Aangezien mijn ouders er niks aanvinden ('wat is dat spul aan die mouwen? Vind jij dat nou echt mooi????? En hij is toch veel te kort?????' Nou ja, hij komt toch nog ruim over mijn navel.....) wissel ik hem zo nu en dan af met mijn oude uit 2000, zo'n supertijdloos zwart/donkergrijs/lichtgrijs jack zonder frutseltjes eraan. Minder vrouwelijk dan mijn nieuwe maar hij blijft best mooi.
Ook gezien (in Breda tenminste): Héél veel lange, vaak beige of bruine (rib)jassen met gigantisch veel (nep)bont. Lammycoats en zo. Prachtig om te zien, maar mijn huidige staat tenminste bij al mijn kleding en past bij meer gelegenheden....(Ze zijn zó duur dat ik er niet meer dan 1 ga kopen.).
Welke heb je zelf gekocht, deze winter, en waarom, of wat voor een ga je nemen als je nog moet gaan winkelen? Of draag je je oude nog door, en zo ja, wat is dat er voor eentje?
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 27-09-2002 20:37]
quote:Dan heb je dus ongeveer hetzelfde als ik
Op vrijdag 27 september 2002 20:32 schreef The_Wanderer het volgende:
heb een leren jack en zon wollige style jas, weet ik hoe die heten
[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 27-09-2002 20:33]
maar ik moet altijd een winterjas kopen van mijn moeder (dan stel ik dat gewoon uit tot in de lente
)
Postinggirl, ik weet wel welke jas jij bedoelt, hij is inderdaad heel erg leuk, ik heb hem ook nog gepast.
Ik heb ook nog een andere jas gepast, een wit jasje van nepbont, van Clothes (H&M, maar te koop bij een paar filialen). Aan de ene kant een heel leuk jasje, aan de andere kant heb ik al behoorlijk wat jassen voor de winter die allemaal nog mooi zijn.
Ik ga dan mijn trui ergens uit de kas vissen,afstoffen en die dan aantrekken,...
Kweet alleen nog niet wat voor één dus blijf met interesse dit topic volgen.
Een zwarte stoffen Pall Mall jas dus. Ben er erg blij mee !
Heb nu dus een nette jas, een simpele jas en een sportieve jas!
maar dat is meer voor de wintersport
Vandaag ook bruin leren schoenen met hak en vierkante neus gehaald, dus dat past mooi .
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 27-09-2002 21:31]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |