Wel klote voor je na 4,5 jaar, zeker als jij nog wel de juiste gevoelens had voor haar.
Ze wil het tenminste nog effe proberen, das altijd beter dan niks. En tja, als het echt niet meer gaat dan is het toch gewoon beter om er mee op te houden. Dat is beter voor je vriendin en ook beter voor jou. Een relatie waarbij de liefde maar van 1 kant komt is voor niemand goed.
quote:Ben bang dat hetzelfde bij mij gaat gebeuren in m'n huidige situatie.... Maar ik hou de moed er nog wel in. Ben immers nog steeds verliefd op haar en zij op mij.....
Op maandag 23 september 2002 13:48 schreef nightfall het volgende:
ook wel eens,. bij mij is het nooit meer goedgekomen,. hoop dat jij meer geluk hebt,. sterkte!
Succes ermee in ieder geval....
quote:Hebben jullie afgesproken rust te nemen, of is het echt over voor een tijdje? Oftewel hoe groot is de vrijheid?
Op maandag 23 september 2002 13:41 schreef Fathom het volgende:
Gisteren na ruim 4.5 jaar is mijn relatie met me vriendin stuk gelopen. Ze weet niet of ze van me houd als een goede vriend of als iemand waar je een relatie mee hebt. We hebben nu besloten om even afstand van elkaar te nemen zodat zij goed kan nadenken over dit en tot een besluit kan komen wat ze nu precies voelt... Andere mensen die dit wel eens gehad hebben?
quote:Bedankt.... Dit is echt 1 van de ergste dingen die kunnen gebeuren in je leven.... Vooral het verwerken ervan.. Het is erg zwaar en moeilijk.
Op maandag 23 september 2002 13:48 schreef nightfall het volgende:
ook wel eens,. bij mij is het nooit meer goedgekomen,. hoop dat jij meer geluk hebt,. sterkte!
Dat zuigt echt wel.
In mijn geval is het de 1e keer niet goed gekomen, de 2e keer ??
Ik duft het niet te zeggen is net 3 weken maar ik ben bang van niet.
Alweer alleen
Ik zou niet weten waar het vandaan komt,
bindings angst?
drang naar vrijheid?
Het is in iedergeval klote!!
quote:we hebben besloten elkaar echt even niet te zien zodat zij echt kan nadneken over de situatie,.... Ik sprak een vriendin van haar en die vond dat ze wel heel erg kapot er van was....
Op maandag 23 september 2002 13:51 schreef Harmonius het volgende:[..]
Hebben jullie afgesproken rust te nemen, of is het echt over voor een tijdje? Oftewel hoe groot is de vrijheid?
iig sterkte
Ze twijfelt niet voor nix denk ik...en het is gewoon afwachten of ze over die twijfel heen komt, en eecht voor je wil gaan of niet...
suc6 man!!
Beide keren nooit meer goed gekomen...
MAAR... Ik heb een aantal vrienden die ook in zo`n
situatie gezeten hebben waar het na een aantal maanden
toch weer goed ging, en nu zijn ze gelukkiger dan ooit...
Succes!
quote:nee....... als je het na 4.5 jaar nog niet weet lijkt er me iets mis, dan zou je nooit met die relatie begonnen moeten zijn
Gisteren na ruim 4.5 jaar is mijn relatie met me vriendin stuk gelopen. Ze weet niet of ze van me houd als een goede vriend of als iemand waar je een relatie mee hebt. We hebben nu besloten om even afstand van elkaar te nemen zodat zij goed kan nadenken over dit en tot een besluit kan komen wat ze nu precies voelt... Andere mensen die dit wel eens gehad hebben?
wat wel kan is dat ze even in een dipje zit en niet weet wat ze aan je heeft, in dat geval komt ze er, hoop ik voor jou iig, wel weer over
succes
quote:ze heeft dit gevoel nu een week of 2.
Op maandag 23 september 2002 13:59 schreef sweek het volgende:[..]
nee....... als je het na 4.5 jaar nog niet weet lijkt er me iets mis, dan zou je nooit met die relatie begonnen moeten zijn
wat wel kan is dat ze even in een dipje zit en niet weet wat ze aan je heeft, in dat geval komt ze er, hoop ik voor jou iig, wel weer over
succes
quote:kan ook een herfst depressie zijn
Op maandag 23 september 2002 14:01 schreef Fathom het volgende:[..]
ze heeft dit gevoel nu een week of 2.
quote:zoiets ja, een dip(je).... dan komt het denk ik wel weer goed, geef haar even wat ruimte voor haarzelf
Op maandag 23 september 2002 14:07 schreef Guidotd het volgende:[..]
kan ook een herfst depressie zijn
quote:He ?
quote:Dat vind ik nou ook.....
Op maandag 23 september 2002 14:54 schreef k1mmetje het volgende:[..]
He ?
ik kan dat maar niet begrijpen..!
Wat gaat er dan ineens mis ?
Ben je dan op elkaar uitgekeken ?
Dat is toch een beetje raar dat je daar dan pas over gaat nadenken..?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |