abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6022616
Wat loopt het leven ook raar! Soms snap ik er echt geen hol van en is een goede keuze maken erg moeilijk...

Het begon gister avond toen ik aan het praten was met me ex (bah wat klinkt dat vies). Ze mist me ontzettend en wil me ook graag zien. Maar aan de andere kant is dat moeilijk voor haar. Ze heeft net een lange relatie achter de rug en wil daarom ook wel ff een rustperiode....

We zouden elkaar vanavond ff snel zien omdat we daar bijde wel zin in hadden! Hmmz nou moest dat dus snel na het werk en ze werd ook opgehaalt dus dat hebben we maar afgezegt!
Toen ik vanavond thuis was gekomen van mijn werk was zij ook weer online. Ze was erg moe maar had toch nog wel zin om te stappen. Na wat overleg is ze hier heengekomen om hier ff gezellig een kroegje in te gaan

Ergens in lwd zijn we beland in (volgens mij) Coltrain. Zo'n gezellig kroegje met smalle gangetjes en af en toe een tafeltje
Na een paar bekenden tegen te zijn gekomen kwamen we terecht in een klein hoekje met een paar stoelen. Echt super en daar hebben we ff wat zitten praten..
Dat heeft almetal niet lang geduurt want als snel daarna

Om een uur of 3 snel naar mijn huis, scooter opgehaalt en haar terug gebracht. Ze moest om 3 uur thuis wezen (We waren er half 4 knap voor mijn doen) want dat had ze afgesproken...

Ja je vraagt ja natuurlijk af wat is dit nou voor dom verhaal maar ik ben dus net trug en voel me gewoon super happy
Ik weet dat het ff niks word met haar want daar is ze nog ff niet aan toe! Maar ze is zo lief en knap! Echt super!

pi_6022835
quote:
Op zondag 29 september 2002 04:34 schreef flat_erik het volgende:
Wat loopt het leven ook raar! Soms snap ik er echt geen hol van en is een goede keuze maken erg moeilijk...

Het begon gister avond toen ik aan het praten was met me ex (bah wat klinkt dat vies). Ze mist me ontzettend en wil me ook graag zien. Maar aan de andere kant is dat moeilijk voor haar. Ze heeft net een lange relatie achter de rug en wil daarom ook wel ff een rustperiode....

We zouden elkaar vanavond ff snel zien omdat we daar bijde wel zin in hadden! Hmmz nou moest dat dus snel na het werk en ze werd ook opgehaalt dus dat hebben we maar afgezegt!
Toen ik vanavond thuis was gekomen van mijn werk was zij ook weer online. Ze was erg moe maar had toch nog wel zin om te stappen. Na wat overleg is ze hier heengekomen om hier ff gezellig een kroegje in te gaan

Ergens in lwd zijn we beland in (volgens mij) Coltrain. Zo'n gezellig kroegje met smalle gangetjes en af en toe een tafeltje
Na een paar bekenden tegen te zijn gekomen kwamen we terecht in een klein hoekje met een paar stoelen. Echt super en daar hebben we ff wat zitten praten..
Dat heeft almetal niet lang geduurt want als snel daarna

Om een uur of 3 snel naar mijn huis, scooter opgehaalt en haar terug gebracht. Ze moest om 3 uur thuis wezen (We waren er half 4 knap voor mijn doen) want dat had ze afgesproken...

Ja je vraagt ja natuurlijk af wat is dit nou voor dom verhaal maar ik ben dus net trug en voel me gewoon super happy
Ik weet dat het ff niks word met haar want daar is ze nog ff niet aan toe! Maar ze is zo lief en knap! Echt super!

Echt leuk voor je man Ik ken het gevoel, daar werd ik gisteravond weer even aan herinnerd door mijn toekomstige ex
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_6023139
Gisteren uitgeweest en waren wel hele toffe meiden enzo en heel gezellig gehad maar niets verders. Maar dat maakt ook niet uit
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_6023163
Bekend gevoel is dat, denk dat het merendeel dat wel heeft.

En wat betreft dat:

quote:
Ik weet dat het ff niks word met haar want daar is ze nog ff niet aan toe!
Wacht dan nog ff en wie waagt wie niet wint hè
pi_6026500
quote:
Op zondag 29 september 2002 09:57 schreef CrazyByte het volgende:
Bekend gevoel is dat, denk dat het merendeel dat wel heeft.

En wat betreft dat:
[..]

Wacht dan nog ff en wie waagt wie niet wint hè

Hmm ja maar dat kan nog wel ff duren... Als het wat te snel gaat dan krijgen we maby strak ruzie en dan heb ik nikz meer
pi_6026562
echt tof voor je dude d'r voor gaan he !!
  zondag 29 september 2002 @ 15:25:47 #7
28348 Harmen82
Eddy Wally roeleert!!!!
pi_6026626
gewoon rustig aan doen dus
Wally is de man die alles erg goed en op een mooie manier zingen kan!
pi_6026655
quote:
Op zondag 29 september 2002 15:25 schreef Harmen82 het volgende:
gewoon rustig aan doen dus
Aahh hoor m dikke player
pi_6032011
wil haar trug
pi_6038030
Zou gewoon rustig aan doen. Hoe moeilijk het ook is. Veel succes

* Skoezie heeft ook nog altijd de hoop om zijn ex weer terug te krijgen...

maandag 30 september 2002 @ 15:53:37 #11
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_6042354
Zou wel oppassen dat ze je niet 'gebruikt' om over d'r vorige vriendje heen te komen (want ik maak uit je verhaal op dat ze net 'n lange relatie met iemand anders heeft gehad)...

Verder lekker rustigaan doen!
Veel geluk

Geluk is een richting, geen punt
pi_6043804
ik heb net een topweekend gehad met mijn vriend.... ben helemaal in de wolken. Ik wil hem nooit meer kwijt!

(sorry moest t ff kwijt en om er nou helemaal een eigen topic voor aan te maken)

pi_6043855
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:59 schreef flat_erik het volgende:
wil haar trug
dit gaat over dorientje neem ik aan of mis ik iets
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')