quote:Dat dacht ik ook.
Op maandag 30 september 2002 11:56 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik dacht T3, als in Terminator 3
quote:Thanx!
Op maandag 30 september 2002 17:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
titel gefixed.
De muziek past er juist onwijs goed bij!
vond de muziek uit de 1e trailer (soort variatie op FOTR mail theme) wel mooier trouwens...
quote:Alleen in zéér uitzonderlijke gevallen wordt de muziek van een film in de trailer van die film gebruikt.
Op maandag 30 september 2002 17:31 schreef moredragons het volgende:
Beeeeeeetje jammer van de Requiem for a dream muziek
Meestal is de muziek van de film nog niet af op het moment dat de trailer wordt gereleased.
Ben allang blij dat ze niet Gladiator of de Carmina Burana voor de zoveelste keer hebben misbruikt.
(maar waarom de evt niet de muziek van LOTR - TFOTR hebben genomen, weet ik dan ook niet)
V.
quote:Nu nog gefixter.
Op maandag 30 september 2002 17:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
titel gefixed.
Het was me allemaal wat te onduidelijk. Laten we hier dan maar meteen het centrale LOTR 2-topic van maken.
quote:Ja, dat is leuk, ook de verwondering van Sam als ze die dieren zien, ben benieuwd of dat niet is gesneuveld
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:42 schreef victorinox het volgende:
Hé, ik zag een "Oliphaunt" voorbijkomen.
Ben blij dat ze die er in hebben gelaten.
quote:en enten en wargs..... en Gollum!
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:42 schreef victorinox het volgende:
Hé, ik zag een "Oliphaunt" voorbijkomen.
Ben blij dat ze die er in hebben gelaten.
Ik dacht dat hij dood was
Zal wel niet goed opgelet hebben bij deel 1 ofzo
"Nee, Xiohjhdfhfo is niet dood, dat was Aiohyfueiwgvfvj!"
- "Oh ja....Die." .
quote:Klopt! Hij pakte een hobbit beet!
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:56 schreef paladin het volgende:
ik ben benieuwd hoe de ents eruit gaan zien, volgens mij zag je heel eventjes eentje in de trailer.
quote:Die is ook gebruikt.
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:18 schreef Verbal het volgende:[..]
(maar waarom de evt niet de muziek van LOTR - TFOTR hebben genomen, weet ik dan ook niet)V.
Ik heb vanmorgen de triologie afgerond, alle boeken gelezen. En ik ben erg onder de indruk van het verhaal.
was het almaar 18 december!
quote:en nu doorgaan met The Silmarillion, Unfinshed Tales en het machtige History of Middle Earth!
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:15 schreef greatgonzo het volgende:Ik heb vanmorgen de triologie afgerond, alle boeken gelezen. En ik ben erg onder de indruk van het verhaal.
quote:Niks tegen de namen he !
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:42 schreef Gellarboy het volgende:
Kon die Tolkien z'n karakters niet gewoon Kees en Henk noemen?"Nee, Xiohjhdfhfo is niet dood, dat was Aiohyfueiwgvfvj!"
- "Oh ja....Die.".
Ik heb het boek niet gelezen. Maar wat zijn de Ents voor een wezens, een soort gobblins, orcs?? Ja, je merkt het al. Ik kan echt niet wachten tot de Two Towers uitkomt.
quote:Een soort van levende bomen die al heeel oud zijn
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:51 schreef Pingwing het volgende:
Ik vind die namen juist prachtig. Het lijken wel allemaal Tsjechen (Boromir). En Aragorn, in Spanje heet er een provincie Aragon.Ik heb het boek niet gelezen. Maar wat zijn de Ents voor een wezens, een soort gobblins, orcs?? Ja, je merkt het al. Ik kan echt niet wachten tot de Two Towers uitkomt.
quote:Boom-achtige wezens.
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:51 schreef Pingwing het volgende:
Ik heb het boek niet gelezen. Maar wat zijn de Ents voor een wezens
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |