Liefs Eric uut Grun!
HINT : ' Een vrouw houdt van afwisseling'
Wat vind ik leuk? eh eerst spannende oogcontact en dan leuk gaan praten?
Straks krijgen we hier openingszinnen die altijd aanslaan, die je dan gaat onthouden voor de volgende keer als je uit gaat of iets dergelijks...En dan krijg je zo'n oplees-gevoel...Een zin die niet bij je karakter past of iets dergelijks. Ik zal niet 1 2 3 een meid vragen hoe ik een andere meid kan versieren...Ik vraag 'r liever welk punt van mij een slecht punt is en ga daar dan aan werken...dat helpt veel meer, naar mijn humbele mening
Roestig!
quote:Hoi, ik ben Lex. Mag ik mijn tong in je mond steken???
Op 06 oktober 2000 23:27 schreef twi het volgende:
Okee, nieuw onderwerp...Wat moet je vooral NIET doen om een vrouw te versieren![]()
Doeiiii
Wees lekker jezelf, blijf zelfbewust en probeer niemand anders te zijn dan je bent. Oogcontact werkt het beste, vooral als je zelfverzekerd overkomt. Haar blik verraadt hoe ver ze wil gaan met je... Soms heb je geen woorden nodig.
quote:Zegge Pris, scheer alsjeblieft niet alle vrouwen over een kam graag, dank je wel, alsjeblieft.
Op 07 oktober 2000 02:44 schreef Priscella het volgende:
Vrouwen zijn gek op gratis dure drankjes en het aanbieden van rokerij heb je dit gedaan? Och na het opdrinken van hun aangeboden drankje en het oproken van hun aangeboden sigaretje zeggen ze: 'ik ga even naar de wc'
Doeiiii
Barb-die-vandaag-hapt.
quote:jij bent wel heel erg zielig niet?!!
Op 08 oktober 2000 16:36 schreef VerdrietigMannetje het volgende:
Ok...tja daar hebben jullie gelijk in het is ook wel mooi om alleen te zijn maar toch mis ik iets wat ik graag wil voelen. Iemand die op me wacht en iemand die om me geeft zoals ik ben...dat is pas mooi!
quote:Echt zielig ben jij, je reageert niet eens op de normale vraag...
Op 08 oktober 2000 16:52 schreef Beezz het volgende:
jij bent wel heel erg zielig niet?!!
ik vroeg een normale vraag dus antwoord dan ff normal wil je!!!!!
Nee serieus, wees niet te opdringerig, daar knap ik dus echt helemaal op af. Geef mij maar een lieve, beetje verlegen, intelligente man die origineel én lief is.
Zo'n opgeblazen mannetje dat denkt dat-ie stoer is...brrr no thanks but thanks.!
quote:Een grapje maken is leuk, maar ik vind wel dat je iedereen in zijn of haar waarde moet laten!
Op 08 oktober 2000 16:52 schreef Beezz het volgende:
jij bent wel heel erg zielig niet?!!
quote:Pris...geldt dit ook voor jou?
Op 07 oktober 2000 02:44 schreef Priscella het volgende:
Vrouwen zijn gek op gratis dure drankjes en het aanbieden van rokerij heb je dit gedaan?
bv. er staat een mooie (vind ik) vrouw te dansen met haar vriendin en je kijk haar steeds in de ogen aan, als ze steeds ergens anders na kijkt dan is het niet goed of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |