abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6005076
Ik ben vandaag eens weggeweest voor een nieuwe jas. De buit: Een kort, redelijk aansluitend zwart bomberjackje van Only, met een royale hoeveelheid zwart nepbont rond de nek en aan het einde van de mouwen. Vooral met al die wijduitlopende broeken van mij zeer leuk om te zien (met een hele wijde lange wordt je dan zo snel een voddebaal).

Aangezien mijn ouders er niks aanvinden ('wat is dat spul aan die mouwen? Vind jij dat nou echt mooi????? En hij is toch veel te kort?????' Nou ja, hij komt toch nog ruim over mijn navel.....) wissel ik hem zo nu en dan af met mijn oude uit 2000, zo'n supertijdloos zwart/donkergrijs/lichtgrijs jack zonder frutseltjes eraan. Minder vrouwelijk dan mijn nieuwe maar hij blijft best mooi.

Ook gezien (in Breda tenminste): Héél veel lange, vaak beige of bruine (rib)jassen met gigantisch veel (nep)bont. Lammycoats en zo. Prachtig om te zien, maar mijn huidige staat tenminste bij al mijn kleding en past bij meer gelegenheden....(Ze zijn zó duur dat ik er niet meer dan 1 ga kopen.).

Welke heb je zelf gekocht, deze winter, en waarom, of wat voor een ga je nemen als je nog moet gaan winkelen? Of draag je je oude nog door, en zo ja, wat is dat er voor eentje?

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 27-09-2002 20:37]

pi_6005093
heb een leren jack en zon wollige style jas, weet ik hoe die heten
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6005100
Ligt er een beetje aan hoe koud het is maar ik ga switchen tussen mijn cognackleurige seventies leren jas en een nep lammy-jas van de h&m.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_6005107
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 20:32 schreef The_Wanderer het volgende:
heb een leren jack en zon wollige style jas, weet ik hoe die heten
Dan heb je dus ongeveer hetzelfde als ik

[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 27-09-2002 20:33]

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_6005109
Ik heb een tijdje terug een rode corduroy jas gehaald (bij de Only ook). Winterjassen vind ik elk jaar weer een probleem, bijkomend dat ze vaak erg prijzig zijn (deze trouwens niet). Ik had vorig jaar een beige leren jasje, die er nog steeds perfect uitziet, dus die blijf ik ook nog dragen.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_6005116
Zon cars jas, beige met wit bont
.
pi_6005136
Een beetje legergroene, redelijke lange en warme jas met kapuchon en met de nodige zakken enzo. Van de Bijenkorf Chillout
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6005145
ik doe nooit een winterjas aan, ben een koulijer

maar ik moet altijd een winterjas kopen van mijn moeder (dan stel ik dat gewoon uit tot in de lente )

pi_6005224
Een korte bruine suède jas met een bontkraagje, gekocht bij Crums (weet even niet uit mijn hoofd het merk, hij hangt nog bij mijn ouders). Ik wilde heel graag een suède jas, maar niet weer een lange (had vorig jaar al een lange jas namelijk).

Postinggirl, ik weet wel welke jas jij bedoelt, hij is inderdaad heel erg leuk, ik heb hem ook nog gepast.

Ik heb ook nog een andere jas gepast, een wit jasje van nepbont, van Clothes (H&M, maar te koop bij een paar filialen). Aan de ene kant een heel leuk jasje, aan de andere kant heb ik al behoorlijk wat jassen voor de winter die allemaal nog mooi zijn.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 27 september 2002 @ 20:46:18 #10
10532 hotlips
duss....een fiets is geen bus
pi_6005288
ik heb sinds kort een donkerrode jas van vero moda met afritsbare mouwen (erg handig voor in de winter ) en ben er superblij mee
even goed engels of nederlands
pi_6005293
uitgehold zeehondje
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
pi_6005318
Ik heb geen winterjas en ik heb er ook geen 1 nodig
Het is hier nog 36 graden en als het hier dus winter wordt gaat het kwik niet lager dan 15 á 20 graden

Ik ga dan mijn trui ergens uit de kas vissen,afstoffen en die dan aantrekken,...

pi_6005348
Ikke heb een lammycote jas (of hoe je het ook schrijft) Zit echt ontzettend fijn
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_6005423
Oh ja, ik heb ook nog heel wat oude winterjassen die nog mooi zijn: zo'n beige-achtige lammycoat met capuchon, met van dat 'krulletjesspul' aan de binnenkant van ONLY, een rode wollen nette jas van Esprit, een grijze nette jas van H&M en een donkerpaars ski-jack van Eddy's Jacket.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_6005437
ik hou het bij de michelin-mannetjes jassen

[zie ik er ook nog een beetje breed uit )

vrijdag 27 september 2002 @ 20:57:37 #16
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_6005452
Een donkerblauwe Brunotti-jas.
  vrijdag 27 september 2002 @ 21:01:00 #17
19105 Noayla_
Love me tender
pi_6005504
Ik heb een kort zwart nep-bontjasje van vorig jaar maar mag van mezelf nog een wat langere winterjas kopen.

Kweet alleen nog niet wat voor één dus blijf met interesse dit topic volgen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  vrijdag 27 september 2002 @ 21:07:07 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_6005617
Tsja deze foto verduidelijkt niet veel; het is geloof ik wel hetzelfde model, maar dan zonder die lelijke kleren eronder en in het zwart:

Een zwarte stoffen Pall Mall jas dus. Ben er erg blij mee !

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 27 september 2002 @ 21:11:01 #19
34140 brilly
Opgeheven user.
pi_6005691
heb een tenson ski jack en een motorjack ze zitten bijde heerlijk
  vrijdag 27 september 2002 @ 21:14:00 #20
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_6005737
Euh ik had nog een lange zwarte corduroy jas (strak en getailleerd), een korte getailleerde die je aan twee kanten kan dragen (grijs en zwart) en heb van de week een nieuwe gekocht van Zembla. Hij is legergroenachtig met oranje afgewerkt. een kort en aansluitend model. SUPERstoer
niet goedkoop, maar ik heb hem in de zaak gekocht waar ik werk en dat scheelt toch wel ff 35 %

Heb nu dus een nette jas, een simpele jas en een sportieve jas!

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_6005758
Misschien eindelijk die langverwachte Burton jas dit jaar ....

maar dat is meer voor de wintersport

Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
  vrijdag 27 september 2002 @ 21:18:00 #22
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6005809
Ik ga een nieuwe leren jas halen. Na de vorige jaren in een zwart leren colbert te hebben gelopen, ga ik nu een 'brede schouders' glimmende bruin leren (korte) jas halen.

Vandaag ook bruin leren schoenen met hak en vierkante neus gehaald, dus dat past mooi .

[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 27-09-2002 21:31]

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_6005812

Hoe vinden jullie hem?
En vraagje..mag ik hem nu al aan of moet ik wachten tot koudere dagen?

pi_6005823
Ik heb een spijkerjasje met grijs bont wat net echt lijkt maar het niet is. En ik heb een lange grijze vilten jas.
Praten over je psyche met onderwerpen als verslaving, seks, dromen en werk? www.praten.com
pi_6005827
Gewoon, mn PallMall Classic bruinlederen jas met bontkraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')