Diegenen die bovenstaande aflevering hebben gezien (gisteren) weten wel hoe het verhaal in elkaar zit. Voor de rest volgt in het kort het verhaal.
Stel: Een aantal duizend jaar geleden is er een alien naar aarde gekomen.
De mensen van die tijd zien dus technologie en mogelijkheden die in hun wereld niet bestaat. De logische reactie van die tijd is dus dat het gaat om een bovennatuurlijk iets met veel bovennatuurlijke krachten. Dus de alien wordt als een god gezien die je tevreden moet stellen anders gebeuren de meest vreselijke dingen.
Kruistochten, kerken enzovoort is dus een logisch gevolg hiervan.
Wat denken jullie?
-Q-
Andere theorie, kan zijn dat de aarde gebruikt werd om apen slaven (van een of ander buitenaards ras) te stallen. En dat hun door administratieve redenen (zeg maar abtenaren) de lokatie zijn kwijt geraakt of vanwege iets totaal anders dat ze hier niet meer kunnen komen.
Vervolgens grote evolutie vanuit apen ras en dan nog steeds ingeprent de overheerser (het buitenaardse ras dus) dat hun als god worden gezien
Zo heb je ook wat te denken
quote:door paps en mams alien
Op donderdag 26 september 2002 10:28 schreef Tragedy het volgende:
En hoe is die alien dan weer ontstaan?
quote:Wel even binnen de topic blijven a.u.b.
-Q-
quote:duh, bij hun is er ook ooit een aline op de planeet geland natuurlijk
Interesant om te lezen.
Zeker een aanrader.
quote:schrijver?
Op donderdag 26 september 2002 10:48 schreef rene29 het volgende:
Waren de goden cosmonauten....Interesant om te lezen.
Zeker een aanrader.
het kan zijn dat die aliens ons hebben gemaakt ofzo(ook maar wil theorietje) en dat een tijdje hebben gecheckt. en toen dachten dat het verder wel goed ging ofzo....
mja schijnt dat in de bijbel ook ufo verschijnselen staan beschreven, las een keer een stukje waarin een vliegtuig werd beschreven... ergens in ezechiel....preciese hoofdstuk weet ik op het moment niet, dan moet ik het opzoeken.
*edit
op de link van riesz staan ook een aantal stukjes, zal er wel ergens tussenzitten
quote:Erich von Däniken ... erg amusant, maar neem het alsjeblieft
Op donderdag 26 september 2002 10:51 schreef Byte_Me het volgende:[..]
schrijver?
Dit is meer een kwestie van geloof die niet kan worden tegengesproken totdat we elke 'alien' van een paar honderd miljoen jaar geleden persoonlijk hebben gesproken en gevraagd of 'zij' het waren. Zo niet dan kan je altijd weer zeggen dat het ras al dood is of ergens anders is.
Het is IMO meer een vorm van creatief toepassen van vondsten op aarde om een populair beeld te vormen. Tegensprekende bewijzen worden natuurlijk niet duidelijk onder de loep genomen door dit soort fantasten.
quote:vette link, thx
Op donderdag 26 september 2002 11:56 schreef Riesz het volgende:
http://www.minitru.org/llf/llf2.html
quote:De boeken van ZECHARIA SITCHIN zijn ook een aanrader: hij heeft oude Soemerische kleitabletten vertaald en daar valt uit op te maken dat Homo Sapiens is gecreeerd of genetisch gemanipuleerd door de Annunaki(Aliens van de planeet Nibiru, de 12e planeet!), het Oude Testament is voor een groot deel gebaseerd op die Soemerische kleitabletten.
Op donderdag 26 september 2002 10:48 schreef rene29 het volgende:
Waren de goden cosmonauten....Interesant om te lezen.
Zeker een aanrader.
quote:En zijn deze vertalingen ook door andere mensen bevestigd alszijnde juist? Want ik kan ook wel oude kleitabletten op een dusdanige manier gaan vertalen dat er precies staat wat ik wil dat er staat.
Op zondag 29 september 2002 02:33 schreef PHETEP het volgende:[..]
De boeken van ZECHARIA SITCHIN zijn ook een aanrader: hij heeft oude Soemerische kleitabletten vertaald
quote:Ik weet dat veel schrijvers en onderzoekers dit ook beamen, zoals William Bramley, R. A. Boulay, David Icke en zelfs een Vaticaanse theoloog is het eens met de bevindingen van Zecharia Sitchin, zie;
Op zondag 29 september 2002 02:38 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
En zijn deze vertalingen ook door andere mensen bevestigd alszijnde juist? Want ik kan ook wel oude kleitabletten op een dusdanige manier gaan vertalen dat er precies staat wat ik wil dat er staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |