Nou, Sweetsixteen16, dit is eem topic voor mensen die Big Brother een leuk programma vinden/vonden, en een beetje moeite hebben met spillen spellen. Zie verder linkje bovenaan pagina.
Breezertje?
kee dan, ik ga lekker een pan soep maken voor vanaaf
quote:hoi minxs, er zit een vlieg op je neus, die wil ik nie in de keuken hebben hoor!
Op vrijdag 20 september 2002 14:14 schreef minxs het volgende:
he he ff zitte weekendrustig in de tent
Ik kom net thuis en zie dat er een big party aan de gang is in het huis.... Ik denk dat ik hier ook maar even een party start...
En nu maar hopen op wat 'Hongaarse' taferelen in het huis
Koppie thee dan maar?
quote:Nee, ik heb al genoeg koffie en thee gehad vandaag... Doe mij maar iets sterkers.... Ik heb er maar even een code aan gewaagd, maar het beeld is slecht en er wordt niet veel gesproken, dus echt veel te streamen is er niet. Nou maar hopen dat ze niet meteen een confrontatie erachteraan gooien... en dat BB de bewoners even de kans geeft om het uit dehand te laten lopen
Op vrijdag 20 september 2002 21:51 schreef Joef het volgende:
Hee Scannyman! Ja, en het stomme is dat er een hele tijd niemand zat te streamen! Ik ook niet hoor, moet ik er eerlijk bij zeggen, moe enzo. Maar wellicht dat ik zo nog een poging waag.Koppie thee dan maar?
"Het laatste rondje" klinkt nu, dus misschien is het afgelopen?
quote:Zal ik dan ook amar gaan streamen? Hoewel ik wel koppijn heb enzo. Maar goed, jullie zijn d'r ook dus echt uitsloven hoef ik me nou ook weer niet toch?
Op vrijdag 20 september 2002 22:04 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, ik heb al genoeg koffie en thee gehad vandaag... Doe mij maar iets sterkers.... Ik heb er maar even een code aan gewaagd, maar het beeld is slecht en er wordt niet veel gesproken, dus echt veel te streamen is er niet. Nou maar hopen dat ze niet meteen een confrontatie erachteraan gooien... en dat BB de bewoners even de kans geeft om het uit dehand te laten lopen
Maarre... geen Twee voor Twaalf dus?? Jammer, hebbie mij gemist!
quote:Nu al? dan ga ik toch ook maar eens een oogje wagen
Nee, ik heb al genoeg koffie en thee gehad vandaag... Doe mij maar iets sterkers.... Ik heb er maar even een code aan gewaagd, maar het beeld is slecht en er wordt niet veel gesproken, dus echt veel te streamen is er niet. Nou maar hopen dat ze niet meteen een confrontatie erachteraan gooien... en dat BB de bewoners even de kans geeft om het uit dehand te laten lopen
quote:Hallllooooooooooooooooooo, nu al?? ik kom net binnenstappen
Ik neem nog maar een drankje!
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:32 schreef whitekaos het volgende:
En eentje om te vieren dat Danielle gewonnen heeft met 1.1
quote:waaaaaaaaaat, meen je toch niet, ik kijk altijd en nu een keer niet, was jij een vd kandidaten?????
Op vrijdag 20 september 2002 22:06 schreef Joef het volgende:[..]
Zal ik dan ook amar gaan streamen? Hoewel ik wel koppijn heb enzo. Maar goed, jullie zijn d'r ook dus echt uitsloven hoef ik me nou ook weer niet toch?
Maarre... geen Twee voor Twaalf dus?? Jammer, hebbie mij gemist!
quote:Yep, gisteren dus.
Op vrijdag 20 september 2002 23:26 schreef Tante Bep het volgende:[..]
waaaaaaaaaat, meen je toch niet, ik kijk altijd en nu een keer niet, was jij een vd kandidaten?????
quote:Heb je gewonnen?
Op vrijdag 20 september 2002 23:28 schreef Joef het volgende:[..]
Yep, gisteren dus.
Maar ehm, het wordt morgenochtend herhaald...
quote:neeeee niet zeggen
Op vrijdag 20 september 2002 23:29 schreef sillie het volgende:[..]
Heb je gewonnen?
quote:Ik zal het niet verraden!
Op vrijdag 20 september 2002 23:30 schreef Tante Bep het volgende:[..]
neeeee niet zeggen
damn ik kijk niet meer in deze topic en ga morgenochtend kijken
quote:WAT????? Waarom heb je dat niet even eerder gezegd!!!! En heb je gewonnen? Ik kijk morgen wel even !! (ik hoop eraan te denken
Op vrijdag 20 september 2002 23:28 schreef Joef het volgende:
Yep, gisteren dus.Maar ehm, het wordt morgenochtend herhaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |