GODVERDOMME die stomme kutrijke mensen ook. Kom ik daar aan bij dat huis, megakast + gloedjenieuwe Jag voor de deur, sta ik even rustig petje op te doen, pizza's uit bak halen hoor ik: "schiet eens op met die pizza's". Weliswaar lacherig bedoeld, maar toch. Dus ik lacherig terug: "Jaja ze komen eraan". Nou zij dus geld pakken, geeft ze eerst 24,30 ofzow, (ze d8 dat het 24 euro was) "zo hier heb je wat fooi, kun je een lollie kopen". WTF? ik ben godverdomme 2 meter en 19 jaar en.. en .. Nou ja enigszins bijgekomen stamel ik toch maar "eh sorry mevrouw het was 24,49". "O sorry hier heb je 20 cent erbij" (en dus welgeteld 1 cent fooi!) GRRRRR allemaal omleggen tegen die muur ja!
uiteraard onnodig om te zeggen dat dat wijf 20 jaar jonger was als meneer zelf waar uiteraard de Jag + huis van was
kutdag
Jongens zullen we
quote:Whehehe, welke buurt??
Op zaterdag 28 september 2002 01:12 schreef r8ality het volgende:
zooo * r8ality ook weer onlineGODVERDOMME die stomme kutrijke mensen ook. Kom ik daar aan bij dat huis, megakast + gloedjenieuwe Jag voor de deur, sta ik even rustig petje op te doen, pizza's uit bak halen hoor ik: "schiet eens op met die pizza's". Weliswaar lacherig bedoeld, maar toch. Dus ik lacherig terug: "Jaja ze komen eraan". Nou zij dus geld pakken, geeft ze eerst 24,30 ofzow, (ze d8 dat het 24 euro was) "zo hier heb je wat fooi, kun je een lollie kopen".
WTF? ik ben godverdomme 2 meter en 19 jaar en.. en .. Nou ja enigszins bijgekomen stamel ik toch maar "eh sorry mevrouw het was 24,49". "O sorry hier heb je 20 cent erbij" (en dus welgeteld 1 cent fooi!) GRRRRR allemaal omleggen tegen die muur ja!
uiteraard onnodig om te zeggen dat dat wijf 20 jaar jonger was als meneer zelf waar uiteraard de Jag + huis van was
kutdag
goedenmorgen
quote:mezelf om te gaan douchen
Op zaterdag 28 september 2002 08:46 schreef blieblie het volgende:
En wie ga je dalijk aanmoedigen???
quote:ik zou willen dat ik er nog tijd voor had
Op zaterdag 28 september 2002 08:47 schreef just me het volgende:[..]
mezelf om te gaan douchen
ik ben even naar het voetbalveld
quote:veel plezier!!!!
Op zaterdag 28 september 2002 09:06 schreef just me het volgende:
als ik niet douche 's morgens dan heb ik de hele dag het gevoel van "niet wakker" zijn.ik ben even naar het voetbalveld
* just me heeft net genoten van een voetbalwedstrijdje van het G-team.
en ik ga vanmiddag naar zeeland.
naar het strand. zonsondergang kijken.
quote:ik moet al volleyballen die avond, maar misschien daarna...
Op zaterdag 28 september 2002 01:41 schreef r8ality het volgende:
12 October Zuipen in EindhovenJongens zullen we
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 23:10 schreef just me het volgende:
hahahaha dit is leuker dan je kunt vermoeden![]()
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 12:11 schreef Barb die overduidelijk nog niet helemaal wakker is het volgende:
quote:Waterbedden concurrent aan de rondweg... toch???
Op zaterdag 28 september 2002 16:37 schreef Juup© het volgende:
Waar is dit
quote:Nope dat is dit
Op zaterdag 28 september 2002 17:22 schreef blieblie het volgende:[..]
Waterbedden concurrent aan de rondweg... toch???
Met zoon watervalraam....
niet op de slechte kwaliteit letten, ik heb de foto's lichter moeten maken aangezien de flits geen 15 meter kan overbruggen
quote:Hmmmmmmm willen * Juup© , DuchessX, Zito en Senna ook heel graag.
Op zaterdag 28 september 2002 11:48 schreef Hrun het volgende:
ik heb net kleertjes gekocht.en ik ga vanmiddag naar zeeland.
naar het strand. zonsondergang kijken.
quote:De foto die 7 postings hoger staat
Op zaterdag 28 september 2002 17:31 schreef blieblie het volgende:
geeeeeen idee, doe es een hint wat er in de buurt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |