quote:En jij wil wat doen exactly
Op donderdag 26 september 2002 17:39 schreef DigiJasper het volgende:
Hey,
Heb nu VMware geprobeerd (werkt niet), en Virtual PC ook niet. Zijn er oude versies oid die wel werken onder Win 98, of hebben jullie nog andere tips?
quote:VMWare en Virtual PC zijn programma's waarmee je een soort extra PC aan kunt maken op je bestaande PC. Op deze virtuele PC kun je dan bijvoorbeeld een ander besturingssysteem installeren en kun je zo op een makkelijke en veilige manier een ander OS proberen, zonder je vertrouwde omgeving kwijt te raken, je schijf te hoeven herpartitioneren of zelfs te rebooten.
Op donderdag 26 september 2002 17:41 schreef drugsgebruiker het volgende:
Wow. En toen ging je eens laten weten WTF je bedoeld.
Edit: * DigiJasper heeft restecpter voor Tijn
[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 26-09-2002 17:48]
quote:Ja, dat snap ik ook wel. Ik zit al wat langer in de ICT.
Op donderdag 26 september 2002 17:43 schreef Tijn het volgende:[..]
VMWare en Virtual PC zijn programma's waarmee je een soort extra PC aan kunt maken op je bestaande PC. Op deze virtuele PC kun je dan bijvoorbeeld een ander besturingssysteem installeren en kun je zo op een makkelijke en veilige manier een ander OS proberen, zonder je vertrouwde omgeving kwijt te raken, je schijf te hoeven herpartitioneren of zelfs te rebooten.
Gok:
-lamaar... Ik heb me dag denk ik niet -
[Dit bericht is gewijzigd door drugsgebruiker op 26-09-2002 17:48]
quote:Zoals gezegd werken die 2 dus niet onder Win9x, alleen NT, Linux (VMWare) en MacOS (Virtual PC). Ik ken geen programma's die dit wel kunnen onder Win9x.
Op donderdag 26 september 2002 17:44 schreef DigiJasper het volgende:
Ik bedoel een OS emuleren.
VMware werkt niet onder Windows 98. (3.1 versie)
Connectix geeft een of andere vage foutmelding (4.1 versie)
Ik zoek dus een ander programma om een OS te emuleren. Die wel werkt onder Win'98. Als het een oude versie van 1 van deze programma's is dan is 't ook goed
quote:Ook geen oudere versies?
Op donderdag 26 september 2002 17:47 schreef Tijn het volgende:[..]
Zoals gezegd werken die 2 dus niet onder Win9x, alleen NT, Linux (VMWare) en MacOS (Virtual PC). Ik ken geen programma's die dit wel kunnen onder Win9x.
quote:http://bochs.sourceforge.net
Op donderdag 26 september 2002 17:39 schreef DigiJasper het volgende:
Hey,
Heb nu VMware geprobeerd (werkt niet), en Virtual PC ook niet. Zijn er oude versies oid die wel werken onder Win 98, of hebben jullie nog andere tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |