abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5948231
Zitten er zaalvoetballers op Fok? Ik wil ff weten of iemand goede trainingen weet!!? Vooral op taktisch nivo!

Alvast bedankt enzo! .

Wie?
pi_5948647
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 13:47 schreef U-lerZzZ het volgende:
Zitten er zaalvoetballers op Fok? Ik wil ff weten of iemand goede trainingen weet!!? Vooral op taktisch nivo!

Alvast bedankt enzo! .

Yup, VV IJmuiden Zaal 7. ( www.vvijmuiden.nl )
En wat zijn dat voor een rare woorden??? trainen??? daar doen we allemaal niet aanhoor...gewoon regelmatig een balletje met elkaar schieten op schoolpleintjes enzo......meer dan genoeg
pi_5949088
RKAVIC 3 meldt (gok m'n positie eens )

4de seizoen, 2 keer kampioen, 1 keer 2e (maar toen hadden we ook kampioen moeten zijn) en dit jaar nog ongeslagen (na 2 wedstrijden ).

En trainen? Ja dat doen die anderen, want die spelen ook in de Zaterdag 1 en 2 van bovengenoemde club. Mijn training bestaat uit op TV naar andere keepers kijken

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_5949184
Wij spelen het laagste van het laagste, en we kunnen ook allemaal NIET voetballen. Vandaar dat we iedere week een zaaltje huren voor 11 euro, en ff gaan trainen. Moet alleen wat trainingsprogramma's hebben, waardoor we sneller een beetje leren voetballen!
Wie?
pi_5949276
Scorp!!!!!! zaalvoetbal je nog
pi_5961786
aye, hercules24... 7e klasse... (volgend jaar 6e )

Training, nope... Gewoon 1 keer in de week een wedstrijdje. Veel spelen is de beste manier om het te leren.

Catch ya on the flipside...
pi_5962423
ADIO 1! 1e klasse
trainen???? doe ff normaal! train al 2 x op 't veld, vind ik wel genoeg! (heb 't ook niet echt nodig die trainingen! )
ja, dat doen we dus niet!
pi_5962454
quote:
Op woensdag 25 september 2002 11:28 schreef MC_White_Sheep het volgende:
ADIO 1! 1e klasse
trainen???? doe ff normaal! train al 2 x op 't veld, vind ik wel genoeg! (heb 't ook niet echt nodig die trainingen! )
Maar wij wel! . We hebben allemaal nog nooit gevoetbald!
Wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')