abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5891734
En vanwege de verhuizing zijn we het aangetekende briefje kwijt.
Ging om retourzending voor NTI (cursusbureau dat alleen maar om het geld bestaat)

Gevolg: NTI schakelt incassobureau in (echt 1 dag na verstrijken van termijn), heb ik hier een rekening van meer dan duizend euro
En natuurlijk houden ze bij TPG helemaal geen lijst bij met wat er wel en niet verzonden is.

* K3 heeft dus geen duizend euro en gaat straks schulden maken

123
pi_5891827
jesus das lullig. als ze geld van jou krijgen staan ze morgen op de stoep, maar als jij geld van hun moet krijgen, kan je 3-6 maanden wachten.

stelletje eikels

vrijdag 20 september 2002 @ 11:54:35 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_5892002
Als je iets aangetekend verstuurd, dan krijg je daar een bewijsje voor (zoals je zei, ben je die kwijt).

Dat bewijsje is dus juist voor deze gevallen. Dan kun je wel zeggen van: "Stelletje eikels", maar persoonlijk vind ik het niet slim dat je zo'n briefje niet in de gaten houdt.

Wat veel slimmer had geweest, is het aangetekend versturen met de optie: "Bevestiging van handtekening terugsturen". Dan krijg je een tweede bewijs toegestuurd, dat het ontvangen is. DIE staan wel geregistreerd.

- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_5892026
Nah aanklagen die handel!
en NTI op de hoogte stellen van wat er aan de hand is. het zijn ook maar mensen daar! die kunnen zich heus wel inleven in iemand zoals jij.
pi_5892388
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 11:55 schreef Henkmanz het volgende:
Nah aanklagen die handel!
en NTI op de hoogte stellen van wat er aan de hand is. het zijn ook maar mensen daar! die kunnen zich heus wel inleven in iemand zoals jij.
Nou, ze zijn op de hoogte, maar ze zijn dus geen mensen zoals ik
Gewoon doorzeuren over dat geld (ze hebben ons nieuwe adres overigens niet )
123
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:31:24 #6
22340 Swagman
One who travels doing odd jobs
pi_5892550
Ik werk toevallig bij TPG Post en ik weet dat er wel wordt bijgehouden waar pakjes/brieven blijven. Ieder aangetekend stuk heeft een streepjescode. Telkens als een aangetekend stuk op een ander postkantoor binnen komt, wordt het bij ontvangst gescand. Het is dus mogelijk om te traceren waar het pakje het laatst is geweest. Mits je natuurlijk je bonnetje hebt bewaard met daarop de streepjescode... Of het ook mogelijk is zonder die streepjescode weet ik niet, maar ik zou in ieder geval eens goed navraag doen bij de klantenservice van de post 0800-0416.
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:35:05 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5892601
Ze zijn lekker bezig bij de TPG
Klote service TPG Post! Pakket kwijt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_5892618
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:31 schreef Swagman het volgende:
Ik werk toevallig bij TPG Post en ik weet dat er wel wordt bijgehouden waar pakjes/brieven blijven. Ieder aangetekend stuk heeft een streepjescode. Telkens als een aangetekend stuk op een ander postkantoor binnen komt, wordt het bij ontvangst gescand. Het is dus mogelijk om te traceren waar het pakje het laatst is geweest. Mits je natuurlijk je bonnetje hebt bewaard met daarop de streepjescode... Of het ook mogelijk is zonder die streepjescode weet ik niet, maar ik zou in ieder geval eens goed navraag doen bij de klantenservice van de post 0800-0416.
Nieuwe nummer is (miv januari 2002 ) 058 2333333
En jij werkt daar?
123
  vrijdag 20 september 2002 @ 12:44:07 #9
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_5892747
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:36 schreef K3 het volgende:

[..]

En jij werkt daar?

Met de barcode kun je checken op www.tracktrace.nl
pi_5893540
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 11:40 schreef K3 het volgende:
En vanwege de verhuizing zijn we het aangetekende briefje kwijt.
Ging om retourzending voor NTI (cursusbureau dat alleen maar om het geld bestaat)

Gevolg: NTI schakelt incassobureau in (echt 1 dag na verstrijken van termijn), heb ik hier een rekening van meer dan duizend euro
En natuurlijk houden ze bij TPG helemaal geen lijst bij met wat er wel en niet verzonden is.

Sorry, maar het aangetekendebriefje kwijtraken is dom. kan er niks anders over zeggen. Als je dat niet hebt, is je poot om op te staan niet groot.
En bij de TPG worden zeker lijsten bijgehouden, maar zo lang je maar dat nummer weet!!!! Anders kunnen ze niks/weinig voor je doen.

Klote situatie, vooral die geldwolven bij NTI Suc6 ermee

Use & Abuse... Good & Bad Times
  vrijdag 20 september 2002 @ 13:49:42 #11
22340 Swagman
One who travels doing odd jobs
pi_5893784
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 12:36 schreef K3 het volgende:

[..]

En jij werkt daar?

Ja ik werk daar... ik heb dat nummer niet zo vaak nodig, want ik raak m'n bonnetjes niet kwijt ;-)
In ieder geval succes met het NTI.
pi_5900813
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 11:40 schreef K3 het volgende:

dude, ik ben postbode en ze houden wel DEgelijk een lijst bij van pakketjes, aangetekende hebben de allerhoogste prioriteit, daar mogen absoluut geen fouten mee gemaakt te worden. als een postbode zoiets fout doet is de kans groot dat hij mag vertrekken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')