Gevolg: NTI schakelt incassobureau in (echt 1 dag na verstrijken van termijn), heb ik hier een rekening van meer dan duizend euro
En natuurlijk houden ze bij TPG helemaal geen lijst bij met wat er wel en niet verzonden is.
* K3 heeft dus geen duizend euro en gaat straks schulden maken
stelletje eikels
Dat bewijsje is dus juist voor deze gevallen. Dan kun je wel zeggen van: "Stelletje eikels", maar persoonlijk vind ik het niet slim dat je zo'n briefje niet in de gaten houdt.
Wat veel slimmer had geweest, is het aangetekend versturen met de optie: "Bevestiging van handtekening terugsturen". Dan krijg je een tweede bewijs toegestuurd, dat het ontvangen is. DIE staan wel geregistreerd.
quote:Nou, ze zijn op de hoogte, maar ze zijn dus geen mensen zoals ik
Op vrijdag 20 september 2002 11:55 schreef Henkmanz het volgende:
Nah aanklagen die handel!
en NTI op de hoogte stellen van wat er aan de hand is. het zijn ook maar mensen daar! die kunnen zich heus wel inleven in iemand zoals jij.
quote:Nieuwe nummer is (miv januari 2002
Op vrijdag 20 september 2002 12:31 schreef Swagman het volgende:
Ik werk toevallig bij TPG Post en ik weet dat er wel wordt bijgehouden waar pakjes/brieven blijven. Ieder aangetekend stuk heeft een streepjescode. Telkens als een aangetekend stuk op een ander postkantoor binnen komt, wordt het bij ontvangst gescand. Het is dus mogelijk om te traceren waar het pakje het laatst is geweest. Mits je natuurlijk je bonnetje hebt bewaard met daarop de streepjescode... Of het ook mogelijk is zonder die streepjescode weet ik niet, maar ik zou in ieder geval eens goed navraag doen bij de klantenservice van de post 0800-0416.
quote:Met de barcode kun je checken op www.tracktrace.nl
Op vrijdag 20 september 2002 12:36 schreef K3 het volgende:[..]
Nieuwe nummer is (miv januari 2002
) 058 2333333
En jij werkt daar?
quote:Sorry, maar het aangetekendebriefje kwijtraken is dom. kan er niks anders over zeggen. Als je dat niet hebt, is je poot om op te staan niet groot.
Op vrijdag 20 september 2002 11:40 schreef K3 het volgende:
En vanwege de verhuizing zijn we het aangetekende briefje kwijt.
Ging om retourzending voor NTI (cursusbureau dat alleen maar om het geld bestaat)Gevolg: NTI schakelt incassobureau in (echt 1 dag na verstrijken van termijn), heb ik hier een rekening van meer dan duizend euro
![]()
En natuurlijk houden ze bij TPG helemaal geen lijst bij met wat er wel en niet verzonden is.* K3 heeft dus geen duizend euro en gaat straks schulden maken
Klote situatie, vooral die geldwolven bij NTI Suc6 ermee
quote:Ja ik werk daar... ik heb dat nummer niet zo vaak nodig, want ik raak m'n bonnetjes niet kwijt ;-)
Op vrijdag 20 september 2002 12:36 schreef K3 het volgende:[..]
Nieuwe nummer is (miv januari 2002
) 058 2333333
En jij werkt daar?
quote:dude, ik ben postbode en ze houden wel DEgelijk een lijst bij van pakketjes, aangetekende hebben de allerhoogste prioriteit, daar mogen absoluut geen fouten mee gemaakt te worden. als een postbode zoiets fout doet is de kans groot dat hij mag vertrekken
Op vrijdag 20 september 2002 11:40 schreef K3 het volgende:
En natuurlijk houden ze bij TPG helemaal geen lijst bij met wat er wel en niet verzonden is.* K3 heeft dus geen duizend euro en gaat straks schulden maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |