abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5936798
Hoi
Ik krijg morgen een AT-moederbord met een Pentium processor erop. Heel leuk natuurlijk , maar ik heb alléen ATX-kasten over.
Mijn vraag, gaat dit werken? Een ATX-voeding met AT-aansluitingen heb ik alwel (Een loeiding codegen van 350 watt, kon niks anders vinden )

Dus wie weet wat?

pi_5936822
hangt een beetje v/d kast af, in sommige (ATX) kasten zit een onderplaat waar idd. beide soorten in kunnen.
yankee charlie dinges
pi_5936877
Hoe ziet zo'n plaat eruit?
Het is iig de kast zoals op dit plaatje:
pi_5936937
Volgens mij is dit geen probleem. Veel kasten zijn backwards compatible. iig werkt het wel op mijn kast. Zitten AT aansluitingen op.

Als ik jou was zou ik het gewoon proberen.. Als het rookt, dan is het fout..

Het leven is net een boterkoek, soms is het zacht en soms aangebrand...
pi_5937005
idd, gewoon het bord erin leggen, kijken of er genoeg schroefgaten etc. op de juiste plaatsen zitten (toch minimaal een stuk of 3 a 4) en ff checken of de onderdelen van het bord ergens sluiting maken tegen de kast... zoniet? starten maarrr!!
yankee charlie dinges
  FOK!fossiel maandag 23 september 2002 @ 18:35:08 #6
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_5937018
Vaak zitten er in een 'ATX'0-kast ook gewoon gaten (voor schroefjes) voor een AT-moederboard. Als je ook nog een AT-voeding hebt zou het helemaal moeten lukken...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 23 september 2002 @ 18:41:02 #7
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_5937104
quote:
Op maandag 23 september 2002 18:35 schreef RemCow het volgende:
Vaak zitten er in een 'ATX'0-kast ook gewoon gaten (voor schroefjes) voor een AT-moederboard. Als je ook nog een AT-voeding hebt zou het helemaal moeten lukken...
Voor een klein bedrag of meestal wel gratis kan je oude voedingen krijgen of complete kasten.
pi_5937734
bij mij kun je zo een stapel AT voedingen op komen halen
yankee charlie dinges
pi_5937848
De voeding heeft zowel een ATX (Lange) aansluiting, en een AT (2 van 4polig ofzo).
pi_5938599
En je aan/uit-knop gaat ook niet werken waarschijnlijk. Volgens mij werkte AT nog niet met een contactschakelaar of vergis ik me nu?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_5938669
quote:
Op maandag 23 september 2002 20:11 schreef American_Nightmare het volgende:
En je aan/uit-knop gaat ook niet werken waarschijnlijk. Volgens mij werkte AT nog niet met een contactschakelaar of vergis ik me nu?
Ohja,
Kan idd. By-pass please?
pi_5938892
quote:
Op maandag 23 september 2002 20:16 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Ohja,
Kan idd. By-pass please?

Wat bedoel je daarmee
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_5938952
Dat ik helemaal was vergeten dat je hem dan niet kan aanzetten.
pi_5938975
quote:
Op maandag 23 september 2002 20:34 schreef DigiJasper het volgende:
Dat ik helemaal was vergeten dat je hem dan niet kan aanzetten.
Ah keej Scheelt wel in de energierekening trouwens. Als je een beetje handig bent kun je wel ff een ander schakelaartje halen bij de electronicaboer en zelf ff inbouwen.
pi_5939019
...Of toch maar een hele oude AT kast gebruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')