abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6028454
Wie kan mij helpen: Heb ooit een een videoband gezien van Iron Maiden (concert???) en die begon met een bepaalde scene uit een televisie-serie van vroeger (jaren 70???), en daarin zag je een acteur die (gevangen) zat in een grote luchtbel en die bevond zich op zee, dicht bij het strand.

Uit nostalgische overwegingen wil ik dolgraag weten uit welke tv-serie die scene kwam (en eventueel welke Iron Maiden-video het betreft)!

Alvast bedankt Fokkers!!

zondag 29 september 2002 @ 17:48:23 #2
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_6028601
quote:
Op zondag 29 september 2002 17:40 schreef Bout het volgende:
Wie kan mij helpen: Heb ooit een een videoband gezien van Iron Maiden (concert???) en die begon met een bepaalde scene uit een televisie-serie van vroeger (jaren 70???), en daarin zag je een acteur die (gevangen) zat in een grote luchtbel en die bevond zich op zee, dicht bij het strand.

Uit nostalgische overwegingen wil ik dolgraag weten uit welke tv-serie die scene kwam (en eventueel welke Iron Maiden-video het betreft)!

Alvast bedankt Fokkers!!

Het enige nummer wat op een tv-serie gebaseerd is was geloof ik The Prisoner, ms dat dat het is. Verder zou ik niet weten welke video je ermee bedoelt.
pi_6028757
Ik kan me ook alleen maar dat nummer, The Prisoner, voorstellen bij die omschrijving, maar het programma weet ik niet.

-edit: ff opgezocht, die serie zou gewoon The Prisoner heten.

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-09-2002 18:00]

pi_6028760
Ik weet überhaupt niet of er een nummer op was gebaseerd!

pi_6028875
op kazaa staat de clip van the prisoner.
pi_6029665
Heel erg bedankt Fokkers, ik denk dat ik hem te pakken heb!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')