Lisa wist ik dat ze 'real-time lovers' zijn.
Ik heb ook gelezen dat Zoe ergens (ten tijde van haar inzinking) op de rand van een klif heeft gestaan waar heel wat mensen zelfmoord pleegden... Ik vond het wel triest, zo'n jonge, leuke meid
Ruby, leuk om te lezen dat je hebt gefigureerd.
Dat zal een bijzondere ervaring geweest zijn!
Maareuh... het gaan me wel weer wat avonden kosten om weer aan te haken (4x in de week ipv 3x is ook wel even wennen!).
En idd, het was Fred Fonseca, onze homofiele dokter en huisgenoot van Mick!!!
Leuk om te zien wat acteurs zoal doen na Eastenders.
Kennen jullie trouwens die reclame van één of andere gel waarbij een gozer eerst van de trap afrolt voordat zijn haar goedzit??
Da's Troy, Irene's 'toyboy'.
Ik heb 'm trouwens nog eens gezien in een reklame van Verkade Sultana's.
quote:Ik ook, vooral toen Zoe erachter kwam dat haar zus Kat haar moeder bleek te zijn.Die afleveringen waren echt top drama, heel wat traantjes gelaten toen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 09:56 schreef ibo het volgende:
Maar nu ben ik toch wel aan ze gehecht geraakt.
quote:Ross Kemp (Grant) en Martin Kemp (Steve) zijn voor heel veel geld en tien-jaar-contract weggekaapt door concurrent ITV.
Op zaterdag 5 oktober 2002 10:17 schreef superrat het volgende:Vreemd om Sharon weer terug te zien... Lijkt me tijd dat Grant weer eens terugkomt.
quote:Laura en Garry ook!
Van Phil en Lisa wist ik dat ze 'real-time lovers' zijn.
quote:Die Gary Lucy is trouwens echt wel een lekker ding!
Eastender Michelle Ready To ReturnEastEnders starlet Michelle Ryan is to return to the soap after a four-month break due to exhaustion.The 18-year-old, who plays market girl Zoe Slater, was given indefinite time off from the show in June.The actress says she is now keen to return and will be back in front of the cameras in October."I'm looking forward to getting back to EastEnders and working with everyone who has supported me throughout my time off," she told the show's website.
Reunited
Louise Berridge, executive producer of the show, added: "We are delighted to welcome Michelle back and I'm sure viewers will look forward to seeing Zoe reunited with the rest of the Slaters."
Ryan had been advised by a doctor to take a break, and stopped filming after discussions between her parents and producers.
Concerns were raised further in June when police confirmed they had been called by Ryan's parents after she disappeared from her home in Enfield, north-east London.
Traumatic
She was later found walking in a park and returned home with her father.
Ryan, who still lives at home with her parents and brother, recently split with Footballers' Wives star Gary Lucy.
She has admitted finding working on the BBC soap extremely stressful and being left emotionally drained by a string of traumatic storylines.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |