abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5899582
Wij hebben dit jaar heel simpel onze vakantie in de Ardennen vertoefd.

Normaliter gaan wij ver weg, maar vorig jaar (onze zoon was net geboren) en dit jaar (onze zoon is nu 1,5 jaar) wilde wij niet "moeilijk doen".
Wij hadden een villa met zwembad gehuurd in de Ardennen.

En het was geweldig!! We waren met z'n zessen (3 vrienden, wij en Damon). Het huis lag boven op een berg met een uitzicht van jewelste. Prive zwembad buiten, grote vuurplaats voor kampvuur en 7 hectare bos in eigendom erom heen. Super!!!

Ik dacht altijd, vakantie....ok....vliegtuig....ver weg

Maar ivm ons kind besloten wij ditmaal anders en het beviel voortreffelijk!!

even een fotootje van mijn hunk erbij

even de foto wat kleiner gemaakt

[Dit bericht is gewijzigd door Joker1977 op 21-09-2002 10:20]

pi_5899893
Wat een stoer ventje

Ik kan je alleen maar aanraden om nog eens terug te gaan; daar in de buurt is het gewoon HEERLIJK ( gelukkig weten niet zo veel mensen dat dus BLIJFT `t heerlijk )

Hij die vraagt moet met het antwoord leren leven.
pi_5899968
De Ardennen roeleren
Mooi fietsen enzo. Ik woon niet zo ver van de Ardennen af en ik ga er in het weekend regelmatig een dagje fietsen. Binnenkort ga ik helaas verhuizen en dan zal ik het missen.
pi_5905243
Je hoeft niet ver weg voor een leuke vakantie. Op de camping waar ik werkte, in Brabant, hebben een heleboel gezinnen met kleine kinderen een fantastisch vakantie gehad.

Wil je het reisverslag wat uitgebreider maken? Anders denk ik dat je post in één van de andere Ardennen topics kan.

Ik kan geen topic vinden over vakanties met kleine kinderen. Dat zou anders het onderwerp kunnen worden en dan kan het topic open blijven.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 22 september 2002 @ 11:25:15 #5
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_5916022
Wow Lily, dat klinkt hartstikke gaaf !
Waar kan ik die villa huren ?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_5929186
De villa staat op www.avac.nl
pi_5929194
quote:
Op zaterdag 21 september 2002 10:24 schreef YPPY het volgende:
knip

Ik kan geen topic vinden over vakanties met kleine kinderen. Dat zou anders het onderwerp kunnen worden en dan kan het topic open blijven.

dat zou natuurlijk kunnen maar dan moet je wel even de topictitel aanpassen
pi_5929211
quote:
Op maandag 23 september 2002 09:52 schreef lily het volgende:
De villa staat op www.avac.nl
Kan je iets precieser aangeven welke villa het is?
Leuke foto trouwens!
pi_5929258
Titel is aangepast.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_5929333
quote:
Op maandag 23 september 2002 09:56 schreef Halinalle het volgende:
Kan je iets precieser aangeven welke villa het is?
uitgebreid zoeken / belgie / prive zwembad aanklikken (plaats Barvaux)
pi_5929340
Wie heeft er eigenlijk ervaring met kleine kinderen in het vliegtuig? Het lijkt me zo´n gedoe....
pi_5929391
mooie foto, lily!

en de ardennen zijn ook best okay. hier waren wij laatst voor een familie-weekendje:

Frahan, aan de Semois.

pi_5929416
quote:
Op maandag 23 september 2002 10:11 schreef lily het volgende:
Wie heeft er eigenlijk ervaring met kleine kinderen in het vliegtuig? Het lijkt me zo´n gedoe....
Ik vind het gejammer van dat kleine grut in een vliegtuig uiterst irritant.
pi_5929481
quote:
Op maandag 23 september 2002 10:20 schreef Halinalle het volgende:

Ik vind het gejammer van dat kleine grut in een vliegtuig uiterst irritant.

ja, dat kan ik me wel voorstellen; voor jezelf als ouder is dat netzo irritant tevens voel je je ook nog eens opgelaten

ps Prachtig stukje landschap Bix

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 september 2002 @ 10:34:41 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5929568
quote:
Op maandag 23 september 2002 10:11 schreef lily het volgende:
Bij mij, zoon was 10 maanden en 15 maanden, ging het prima. En ik vloog beide keren alleen met hem. Hij vond vooral het opstijgen prachtig. Nu is hij een mannetje dat zich goed kan vermaken, en hij is vrij rustig. Als je bang bent dat jouw zoon zich niet zo goed houdt, kun je bijvoorbeeld Kindival meenemen, of je huisarts om een middeltje vragen waardoor hij slaperig wordt. Ik had een rugzakje meegenomen voor hem, met speeltjes, en daar toverde ik geregeld iets nieuws uit. Dat was genoeg voor weer een tijdje speelplezier.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_7577369
Leuke foto's! Zie je toch weer de andere kant van een land. En Luik ziet er nu dus wat beter uit, dat is ook leuk.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')