O ja, had jij ook dat je bang was dat je je arm zou breken (cq de verkeerde kant op zou buigen ter hoogte van je elleboog ?). En 't voelt trouwens ook behoorlijk eng aan, zo'n dood stuk vlees
quote:ja ik verplaatste hem daarom voorzichtig.. aangezien het er op je rug liggend heel raag uitziet (na net wakker worden) als je je bovenarm/schouder gebruikt en de rest niet mee beweegt
Op woensdag 25 september 2002 07:21 schreef Danny het volgende:
O ja, had jij ook dat je bang was dat je je arm zou breken (cq de verkeerde kant op zou buigen ter hoogte van je elleboog ?). En 't voelt trouwens ook behoorlijk eng aan, zo'n dood stuk vlees
[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 25-09-2002 07:28]
quote:Moet je zo eens uit een net te krappe kano stappen, dan ga je toch op je gezicht (dat weet ik uit ervaring).
Op woensdag 25 september 2002 07:23 schreef Slarioux het volgende:
Nooit gehad gelukkig, slechts een keer allebei mn voeten, door een beetje foute kleermakerszit aan te nemen... Dat loopt erg lastig
quote:Hehe, dat had ik toen ook.... verbazingwekkend dat je je engels zo hard nodig hebt
Op woensdag 25 september 2002 07:26 schreef buitenbeentje het volgende:[..]
Moet je zo eens uit een net te krappe kano stappen, dan ga je toch op je gezicht (dat weet ik uit ervaring).
Slaap lekker
Maar tis nog altijd beter dan kramp in de kuit
Is wel een beetje vreemd.. Je denkt, waarom ben ik nu wakker.. Er is iets, maar je weet niet wat, totdat je beweegt, en de arm wil niet echt mee komen. Als je hem dan toch beweegt, Begint het bloed weer te stromen.. Dat voelt niet altijd even prettig
Wat ik trouwens ook een tijdje heb gehad, is dat mijn pink gevoelloos werdt.. Gebeurde steeds vaker, maar nu nooit meer.. Weet nog steeds niet waaraan het heeft gelegen..
quote:Haaaaa herkenbaar! Dan heb je de hele nacht op je arm gelegen en is de bloedtoevoer niet meer zo fantastisch
Op woensdag 25 september 2002 06:32 schreef cenobite het volgende:
ik heb dit laatste tijd steeds meer.. zodra ik wakker wordt staat m'n rechterarm rechtop omhoog tegen de muur boven m'n hoofd (ik slaap op rechterzij).
Dan heb ik geen gevoel meer in m'n arm en moet ik m'n linkerarm gebruiken om rechterarm neer te leggen.. er zit nml geen gevoel meer in (bloed stroomt nauwelijks).. en dan na 5 sec werkt alles weer.. nu m'n vraagje: is dit slecht voor je gezondheid/arm?
Had geen zin om na te denken en gaf een zwiep met mijn schouder, waardoor de arm over mij heen de andere kant op schoot.
Helaas lag daar dus net mijn vriendin, die er een aardige blauwe plek aan overgehouden heeft... Moesten een boel kusjes op voor het geen zeer meer deed *
*Ik weet ook wel dat een dirty mind een joy forever is, maar nu even niet...
[Dit bericht is gewijzigd door NT-T.BartMan op 26-09-2002 13:56]
quote:ik zou als ik jou wat minder proberen af te trekken in je slaap
ik heb dit laatste tijd steeds meer.. zodra ik wakker wordt staat m'n rechterarm rechtop omhoog tegen de muur boven m'n hoofd (ik slaap op rechterzij).
Dan heb ik geen gevoel meer in m'n arm en moet ik m'n linkerarm gebruiken om rechterarm neer te leggen.. er zit nml geen gevoel meer in (bloed stroomt nauwelijks).. en dan na 5 sec werkt alles weer.. nu m'n vraagje: is dit slecht voor je gezondheid/arm?
weet iemand trouwens waarom het dan lijkt alsof je arn heel erg zwaar is?
quote:Sluit me hier helemaal bij aan, waterbed kopen en het probleem is zo goed als weg
Op woensdag 25 september 2002 12:37 schreef pebbje het volgende:
Ik had er vroeger ook VAAK last van, maar sinds ik op een waterbed slaap heb ik het eigenlijk nooit meer......
De eerste keer kan ik me nog echt goed herinneren. Ik schrok me echt helemaal lam. Ik werd wakker, helemaal slaperig natuurlijk... en ik had nog maar 1 arm. Na een tijdje gelukkig mijn andere weer gevonden
Maar was in ieder geval echt een heel rare gewaarwording.
Ik denk trouwens dat je arm dan zo zwaar is, omdat je arm zwaar is. Alleen normaal functioneert hij gewoon mee met je lichaam en merk je er niks van. Alleen door de zenuw die bekneld is geraakt voel je je arm niet meer, maar de plek waar je arm vast zit aan je romp moet het gewicht natuurlijk wel meetrekken. Nouja, ff weer een biologielesje van me
Ook heb ik het een keer met 2 armen gehad. Ik woon in een appartement en als ze dasn beneden aanbellen moet ik boven een telefoonhoorn opnemen om te luisteren wie er staat en eventueel open doen. Lag ik te slapen, werd er gebeld. Ik schrik wakker, probeer uit mijn bed te komen met moeite (allebei de armen sliepen nog) en daar stond ik dan voor die telefoon met de slapende armen. Ikke proberen omhoog te gooien wat de eerste keer dus niet lukte, sta je dan.
Het zal je toch maar gebeuren........
quote:
Ik heb het ook eens gehad, maar ook een keer toen ik paddo's op had
Toen dacht ik dat ik me hand was en dat me lichaam iets overbodigs was dat ik mee moest dragen! Nou, ik voelde dus niks meer in me hele lichaam dus besloot ik maar me arm door te gaan knagen
quote:je bedoelt dat je voeten en enkels als een blok beton aanvoelen? heb ik ook wel gehad en het is erg irritant.
Op woensdag 25 september 2002 07:23 schreef Slarioux het volgende:
Nooit gehad gelukkig, slechts een keer allebei mn voeten, door een beetje foute kleermakerszit aan te nemen... Dat loopt erg lastig
quote:Dat komt omdat je dan pas voelt wat je arm echt weegt, je kan dan je armspieren niet gebruiken.
Op donderdag 26 september 2002 15:47 schreef Phydomir het volgende:
weet iemand trouwens waarom het dan lijkt alsof je arm heel erg zwaar is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |