abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2000 @ 12:24:04 #1
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_379608
Vrouwen onder ons...willen jullie met ons delen hoe jullie het liefst versiert willen worden...op een nette manier dan!!!

Liefs Eric uut Grun!

Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_379623
* Techno wordt altijd versierd
  donderdag 5 oktober 2000 @ 17:41:12 #3
3343 Slidingtrancer
" De ideale schoonzoon &q
pi_380140
Ik wil het ook weleens weten. Niet dat ik op zoek ben hoor. ( ben trouwens mannetje hoor)
Hoe versier je een vrouw ?

HINT : ' Een vrouw houdt van afwisseling'

'One day we will all be legends'
( think about it)
pi_380197
- iemand moet niet te wanhopig iemand versieren
- ga iemand versieren die je echt leuk vind
- bedenk met welk doel je iemand versiert

Wat vind ik leuk? eh eerst spannende oogcontact en dan leuk gaan praten?

pi_380247
Wat je ook doet, probeer in iedergeval origineel te zijn!
why live, when you can't dream?
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 09:19:23 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_381310
Enig verband tussen Kozzmic en cosmicgirl? Anyways, wat doet jouw denken dat er bepaalde maniertjes zijn waar alle vrouwen voor 'gaan'? Ik bedoel, je kan dat niet generaliseren...Gewoon jezelf zijn, en degene die niet hapt is niet voor jou...Degene die dat wel doet...gelukkige jij, je hebt iemand gevonden die jou en je manier van praten/handelen/bewegen leuk vindt...

Straks krijgen we hier openingszinnen die altijd aanslaan, die je dan gaat onthouden voor de volgende keer als je uit gaat of iets dergelijks...En dan krijg je zo'n oplees-gevoel...Een zin die niet bij je karakter past of iets dergelijks. Ik zal niet 1 2 3 een meid vragen hoe ik een andere meid kan versieren...Ik vraag 'r liever welk punt van mij een slecht punt is en ga daar dan aan werken...dat helpt veel meer, naar mijn humbele mening

vrijdag 6 oktober 2000 @ 09:28:26 #7
6447 VerdrietigMannetje
pi_381316
Ik denk het ook wel, maar er zijn toch ook wel dingen die je gewoon echt moet laten. Ik zelf ben een erg verlegen jongen.. dus ik stap niet zo ff op een vrouw af en zeg.. ik vind je wel lekker zullen we ff..

Roestig!

Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 23:27:18 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_382390
Okee, nieuw onderwerp...Wat moet je vooral NIET doen om een vrouw te versieren
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 01:01:08 #9
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_382504
quote:
Op 06 oktober 2000 23:27 schreef twi het volgende:
Okee, nieuw onderwerp...Wat moet je vooral NIET doen om een vrouw te versieren
Hoi, ik ben Lex. Mag ik mijn tong in je mond steken???
Hallo...?
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 02:34:47 #10
3996 Ewoudus
doet altijd rustig aan
pi_382549
slotje
Maybe yes, maybe no........... you don't know.
pi_382555
Vrouwen zijn gek op gratis dure drankjes en het aanbieden van rokerij heb je dit gedaan? Och na het opdrinken van hun aangeboden drankje en het oproken van hun aangeboden sigaretje zeggen ze: 'ik ga even naar de wc'

Doeiiii

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 17:45:33 #12
4605 KingShakur
back.... really...
pi_383013
Versieren....

Wees lekker jezelf, blijf zelfbewust en probeer niemand anders te zijn dan je bent. Oogcontact werkt het beste, vooral als je zelfverzekerd overkomt. Haar blik verraadt hoe ver ze wil gaan met je... Soms heb je geen woorden nodig.

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 18:22:40 #13
3498 Barb
Graduated Fool
pi_383042
quote:
Op 07 oktober 2000 02:44 schreef Priscella het volgende:
Vrouwen zijn gek op gratis dure drankjes en het aanbieden van rokerij heb je dit gedaan? Och na het opdrinken van hun aangeboden drankje en het oproken van hun aangeboden sigaretje zeggen ze: 'ik ga even naar de wc'

Doeiiii

Zegge Pris, scheer alsjeblieft niet alle vrouwen over een kam graag, dank je wel, alsjeblieft.

Barb-die-vandaag-hapt.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_383054
Je gaat naast haar zitten en dan gewoon eerst niks zeggen, werkt best goed. Als je meteen al zoiets doms gaat zeggen als : 'alles goed??' dan weten ze meteen dat je wat van plan bent
Maar niet te lang afwachten, gewoon iets leuks zeggen op een gegeven moment, maar niet TE aardig doen. En dan hopen dat je een beetje een leuk gesprek krijgt. Het begin is altijd lastig.
٩๏̯͡๏)۶
pi_384306
Ehmz, tsja dan moetje je toch afvragen.... is daar dan een standaard voor? het versieren van een vrouw is in mijn ogen niet iets wat je volgens een bepaald draaiboek moet doen.... it happens or NoT en da weet je nooit van tevoren, i mean is she the one for you dan heb je geen openingszinnen nodig enzow, juist als je hetdaarvan moet hebben zou ik me afvragen is dit dan wel degene waar ik naar op zoek ben!
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards!
pi_384442
Misschien moet je jezelf deze vraag stellen:
"wat zou ik doen als ik alleen maar een vriendschap wil?"
De rest komt vanzelf... Niet haasten... geniet van het gevoel voordat er iets is!
Sta stil bij elke stap die je zet.
pi_384458
wees origineel!!!
kom bij niet aan met; hoi alles goed
  zondag 8 oktober 2000 @ 16:36:17 #18
6447 VerdrietigMannetje
pi_384472
Ok...tja daar hebben jullie gelijk in het is ook wel mooi om alleen te zijn maar toch mis ik iets wat ik graag wil voelen. Iemand die op me wacht en iemand die om me geeft zoals ik ben...dat is pas mooi!
  zondag 8 oktober 2000 @ 16:52:29 #19
2618 Beezz
Criticaster
pi_384497
quote:
Op 08 oktober 2000 16:36 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Ok...tja daar hebben jullie gelijk in het is ook wel mooi om alleen te zijn maar toch mis ik iets wat ik graag wil voelen. Iemand die op me wacht en iemand die om me geeft zoals ik ben...dat is pas mooi!
jij bent wel heel erg zielig niet?!!
pi_385421
Stoppen met versieren en wees een vriend. Dan komt er vanzelf iemand langs die je leuk vindt en nog beter, iemand die jou ook leuk vindt.
Quare?
  maandag 9 oktober 2000 @ 09:57:52 #21
6447 VerdrietigMannetje
pi_385490
quote:
Op 08 oktober 2000 16:52 schreef Beezz het volgende:
Echt zielig ben jij, je reageert niet eens op de normale vraag...

ik vroeg een normale vraag dus antwoord dan ff normal wil je!!!!!

pi_385500
* DuchessX wilt het liefst versierd worden met zilveren en gouden slingers, wat engelenhaar en veel kado's....

Nee serieus, wees niet te opdringerig, daar knap ik dus echt helemaal op af. Geef mij maar een lieve, beetje verlegen, intelligente man die origineel én lief is.
Zo'n opgeblazen mannetje dat denkt dat-ie stoer is...brrr no thanks but thanks.!

#geen
pi_385501
quote:
Op 08 oktober 2000 16:52 schreef Beezz het volgende:
Een grapje maken is leuk, maar ik vind wel dat je iedereen in zijn of haar waarde moet laten!
#geen
pi_385503
quote:
Op 07 oktober 2000 02:44 schreef Priscella het volgende:
Vrouwen zijn gek op gratis dure drankjes en het aanbieden van rokerij heb je dit gedaan?
Pris...geldt dit ook voor jou?
#geen
  maandag 9 oktober 2000 @ 11:41:16 #25
6447 VerdrietigMannetje
pi_385569
Jah... ik ben zelf nogal verlegen en stap niet zo ff op een vrouw af... als ik een beetje bier op heb wil ik nogwel eens oog contact maken maar meestal komt het niet veel verder. b.t.w hoe kan je zien of een vrouw ook geinstresseert is in jou

bv. er staat een mooie (vind ik) vrouw te dansen met haar vriendin en je kijk haar steeds in de ogen aan, als ze steeds ergens anders na kijkt dan is het niet goed of wel?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')