abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 30 september 2002 @ 15:21:17 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6041956
Owkee, na het splitsen is het wel heel erg stil geworden hier, ik stop er sowieso mee in dit subforum, ik heb het gewoon te druk als FA op het forum.
jammer genoeg is er niemand meer die zich in wil zetten hier

Het is een lief forum, altijd braaf en heerlijk stoffig, een echt leesforum.

Is er iemand die het van me wil overnemen?
Of moet het maar in het archief zoals een stoffig forum betaamt?

Suggesties, mails zijn welkom.

[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 30-09-2002 15:28]

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 30 september 2002 @ 15:25:00 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6042004
28 lurkers
En niemand zegt iets
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_6042019
Beetje kansloos ook he.. Wat had je voor een topics verwacht hier? Een uitzetting over hoe Willem van Oranje de 23ste zijn 3e huwelijksnacht door heeft gebracht?

Of hoe enorm mooi dat ene stukje roeispaan in het scheepvaart museum is??

Lijkt me niet echt spannend, en als je het wel spannend vind ga je niet echt op een forum zoeken, denk ik..

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  Trouwste user 2022 maandag 30 september 2002 @ 15:25:50 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_6042020
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:25 schreef yvonne het volgende:
28 lurkers
En niemand zegt iets
Wat moet je zeggen ?

Misschien wel typerend.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 september 2002 @ 15:26:33 #5
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6042033
Omdopen tot Calvin & Hobbes forum
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6042084
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:26 schreef MrTorture het volgende:
Omdopen tot Calvin & Hobbes forum
Met als Mod?
pi_6042118
C&H moet indien mogelijk blijven bestaan.
Er is vast wel iemand die het over wil nemen.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_6042149
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:34 schreef Thelonious het volgende:
C&H moet indien mogelijk blijven bestaan.
Er is vast wel iemand die het over wil nemen.
Het gaat denk ik niet eens zozeer om het vinden van een mod.

Probleem is meer dat het hier zo stil is en dat er weinig gebeurt.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_6042165
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:36 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ach, dat heeft ook zo z'n charmes. Een stil pleintje ga je daarom toch ook niet volbouwen? Ik heb nog nooit in dit forum gepost, mede omdat het juist een leesforum is.
123
pi_6042173
Ik heb gisteren gelezen dat X-ray subfora onzin vond, omdat modjes her en der gewoon slotjes plaatsen.

Dus maak mij maar MODJE

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_6042179
Ik ben meer voor een Fokke en sukke forum ,of een Liefde is forum met leuke plaatjes
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_6042187
Opdoeken zou zonde zijn. C&H is juist een forum waar je inderdaad lekker kan lezen, en waar een hoop interresante dingen in staan. Misschien moet het wat actiever gemaakt worden, zonder daarbij de kwaliteit te schaden.

Hoewel ik zelf weinig inbreng heb gehad op dit forumonderdeel, lees ik er wel regelmatig. Dus sja, als je iemand zoekt.

Trouwste user 2022 maandag 30 september 2002 @ 15:42:14 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_6042221
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:38 schreef K3 het volgende:

Ik heb nog nooit in dit forum gepost, mede omdat het juist een leesforum is.

C&G is terug.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_6042242
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

C&G is terug.

Dat wist ik niet. Vast op gekomen uit active topics
123
pi_6042299
Is het misschien een idee om C&H bij Politiek onder te brengen?
pi_6042352
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:48 schreef beeer het volgende:
Is het misschien een idee om C&H bij Politiek onder te brengen?
Neeeeeee!
In Politiek worden verhitte discussies gevoerd, er wordt daar gescholden, bans uitgedeeld etc.
Dit forum is juist een soort stoffig leeshoekje achterin de bibliotheek
123
pi_6042391
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:53 schreef K3 het volgende:

[..]

Neeeeeee!
In Politiek worden verhitte discussies gevoerd, er wordt daar gescholden, bans uitgedeeld etc.
Dit forum is juist een soort stoffig leeshoekje achterin de bibliotheek

ironie
pi_6042514
Maar serieus. Er kan natuurlijk geen sprake zijn van opdoeking, C&H is het onschuldigste en beschaafdste forum van fok!. Opdoeking zou net zo iets zijn als het volstorten met beton van de laatste speeltuin van een stad met 100.000 inwoners. Dit zou gelijk staan aan kindermoord. Niet te rechtvaardigen natuurlijk. Sluit nog liever alle andere fora. Ik wil natuurlijk niemand een schuldgevoel aanpraten, maar ik probeer het toch.
  maandag 30 september 2002 @ 16:08:17 #19
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6042559
NEEEE!!! NIET OPDOEKEN!
Als het de redding van het forum wil nemen wil ik wel stoffige bibliothecaris worden, maar NOOOOOIT opdoeken, please?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  maandag 30 september 2002 @ 16:15:14 #20
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6042667
Voeg het samen met Politiek of ANM of zo.

[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 30-09-2002 16:15]

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_6042679
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:36 schreef YPPY het volgende:

[..]

Mogelijk een iets andere inhoud geven? Naam eventueel aanpassen?

Om het nou zómaar aan de kant te zetten is toch wel zonde. Alhoewel ik eerlijk moet bekennen er nauwelijks te komen.

Iemand suggesties?

[Dit bericht is gewijzigd door Sphere op 30-09-2002 16:17]

maandag 30 september 2002 @ 16:16:42 #22
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6042690
maak mij de stoffige ouwe bibliothecaris die van tijd tot tijd uit zijn grot komt om het puin te ruimen
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_6042746
quote:
Op maandag 30 september 2002 16:16 schreef Piro het volgende:
maak mij de stoffige ouwe bibliothecaris die van tijd tot tijd uit zijn grot komt om het puin te ruimen
Of maak er een stageplaats voor nieuwe mods van
123
  maandag 30 september 2002 @ 16:25:41 #24
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6042797
quote:
Op maandag 30 september 2002 16:21 schreef K3 het volgende:

[..]

Of maak er een stageplaats voor nieuwe mods van

Een strafplaats!

Gekloot met je mod-rechten? Huppa 2 weken alleen modrechten in C&H .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  maandag 30 september 2002 @ 16:27:27 #25
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6042825
Gekloot met je modrechten?

alleen modrechten in BB4 Forum

Dit is te goed

pi_6042837
what happend to wify?
pi_6042854
Raad-Je-Plaatje loopt anders nog als een trein. Maar goed, dat geeft misschien nog niet het hele subforum bestaansrecht.

Wat C&H nodig heeft is een echte gespreksleider. Dus niet een moderator die alleen maar controleert, maar eentje die entameert en stuurt. Er is vast wel een (aankomend) historicus te vinden die dat een mooie uitdaging vindt.
Ook zou je het onderwerp wat breder kunnen maken dan het wat vage Cultuur en Historie.

Verder is het misschien een idee om de FAQ en dat sticky topic eens aan te passen c.q. weg te halen. De moderator geeft nu niet echt de indruk betrokken te zijn bij haar forum.

Overigens zie ik niet in waarom een subforum zou moeten worden opgedoekt als er niet overmatig in wordt gepost.

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
  maandag 30 september 2002 @ 16:32:20 #28
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6042893
omschrijf "stuurt"

Ik wil in elk geval wel geschiedenis studeren, ik vind het namelijk echt ONTZETTEND (en dan heel erg) leuk.

En het lijkt me best een uitdaging, meer geschiedenis = cool

Nogmaals, errug zonde als het wordt opgedoekt, tis net zo leuk hier

pi_6043066
quote:
Op maandag 30 september 2002 16:32 schreef Piro het volgende:
omschrijf "stuurt"
Een moderator die zich actief met discussies bemoeit. Als je het erg vindt dat hier weinig wordt gepost zul je als moderator zelf discussies moeten beginnen of doodlopende discussies nieuw leven moeten inblazen. Of loof een boekenbon uit voor het interessantste essay over een bepaald onderwerp. Mogelijkheden genoeg.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_6043098
Kan je het niet bij Kunst en literatuur erbij flansen? Veel raakvlakken, en allebei redelijk rustige fora.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  maandag 30 september 2002 @ 16:44:38 #31
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6043104
Dus eigenlijk op een niet spammende manier spammen.

Spammen met inhoud.

Nou heb ik helaas geen geld voor boekenbonnen oid. (ervanuitgaand dat ik hier de boel draaiende ga houden) maar ik kan wel natuurlijk dooie discussies het leven inblazen.
Of gewoon een wat minder besproken onderwerp aankaarten, mogelijkheden genoeg zoals je zelf zegt.

pi_6043260
quote:
Op maandag 30 september 2002 16:44 schreef julekes het volgende:
Kan je het niet bij Kunst en literatuur erbij flansen? Veel raakvlakken, en allebei redelijk rustige fora.
Dat lijkt me een eenvoudige en heel aardige oplossing. Blijft natuurlijk nog wel de vraag staan of het nou wel zo erg is dat hier weinig wordt gepost.
  maandag 30 september 2002 @ 16:59:46 #33
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6043355
Kunst en Literatuur hebben natuurlijk enigzins wat met Cultuur en Historie te maken, maar hetzelfde geldt voor politiek, dus dan hadden ze net zogoed gewoon PCH kunnen houden, of mis ik iets?
  Admin maandag 30 september 2002 @ 17:03:05 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6043403
quote:
Op maandag 30 september 2002 16:29 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Raad-Je-Plaatje loopt anders nog als een trein. Maar goed, dat geeft misschien nog niet het hele subforum bestaansrecht.

Wat C&H nodig heeft is een echte gespreksleider. Dus niet een moderator die alleen maar controleert, maar eentje die entameert en stuurt. Er is vast wel een (aankomend) historicus te vinden die dat een mooie uitdaging vindt.
Ook zou je het onderwerp wat breder kunnen maken dan het wat vage Cultuur en Historie.

Verder is het misschien een idee om de FAQ en dat sticky topic eens aan te passen c.q. weg te halen. De moderator geeft nu niet echt de indruk betrokken te zijn bij haar forum.

Overigens zie ik niet in waarom een subforum zou moeten worden opgedoekt als er niet overmatig in wordt gepost.

Klopt, is wel zo geweest, maar zoals ik in de openingspost al zei, de werkzaamheden als FA nemen gewoon teveel tijd in beslag.
Mensen die goede ideeen hebben, of het zelf eens willen proberen zijn van harte welkom om te mailen.
yvonne@fok.nl

pi_6043442
quote:
Op maandag 30 september 2002 17:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt, is wel zo geweest, maar zoals ik in de openingspost al zei, de werkzaamheden als FA nemen gewoon teveel tijd in beslag.
Mensen die goede ideeen hebben, of het zelf eens willen proberen zijn van harte welkom om te mailen.
yvonne@fok.nl

En NIET dringen mensen!
pi_6044016
Ik wil het wel overnemen, maar niet alleen (daar is het mij een beetje te wild voor)... Het zoude zonde zijn als C&H zoude verdwijnen...
I´m back.
pi_6044107
Ik zal vanavond een mail naar Yvonne sturen dat ik zeker interesse heb om dit forum verder te helpen. Als exstudent geschiedenis en huidig student Media en Computercommunicatie zal dit toch wel in mijn straatje passen.

DT

maandag 30 september 2002 @ 17:52:39 #38
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_6044130
quote:
Op maandag 30 september 2002 17:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik zal vanavond een mail naar Yvonne sturen dat ik zeker interesse heb om dit forum verder te helpen. Als exstudent geschiedenis en huidig student Media en Computercommunicatie zal dit toch wel in mijn straatje passen.

DT

Hulde aan deze man!

* Tsjernobelg die zeker hoopt dat C&H blijft bestaan omdta hj zo graag RJP speelt

Asumption is the mother of all fuck-ups
  maandag 30 september 2002 @ 18:13:49 #39
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6044455
Ik heb mail gestuurd naar Yvonne omdat ik het forum ook wil verderhelpen en dit een prima opstapje is voor een studie geschiedenis, dus mocht yvonne een van ons (of meerderen) dan komen we er wel uit
  maandag 30 september 2002 @ 18:42:17 #40
22259 Fogerty
slapende account
pi_6044804
quote:
Op maandag 30 september 2002 15:38 schreef K3 het volgende:
omdat het juist een leesforum is.
Precies. Ik post er ook nooit, omdat ik niets weet. Maar ik lees er wel graag!
Ik hoop dat het blijft bestaan, desnoods samengevoegd met K&L. Noem het dan "(kunst en) cultuur door de eeuwen heen" ofzo, dan heb je een redelijk overkoepelende forumtitel
Hieperdepiep hoera!
  maandag 30 september 2002 @ 18:45:30 #41
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_6044856
Als je niks weet post je lekker alsnog, om te VRAGEN, en door te vragen komen er weer gezellig discussies en zo houd je het forum heel gezellig en actief

Niet lurken, posten, daar is geschiedenis voor

Admin maandag 30 september 2002 @ 18:46:29 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6044868
quote:
Op maandag 30 september 2002 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wil het wel overnemen, maar niet alleen (daar is het mij een beetje te wild voor)... Het zoude zonde zijn als C&H zoude verdwijnen...
Doen dus!!!!

Admin maandag 30 september 2002 @ 18:46:52 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6044872
quote:
Op maandag 30 september 2002 18:13 schreef Piro het volgende:
Ik heb mail gestuurd naar Yvonne omdat ik het forum ook wil verderhelpen en dit een prima opstapje is voor een studie geschiedenis, dus mocht yvonne een van ons (of meerderen) dan komen we er wel uit
*ontvangen*

Admin maandag 30 september 2002 @ 18:47:23 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6044876
quote:
Op maandag 30 september 2002 17:51 schreef detulp050 het volgende:

DT

Doen!!

pi_6044910
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom de P van PCH af moest, liep toch goed zo? Waarom C&H niet gewoon weer samen met Politiek? Die paar culturele en historische topics kan Politiek er best bij hebben
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6045000
quote:
Op maandag 30 september 2002 18:49 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom de P van PCH af moest, liep toch goed zo? Waarom C&H niet gewoon weer samen met Politiek? Die paar culturele en historische topics kan Politiek er best bij hebben
Mij lijkt samenvoeging met Kunst & Literatuur veel vanzelfsprekender. Beide fora liggen elkaar veel meer qua sfeer en inhoud. Men spreekt niet voor niks altijd over 'Kunst & Cultuur'.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_6045305
Dat kan ook ja
LaToya rules
pi_6045759
quote:
Op maandag 30 september 2002 18:49 schreef SmashBro het volgende:
C&H sneeuwt onder bij P, terwijl een aantal liefhebbers de groteske schelddiscussies in P niet graag voor lief nemen, zodat C&H steeds leger raakt.
pi_6047210
quote:
Op maandag 30 september 2002 18:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doen dus!!!!

Nee, grapje hoor, ik draag C&H een warm hart toe, maar ik zie dat er genoeg andere, wellicht beter gekwalificeerde, kandidaten zijn...
I´m back.
  Admin maandag 30 september 2002 @ 21:04:33 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6047294
quote:
Op maandag 30 september 2002 19:39 schreef detulp050 het volgende:

[..]

C&H sneeuwt onder bij P, terwijl een aantal liefhebbers de groteske schelddiscussies in P niet graag voor lief nemen, zodat C&H steeds leger raakt.

Precies, P was zo alles overheersend dat alle leuke onderwerpen wegzakten.

pi_6047325
quote:
Op maandag 30 september 2002 21:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Precies, P was zo alles overheersend dat alle leuke onderwerpen wegzakten.

quote:
Op maandag 30 september 2002 15:21 schreef yvonne het volgende:
Owkee, na het splitsen is het wel heel erg stil geworden hier
Iets dat er niet is kan ook niet wegzakken schat.

Ik vind C&H en K&L samenvoegen eigenlijk wel een goed idee. "Kunst, Cultuur en Historie" ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 30-09-2002 21:06]

LaToya rules
pi_6047336
quote:
Op maandag 30 september 2002 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, grapje hoor, ik draag C&H een warm hart toe, maar ik zie dat er genoeg andere, wellicht beter gekwalificeerde, kandidaten zijn...

Niezo bescheiden, svp...
pi_6047600
quote:
Op maandag 30 september 2002 21:06 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Niezo bescheiden, svp...

Allemaal geleerde historici...
I´m back.
  maandag 30 september 2002 @ 21:27:59 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_6047695
quote:
Op maandag 30 september 2002 21:05 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind C&H en K&L samenvoegen eigenlijk wel een goed idee. "Kunst, Cultuur en Historie" ofzo.
Ik ook!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6047737
Noem ut: alpha- en gammawetenschappen... En "W" bij filosofie wordt dan bètawetenschappen...
I´m back.
pi_6047876
quote:
Op maandag 30 september 2002 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
Noem ut: alpha- en gammawetenschappen... En "W" bij filosofie wordt dan bètawetenschappen...
Wat, wil je het gepeupel wegjagen soms?
pi_6047984
quote:
Op maandag 30 september 2002 21:39 schreef beeer het volgende:

[..]

Wat, wil je het gepeupel wegjagen soms?

Eigenlijk wel, maar dat mag je niet hardop zeggen...
I´m back.
pi_6049680
quote:
Op maandag 30 september 2002 21:05 schreef SmashBro het volgende:

Goed idee, en anders C&H rustig z'n eigen stoffige hoekje laten zijn. Maar zeker niet opheffen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Admin maandag 30 september 2002 @ 23:07:38 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6049737
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:04 schreef OllieA het volgende:

[..]

Goed idee, en anders C&H rustig z'n eigen stoffige hoekje laten zijn. Maar zeker niet opheffen.

Ik laat deze 2 fora juist graag gesplitst,
Ik heb dit forum opgezet, en het volledig laten versloffen, ik heb veel meer aan een gemotiveerd stoffig iemand, die m'n kindje verder wil opvoeden.

pi_6049825
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik laat deze 2 fora juist graag gesplitst,
Ik heb dit forum opgezet, en het volledig laten versloffen, ik heb veel meer aan een gemotiveerd stoffig iemand, die m'n kindje verder wil opvoeden.

Maar ik begrijp het toch goed uit dit topic dat zich een aantal mensen bij je heeft gemeld?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Admin maandag 30 september 2002 @ 23:34:14 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6050122
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:14 schreef OllieA het volgende:

[..]

Maar ik begrijp het toch goed uit dit topic dat zich een aantal mensen bij je heeft gemeld?

Ja, al 2 , lief is dat

pi_6050829
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, al 2 , lief is dat

Dat is dan al wel een aanzienlijk percentage van het totale aantal C&H'ers.
pi_6053231
Ik ben ook voor om C&H en K&L samen te voegen. Niet met POL want politiek is alleen maar een hoop gekonkel en gezeur en gescheld en dat zou het complete forum overstemmen.
Unox, the worst operating system.
pi_6053375
Samenvoegen mij POL lijkt mij ook niet niet oplossing, dat is toch een andere manier van discussieren.
Samen met K&L lijkt me dan beter (wij hadden op school als hoofdrichting Kunst en Cultuur), maar gewoon als stoffig leeg forum blijven bestaan mag van mij ook. Dit is toch een beetje anders dan alle andere fora.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_6053933
Neeeeeeeeeeeee niet opdoeken!!!!! Dit is een forum met een beetje niveau, ik vind het geweldig en het mag nie weg
pi_6066332
Het zou zonde zijn als C&H zou verdwijnen. Het is één van de twee fora waartoe ik me beperk op het fokforum. Samenvoegen van C&H en K&L is een goede optie, maar ik begrijp dat het probleem vooral zit in het vinden van een gemotiveerde moderator. Als die gevonden is, dan is samenvoegen helemaal niet meer nodig. En ik lees dat er animo is, dus tralala hopsasa.
  Admin woensdag 2 oktober 2002 @ 16:20:17 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6073852
Ik ben druk zoekende , komt goed

pi_6075189
Kies voor een echte historicus, zou ik zeggen...
I´m back.
  Admin woensdag 2 oktober 2002 @ 18:12:01 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6075666
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
Kies voor een echte historicus, zou ik zeggen...
Het moet gewoon hetzelfde forum blijven met actieve inbreng van de mod.

pi_6102630
Nog even dit trouwens: ik ben best wel teleurgesteld in dit forum... Hoewel ik het wel verwachtte en ook al aankondigde in FB, bloedt iedere potentieel leuke, diepgravende discussie hier dood. Ik hoop echt dat Yvonne een actief, enthousiast duo vindt, dat weer leven in de brouwerij brengt... Van mij mogen dit afgestudeerde historici of zo zijn (RG?), die het leuk vinden om in dit forum interessante, diepgravende onderwerpen aan te snijden, die op het snijpunt liggen van geschiedenis en filosofie... Dus Yvonne, hoe staat het er mede...?
I´m back.
pi_6102644
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6102685
?
I´m back.
pi_6103015
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:13 schreef Ryan3 het volgende:
Nog even dit trouwens: ik ben best wel teleurgesteld in dit forum... Hoewel ik het wel verwachtte en ook al aankondigde in FB, bloedt iedere potentieel leuke, diepgravende discussie hier dood. Ik hoop echt dat Yvonne een actief, enthousiast duo vindt, dat weer leven in de brouwerij brengt... Van mij mogen dit afgestudeerde historici of zo zijn (RG?), die het leuk vinden om in dit forum interessante, diepgravende onderwerpen aan te snijden, die op het snijpunt liggen van geschiedenis en filosofie... Dus Yvonne, hoe staat het er mede...?
Ik denk dat een webforum daar over het algemeen te oppervlakkig voor is.
pi_6104390
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:13 schreef Ryan3 het volgende:
Op zich niets mis met dat idee, maar als de onderwerpen TE diepgravend worden, dan wordt de doelgroep ontzettend klein en dan is het ook uit met de discussie. Ik denk dat hier gewoon topics moeten zijn van alle niveaus waar iedereen leuk over mee kan denken/praten.
  Admin vrijdag 4 oktober 2002 @ 11:43:19 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6104420
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 10:15 schreef Ryan3 het volgende:
?
Ik ben zo bang dat het dan te hoogdrempelig wordt
Het moet geen tante betje forum worden, maar wel toegankelijk voor velen.

pi_6104672
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:43 schreef yvonne het volgende:
Het moet geen tante betje forum worden, maar wel toegankelijk voor velen.
Diepgang en toegankelijkheid is lastig te combineren. Lastiger word het wanneer je dat bij een 'jongeren'-forum probeert.
pi_6113094
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:53 schreef nikk het volgende:

[..]

Diepgang en toegankelijkheid is lastig te combineren. Lastiger word het wanneer je dat bij een 'jongeren'-forum probeert.

Zijn jongeren dan bij uitstek oppervlakkig...? Ik vind ouderen oppervlakkig... Bovendien veel jongeren hier studeren op universiteit of hoge school...
I´m back.
pi_6127756
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn jongeren dan bij uitstek oppervlakkig...? Ik vind ouderen oppervlakkig... Bovendien veel jongeren hier studeren op universiteit of hoge school...
Ik noem niemand oppervlakkig, ik stelde alleen dat de discussies over het algemeen oppervlakkig zijn. Op Usenet bijvoorbeeld zijn de discussies een stuk interessanter, althans, over het algemeen dan. Daarnaast is een webforum meer geschikt om je mening te ventileren dan daadwerkelijk iets van elkaar op te steken.
  Admin maandag 7 oktober 2002 @ 19:20:39 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6155903
Ik heb imho een geschikte opvolgster gevonden.
Ze heeft net haar rechten gekregen, ze gaat zich deze 2 dagen inlezen in admin, en wat met de knopjes stoeien.
Na 2 dagen wordt ze blauw en komt er een stukje in MED.

Ik ben er van overtuigd dat jullie een goede actieve mod krijgen, eentje die dit forum zeker verdient.
Het spijt me heel erg dat ik de boel zo heb laten versloffen, maar jullie hebben er een goed iemand voor terug.
Het is toch gebleken dat als FA een forum erbij modden nog meer werk is dan je al hebt

Nogmaals sorry en wees een beetje lief voor haar

Tot ziens.

pi_6157731
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 19:20 schreef yvonne het volgende:
Ik heb imho een geschikte opvolgster gevonden.
Ze heeft net haar rechten gekregen, ze gaat zich deze 2 dagen inlezen in admin, en wat met de knopjes stoeien.
Na 2 dagen wordt ze blauw en komt er een stukje in MED.

Ik ben er van overtuigd dat jullie een goede actieve mod krijgen, eentje die dit forum zeker verdient.
Het spijt me heel erg dat ik de boel zo heb laten versloffen, maar jullie hebben er een goed iemand voor terug.
Het is toch gebleken dat als FA een forum erbij modden nog meer werk is dan je al hebt

Nogmaals sorry en wees een beetje lief voor haar

Tot ziens.

ken ik haar...? Is het soms RG (RaisinGirl)...?
I´m back.
pi_6157745
Had iemand die al mod is het er niet gewoon bij kunnen doen Er zit nauwelijks werk in..
  Admin maandag 7 oktober 2002 @ 21:07:06 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6157906
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 20:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

ken ik haar...? Is het soms RG (RaisinGirl)...?

Nee.

Admin maandag 7 oktober 2002 @ 21:07:27 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6157916
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 20:58 schreef gelly het volgende:
Had iemand die al mod is het er niet gewoon bij kunnen doen Er zit nauwelijks werk in..
En nee.

pi_6159834
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 21:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee.

Nee, ik ken haar niet? Nee, het is niet RG? Nee, Ik ken haar niet en het is niet RG...? Had trouwens wel kunnen voorspellen dat het RG niet zou zijn...
I´m back.
pi_6159866
Is het ... Piro ?
pi_6160123
Of Bea
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6165148
Ik wou de nieuwe mod even feliciteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')