dus ik word op een hoogtepunt gebracht (en als ze verder gaat dan lukt het me na 20 minuten nog niet om klaar te komen) maar als ik verder ga tussen dr benen dan kan ik zelfs na 10 stoten klaarkomen...
geld ervoor als ze me mastrubeert trouwens...... raar?
quote:dat iset nou juist
Op vrijdag 27 september 2002 22:03 schreef robbieRdam het volgende:
of ze kan niet lekker pijpen.je moet precies vertellen wat jij wil.
dan mot het lukken
maar het wil maar nie lukken.... ![]()
jah...niet echt triest eigenlijk, maar toch...het leek me eens zo lekker
quote:Als je nou eens een week geen sex hebt............. dan moet het toch wel lukken, en als het dan nog niet lukt, gewoon niet klaarkomen, op een gegeven moment lijkt mij dat je dan echt wel klaarkomt door het pijpen hoor..........
Op vrijdag 27 september 2002 22:05 schreef kaio het volgende:[..]
dat iset nou juist
ik zeg precies wat ik wil
ze doet precies wat ik zegmaar het wil maar nie lukken....
jah...niet echt triest eigenlijk, maar toch...het leek me eens zo lekker
quote:tja...ikzelf heb alle tijd , maar me vriendin begint te klagen na 15 of 20 minutenen .....
Op vrijdag 27 september 2002 22:09 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Als je nou eens een week geen sex hebt............. dan moet het toch wel lukken, en als het dan nog niet lukt, gewoon niet klaarkomen, op een gegeven moment lijkt mij dat je dan echt wel klaarkomt door het pijpen hoor..........
quote:Tja zou je ook doen als je 20 minuten moest lebberen aan haar poes. Ik krijg er een zere tong van!
Op vrijdag 27 september 2002 22:10 schreef kaio het volgende:[..]
tja...ikzelf heb alle tijd , maar me vriendin begint te klagen na 15 of 20 minutenen .....
quote:
tja...ikzelf heb alle tijd , maar me vriendin begint te klagen na 15 of 20 minutenen .....
quote:Oke, maar heb dan bv. 2 weken helemaal geen seks, als ze je dan pijpt kom je volgens mij echt wel klaar hoor..............
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 22:12 schreef robbieRdam het volgende:[..]
gewoon haren vasthouden
misschien kan ze haar handen erbij gebruiken
Was dat nou zo moeiljijk
quote:Alles mag in het spel der Liefde !!
Op maandag 30 september 2002 01:58 schreef Armin het volgende:[..]
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Pridemeid op 30-09-2002 14:16]
Misschien moet je net iets meer info geven kaio, dat werkt beter.
prrrrrrr
quote:nee hoor zei moet ook rond zien te kome he he
Op vrijdag 27 september 2002 22:00 schreef kaio het volgende:
Pijpen en trekken tegelijk! Een idee??? Misschien lukt het zo wel dan ![]()
Mzzl.
pce
quote:Wil je niet gewoon veel te graag klaarkomen in d'r mond waardoor je het onbewust gewoon tegenhoudt ??
Op vrijdag 27 september 2002 22:00 schreef kaio het volgende:
me vriendin en ik hebben beide nix tegen klaarkomen in dr mond en hebben het gewoon tig keer geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.
Wel gewoon pijpen en dat doet ze goed en ik voel me ook heel lekker , maar het lukt gewoon bijna niet om klaar te komen.......dus ik word op een hoogtepunt gebracht (en als ze verder gaat dan lukt het me na 20 minuten nog niet om klaar te komen) maar als ik verder ga tussen dr benen dan kan ik zelfs na 10 stoten klaarkomen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |