abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5960280
ik heb dit laatste tijd steeds meer.. zodra ik wakker wordt staat m'n rechterarm rechtop omhoog tegen de muur boven m'n hoofd (ik slaap op rechterzij).
Dan heb ik geen gevoel meer in m'n arm en moet ik m'n linkerarm gebruiken om rechterarm neer te leggen.. er zit nml geen gevoel meer in (bloed stroomt nauwelijks).. en dan na 5 sec werkt alles weer.. nu m'n vraagje: is dit slecht voor je gezondheid/arm?
we are.. slaves to the rave
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 september 2002 @ 06:57:01 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5960336
Ik ben wel eens wakker geworden van een enorme klap 's nachts. Kwam er niet achter wat het was. Tot ik me om wilde draaien, en merkte dat mijn arm niet mee wilde. Die was op het tafeltje naast mijn bed gevallen vandaar de klap en doordat hij sliep voelde ik hem niet Rare gewaarwording hoor. Maar ik heb geen idee of het kwaad kan eigenlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5960350
Ik heb dit de laatste tijd ook al veel

Weet niet of het slecht is

Admin woensdag 25 september 2002 @ 07:21:18 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_5960371
Ik heb 't ook wel 's. De eerste keer schrok ik me de pleuris
Sja, gezond zal 't niet zijn als een arm een halve nacht zonder bloed zit, maar verder zul je er naast een tintelende arm het eerste half uur weinig aan over houden.

O ja, had jij ook dat je bang was dat je je arm zou breken (cq de verkeerde kant op zou buigen ter hoogte van je elleboog ?). En 't voelt trouwens ook behoorlijk eng aan, zo'n dood stuk vlees

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_5960372
Ik heb dat een keer met twee armen gehad, dan kost het dus behoorlijk veel moeite om uit die positie te komen. Of het slecht is, geen idee...
  woensdag 25 september 2002 @ 07:23:23 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_5960376
Nooit gehad gelukkig, slechts een keer allebei mn voeten, door een beetje foute kleermakerszit aan te nemen... Dat loopt erg lastig
pi_5960382
quote:
Op woensdag 25 september 2002 07:21 schreef Danny het volgende:
O ja, had jij ook dat je bang was dat je je arm zou breken (cq de verkeerde kant op zou buigen ter hoogte van je elleboog ?). En 't voelt trouwens ook behoorlijk eng aan, zo'n dood stuk vlees
ja ik verplaatste hem daarom voorzichtig.. aangezien het er op je rug liggend heel raag uitziet (na net wakker worden) als je je bovenarm/schouder gebruikt en de rest niet mee beweegt

[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 25-09-2002 07:28]

we are.. slaves to the rave
  woensdag 25 september 2002 @ 07:26:29 #8
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_5960385
heb er regelmatig last van, alleen is het bij mij altijd mijn linkerarm
Ook geen idee of het schadelijk is, maar ja wat wil je er tegen doen? Je arm vastplakken?
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_5960386
quote:
Op woensdag 25 september 2002 07:23 schreef Slarioux het volgende:
Nooit gehad gelukkig, slechts een keer allebei mn voeten, door een beetje foute kleermakerszit aan te nemen... Dat loopt erg lastig
Moet je zo eens uit een net te krappe kano stappen, dan ga je toch op je gezicht (dat weet ik uit ervaring).
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  woensdag 25 september 2002 @ 07:27:47 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_5960388
quote:
Op woensdag 25 september 2002 07:26 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Moet je zo eens uit een net te krappe kano stappen, dan ga je toch op je gezicht (dat weet ik uit ervaring).

Hehe, dat had ik toen ook.... verbazingwekkend dat je je engels zo hard nodig hebt
  woensdag 25 september 2002 @ 07:49:33 #11
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_5960425
Neej hoor, maak je geen zorgen, dit komt niet doordat je bloed afgekneld wordt maar doordat je de hele tijd op je zenuw hebt gelegen. Daarom voel je ook niets. Als je bloed afgekneld zou zijn zou het heel erg pijn gaan doen.

Slaap lekker

Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_5960478
Ik heb dit ook een hele tijd gehad.
Niet echt een prettig gevoel om wakker mee te worden.

Maar tis nog altijd beter dan kramp in de kuit

pi_5960485
Ik heb wel eens dat ik op mijn hand heb gelegen. Dan lijkt het net of je hand heel erg dik is.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 25 september 2002 @ 08:15:01 #14
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_5960502
Ik heb dit ook weleens, meestal lig ik dan al ongemerkt een tijdje op mijn arm als ik slaap. Ook al heb ik er natuurlijk niet voor geleerd ofzo lijkt het me toch niet zo gevaarlijk aangezien je er toch altijd wakker door wordt. Gewoon een soort signaaltje van je lichaam dat er iets niet helemaal klopt.
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_5960545
Heb het een keer met mijn benen gehad.. Ging ik erop staan zakte ik er zo doorheen
Neuj
  woensdag 25 september 2002 @ 10:41:30 #16
33376 TMoose
waiting for concert...
pi_5961746
Ik heb een aantal keer gehad dat ik volgens mij m'n bloedcirculatie in m'n arm heb afgekneld tijdens m'n slaap. Maar dan wordt ik er echt wakker van.

Is wel een beetje vreemd.. Je denkt, waarom ben ik nu wakker.. Er is iets, maar je weet niet wat, totdat je beweegt, en de arm wil niet echt mee komen. Als je hem dan toch beweegt, Begint het bloed weer te stromen.. Dat voelt niet altijd even prettig

Wat ik trouwens ook een tijdje heb gehad, is dat mijn pink gevoelloos werdt.. Gebeurde steeds vaker, maar nu nooit meer.. Weet nog steeds niet waaraan het heeft gelegen..

There are 24 hours in a day, and 24 beers in a case. Coincidence?
pi_5961907
Dat heb ik ook wel eens. Het is wel een kutgevoel.. alsof het helemaal verdoofd is. Als het heel erg is kan ik gewoon in mijn arm heel hard bijten, zonder er iets van te voelen!! ....... ja dat probeer ik dan altijd
  woensdag 25 september 2002 @ 11:05:12 #18
22495 RDV
Ik was hier
pi_5962042
K had het vannacht nog
K lag te slapen en werd wakker, en had nix door, totdat ik iets raars onder me hoofd voelde, en ik voel en toen kwam ik er achter dat k op me eigen arm lag, en als je m dan optilt (de slapende arm) is het echt een vet vaag gevoel
Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
  woensdag 25 september 2002 @ 12:34:29 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5963601
quote:
Op woensdag 25 september 2002 06:32 schreef cenobite het volgende:
ik heb dit laatste tijd steeds meer.. zodra ik wakker wordt staat m'n rechterarm rechtop omhoog tegen de muur boven m'n hoofd (ik slaap op rechterzij).
Dan heb ik geen gevoel meer in m'n arm en moet ik m'n linkerarm gebruiken om rechterarm neer te leggen.. er zit nml geen gevoel meer in (bloed stroomt nauwelijks).. en dan na 5 sec werkt alles weer.. nu m'n vraagje: is dit slecht voor je gezondheid/arm?
Haaaaa herkenbaar! Dan heb je de hele nacht op je arm gelegen en is de bloedtoevoer niet meer zo fantastisch
Ik heb dat ook 's gehad: voelde ik onder mn kussen: lag daar ineens een dode hand.Ik: "AAHHHHHH!!!" . Bleek het m'n eigen hand
Het voelde supereng aan..ik had lange nagels aan die dode hand en die prikten, maar ik voelde er niks mee. Hij lag ook helemaal stil en bewoog niet met mn lichaam mee..alsof-ie echt was afgestorven. Hij woog ook LOOD. Heel vreemd. Met wat buigen en knijpen kwam het gevoel weer terug
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 25 september 2002 @ 12:37:33 #20
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_5963657
Ik had er vroeger ook VAAK last van, maar sinds ik op een waterbed slaap heb ik het eigenlijk nooit meer......
moeje ook nog een pepernoot?
pi_5964774
ik had dat op een fiets van me, als ik dan iets te lang doorfietdste voelde ik mn pik niet meer, ik had er toen maar een ander zadel op gezet ik vond het niet echt een prettig gevoel...
A good Excuse for a crappy life is a crappy life
  donderdag 26 september 2002 @ 13:36:59 #22
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_5981850
Ik heb dit eens gehad terwijl mijn arm in het gips zat. Ik draaide me in bed om, bleef die arm gewoon liggen.

Had geen zin om na te denken en gaf een zwiep met mijn schouder, waardoor de arm over mij heen de andere kant op schoot.

Helaas lag daar dus net mijn vriendin, die er een aardige blauwe plek aan overgehouden heeft... Moesten een boel kusjes op voor het geen zeer meer deed *

*Ik weet ook wel dat een dirty mind een joy forever is, maar nu even niet...

[Dit bericht is gewijzigd door NT-T.BartMan op 26-09-2002 13:56]

pi_5981865
ik heb dat idd ook heel vaak....

1 keer heb ik t met 2 armen tegelijk gehad, dat was echt eng!!

donderdag 26 september 2002 @ 14:48:58 #24
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_5983143
quote:
ik zou als ik jou wat minder proberen af te trekken in je slaap
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_5984130
Best een vreemd gevoel is dat idd... Meestal gaat het na een paar secondes weer weg maar het blijft vaag...

weet iemand trouwens waarom het dan lijkt alsof je arn heel erg zwaar is?

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_5984340
Hehe ik heb het ook wel eens, maar gevaarlijk is het nie volgens mij hoor! Tis alleen altijd erg vaag ligt er ineens een arm en dan is het je eigen arm
  donderdag 26 september 2002 @ 16:00:50 #27
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_5984353
quote:
Op woensdag 25 september 2002 12:37 schreef pebbje het volgende:
Ik had er vroeger ook VAAK last van, maar sinds ik op een waterbed slaap heb ik het eigenlijk nooit meer......
Sluit me hier helemaal bij aan, waterbed kopen en het probleem is zo goed als weg
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_5986960
Haha, ik heb er ook vaak last van gehad, maar sinds ik een 2 persoonsbed heb niet meer. Misschien heeft mijn arm dan meer ruimte ofzo.

De eerste keer kan ik me nog echt goed herinneren. Ik schrok me echt helemaal lam. Ik werd wakker, helemaal slaperig natuurlijk... en ik had nog maar 1 arm. Na een tijdje gelukkig mijn andere weer gevonden
Maar was in ieder geval echt een heel rare gewaarwording.

Ik denk trouwens dat je arm dan zo zwaar is, omdat je arm zwaar is. Alleen normaal functioneert hij gewoon mee met je lichaam en merk je er niks van. Alleen door de zenuw die bekneld is geraakt voel je je arm niet meer, maar de plek waar je arm vast zit aan je romp moet het gewicht natuurlijk wel meetrekken. Nouja, ff weer een biologielesje van me

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
  donderdag 26 september 2002 @ 19:24:51 #29
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_5987303
Ik heb het ook in mijn tweepersoonsbed. Ik sliep altijd op mijn buik, maar kreeg teveel last van mijn rug. Toen had ik dat ook regelmatig met 1 arm.

Ook heb ik het een keer met 2 armen gehad. Ik woon in een appartement en als ze dasn beneden aanbellen moet ik boven een telefoonhoorn opnemen om te luisteren wie er staat en eventueel open doen. Lag ik te slapen, werd er gebeld. Ik schrik wakker, probeer uit mijn bed te komen met moeite (allebei de armen sliepen nog) en daar stond ik dan voor die telefoon met de slapende armen. Ikke proberen omhoog te gooien wat de eerste keer dus niet lukte, sta je dan.

Groot geworden door niet klein te blijven.
pi_5987635
Dat heb ik ook regelmatig Niks aan de hand, maar idd een vreemd gevoel
  donderdag 26 september 2002 @ 19:52:30 #31
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_5987709
Vooral als die arm uit bed valt, ben ik vaak in de stress dat je elleboog op slot schiet, of mogelijk breekt.

Het zal je toch maar gebeuren........

Wat zijn we aan het doen ???
pi_5988304
Bij mij duurde het wel 10 min voordat het over was Dat is pas kut, loop je daar door het huis met zo'n lamme arm
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_5988456
zoiets heet een chronische rukarm
Talk to the duck caus he don't give a Fuck
Renovateur d'Automobiles
pi_5988498
quote:
! Dit heb ik ook zo vaak, als ik wakker wordt hangt mijn arm (ook rechter) over mijn hoofd, en dan een paar uur lang. Heel ongemakkelijk wakker worden is dat, want ik krijg die arm met geen mogelijkheid uit zichzelf omlaag.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5988594
Heel herkenbaar, en verrekte lastig!!
pi_5988738
HAHA!

Ik heb het ook eens gehad, maar ook een keer toen ik paddo's op had
Toen dacht ik dat ik me hand was en dat me lichaam iets overbodigs was dat ik mee moest dragen! Nou, ik voelde dus niks meer in me hele lichaam dus besloot ik maar me arm door te gaan knagen

donderdag 26 september 2002 @ 20:58:47 #37
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_5988819
quote:
Op woensdag 25 september 2002 07:23 schreef Slarioux het volgende:
je bedoelt dat je voeten en enkels als een blok beton aanvoelen? heb ik ook wel gehad en het is erg irritant.
dat met die arm heb ik als ik hem lang langs mijn hoofd leg en dan rechtop ga zitten. dan wil hij niet zo erg.
pi_5988994
quote:
Op donderdag 26 september 2002 15:47 schreef Phydomir het volgende:
weet iemand trouwens waarom het dan lijkt alsof je arm heel erg zwaar is?
Dat komt omdat je dan pas voelt wat je arm echt weegt, je kan dan je armspieren niet gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')