abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5923147
Aangetrokken door de geur van Ranja komt Dr_Flash helemaal uit GC vandaan naar Fok!Eiland geroeid. Wie kan hem even snel uitleggen wat er allemaal te beleven is op dit eiland? En waar je die heerlijke ranja kan drinken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_5923158
ranja zal helaas niet meer gaan, nieuweling.
we hebben wel een bierkiet.
pi_5923229
Daar ben ik ook niet vies van hoor, een biertje smaakt best. Maar ik kende alleen maar de ranja-verhalen, vandaar.
* Dr_Flash loopt naar de bierkiet, in de hoop dat dat niet te ver van de steiger met zijn roeiboot ligt...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_5924927
We hebben best nog wel heel veel ranja hoor, ik heb nog wat vaten staan

Als je wat meer wil weten kan je altijd even de FAQ van het eiland lezen. Heb je dan nog vragen dan hoor ik het wel

pi_5924983
ik zag iemand deze kand op varen ben er maar achteraan gezwommen.... khad een gattje in me bootje duzz tjaah trouwens ranja klinkt lekker ben helemaal buiten adem..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_5928969
De immigratiedienst is nog in volle ontwikkeling, maar wees welkom op dit wonderschone eiland en gebruik je fantasie. GodMode is not done voor de rest, zie de Faq of vraag het aan de eilanders en hun modje.

Laat je niet te zeer benevelen door de ranja, het is net drugs, het benevelt je hersenen en je krijgt alleen nog zoete dromen. of zoiets dan, voor de rest is het plakkerig, maar wel het product van het eiland.

Ik vraag me af wanneer er een Ranja Export bedrijf komt

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')