quote:34, waarvan 3 fok!kers
Op maandag 23 september 2002 21:15 schreef Barb het volgende:[..]
Ik heb 13 mensen in mijn lijst, die ik allen spreek en 6 ervan zijn Fok!ker
quote:Naja, ik dacht dat als je der vrijdag gezien had.......
Op maandag 23 september 2002 21:12 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Wanneer???
Ik maak dagen van 9 tot 17 en ik heb een weekov, dus ik moest rennen om mn trein te halen om voor 19 uur thuis te zijn. dus ik heb haar niet gezien.
quote:74 waarvan 3 fokkers, en vrij veel mensen waar ik nog maar af en toe contact mee heb.
Op maandag 23 september 2002 21:18 schreef blieblie het volgende:[..]
34, waarvan 3 fok!kers
quote:Gewoon rustig aan doen idd.
Op maandag 23 september 2002 21:11 schreef Hrun het volgende:[..]
ja. denk het wel. beetje rare beweging gemaakt. (hoe zou dat toch komen.
) hele week al last van gehad, maar toch doorgegaan. en nu is hij het dus zat ofzo.
hij is ook iets dikker enzo.
quote:wow, ik heb van die 34 al zo een 15 man die ik nooit spreek.... (die ik er eigenlijk uit moet gooien
Op maandag 23 september 2002 21:20 schreef ikke_ook het volgende:[..]
74 waarvan 3 fokkers, en vrij veel mensen waar ik nog maar af en toe contact mee heb.
quote:Aaaaaah, ik sta op 76!
Op maandag 23 september 2002 21:25 schreef blieblie het volgende:
http://www.fokzine.net/ext/totals.fokoeps
quote:Mwoh, jij was al erkend fok!meubilair
Op maandag 23 september 2002 21:27 schreef Barb het volgende:[..]
Aaaaaah, ik sta op 76!
quote:
Op maandag 23 september 2002 21:30 schreef blieblie het volgende:
Mwoh, jij was al erkend fok!meubilair
En zolang er mensen speciaal voor jou naar dit topic komen blijft dat
maar pas na 3 jaar 10.000 posts en kijk hoeveel er in korte tijd alweer bij zijn gekomen!
quote:in 1.5 jaar 5000 valt toch ook wel mee??
Op maandag 23 september 2002 21:33 schreef Barb het volgende:[..]
maar pas na 3 jaar 10.000 posts en kijk hoeveel er in korte tijd alweer bij zijn gekomen!
Wie hier een goed antwoord op heeft krijgt van mij een ijsje (ik moest dit vertalen voor een vriendin van mij (zonder woordenboek en 0 kennis van psychologie
)
Barb weet jij hier toevallig wat meer van ?
quote:Geen idee, ligt voor iedereen persoonlijk. Ik ben 3 jaar hier en bijna een jaar weggeweest. Sinds een maand of wat post ik weer heel veel. Voor dat ik een jaar weg was, heb ik een jaar ziek thuisgezeten waardoor ik niks anders te doen had dan non-stop fokken. Wdb ben ik geen goed vergelijkingsmateriaal
Op maandag 23 september 2002 21:43 schreef blieblie het volgende:
in 1.5 jaar 5000 valt toch ook wel mee??
quote:Ja, ik weet meer van Descartes, maar ik hou niet van ijs
Op maandag 23 september 2002 21:44 schreef febster het volgende:
Leibniz, by contrast, strongly objected to aspects of Descartes's physics. On logical grounds, he disputed that infinitely divisible material particles could ever be taken as the ultimate units of rality. He did agree with Descartes about the unquestionable reality of the conscious soul, however, and therefore concluded that the ultimate "substance" of the universe must be some consciousnessbearing, soul like entity which precedes all apprehension of the physical world. Thus he propounded a philosophy of mind emphasizing the nativist and rationalist tendencies of Descartes.
Wie hier een goed antwoord op heeft krijgt van mij een ijsje(ik moest dit vertalen voor een vriendin van mij (zonder woordenboek en 0 kennis van psychologie
)
Barb weet jij hier toevallig wat meer van
?
Enne, als mijn griep wat minder is (en dus de hoofdpijn weg) wil ik er best naar kijken, but now is really not a good time.
quote:* Hrun is extreem goed verglijkingsmateriaal.
Op maandag 23 september 2002 21:45 schreef Barb het volgende:[..]
Geen idee, ligt voor iedereen persoonlijk. Ik ben 3 jaar hier en bijna een jaar weggeweest. Sinds een maand of wat post ik weer heel veel. Voor dat ik een jaar weg was, heb ik een jaar ziek thuisgezeten waardoor ik niks anders te doen had dan non-stop fokken. Wdb ben ik geen goed vergelijkingsmateriaal
quote:Aha, naah, ik moet 1 januari 0.00 mijn 10.000 post zetten, en daarna neem ik een sabbatical
Op maandag 23 september 2002 21:45 schreef Barb het volgende:[..]
Geen idee, ligt voor iedereen persoonlijk. Ik ben 3 jaar hier en bijna een jaar weggeweest. Sinds een maand of wat post ik weer heel veel. Voor dat ik een jaar weg was, heb ik een jaar ziek thuisgezeten waardoor ik niks anders te doen had dan non-stop fokken. Wdb ben ik geen goed vergelijkingsmateriaal
quote:Sorry das waar ook
Op maandag 23 september 2002 21:47 schreef Barb het volgende:[..]
Ja, ik weet meer van Descartes, maar ik hou niet van ijs
Enne, als mijn griep wat minder is (en dus de hoofdpijn weg) wil ik er best naar kijken, but now is really not a good time.
als beloning mogen ook andere materieele goederen worden verkozen
quote:brand los
Op maandag 23 september 2002 21:48 schreef Hrun het volgende:[..]
* Hrun is extreem goed verglijkingsmateriaal.
quote:Goed hoor
Op maandag 23 september 2002 21:48 schreef febster het volgende:
Sorry das waar ookmaar dan onthoud ik dat voor de toekomst mocht ik ooit je hulp nodig hebben dan weet ik je iig te vinden
quote:Och, dan kan ze beter bij m......
Op maandag 23 september 2002 21:48 schreef febster het volgende:[..]
Sorry das waar ook
maar dan onthoud ik dat voor de toekomst mocht ik ooit je hulp nodig hebben dan weet ik je iig te vinden
als beloning mogen ook andere materieele goederen worden verkozen
quote:oh.
Op maandag 23 september 2002 21:49 schreef blieblie het volgende:[..]
brand los
euh.. waar ging het over?
quote:
Op maandag 23 september 2002 21:52 schreef blieblie het volgende:
Och, dan kan ze beter bij m......![]()
quote:Nu nog? Waar dan?
Op maandag 23 september 2002 21:57 schreef blieblie het volgende:
k ben maar even melk halen
quote:Deur uit trap op, rechtsaf weer trap op gang doorlopen einde links en dan in de kamer aan de rechter kant koelkastje opendoen en dan onderin
Op maandag 23 september 2002 21:59 schreef Barb het volgende:[..]
Nu nog? Waar dan?
quote:Jeetje, staat de koelkast op zolder ofzo
Op maandag 23 september 2002 22:01 schreef febster het volgende:
Deur uit trap op, rechtsaf weer trap op gang doorlopen einde links en dan in de kamer aan de rechter kant koelkastje opendoen en dan onderin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |