abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5887951
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 8. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 19 september 2002.

(als er een nieuw plaatje is zal ik de link aanpassen)

vrijdag 20 september 2002 @ 00:07:24 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5887981
sponsored by mimi

De boel in de bungalow wordt wat vrolijker. De meiden zingen nu Andre Hazes (wie van die nieuwen was daar ook al weer fan van?)
In de bunker horen ze wat er gezongen wordt en ze haasten zich meteen naar het hek...
Maar dan gaat Margriet even naar Mustapha en dreigt het uit de hand te lopen.

"Eén ding Mus!", je ruimt geen reet op.. en daar erger ik me aan", zegt Margriet opeens. "Je doet precies waar je zelf zin aan hebt. "Ik heb me daar echt aangeergerd!"
"Dat is jou probleem!", reageert Mustapha.
"Dat is mijn probleem ja... maar ik ben niet de enige die dat zegt hoor!"
"Klaar", zegt Mustapha. "Maar er zijn heel veel dingetjes MArgriet!"
"Wat dan?", vraagt Margriet meteen. "Dan moet je het ook uitspreken!"
"Dat doen we nog wel", zegt Mustapha.
"Nee dat moet je nu doen!"
"Het zijn heel veel kleine dingetjes. Je zit constant te zeiken... en over dat varkensvlees... er zijn dingetjes die jij me wil laten eten wat ik niet mag van mijn geloof.. en over de drank die je ergens in doet!"
"Oh God. je bent opgestookt!", reageert Margriet meteen. "Ik weet ook precies wie..."
"Ik heb mezelf opgestookt Margriet!", zegt Mustapha.
"Je behandelt Jeanette als een stuk stront!", zegt Margriet.
"Je weet helemaal niets!", reageert Mustapha. "Zuip ze Margriet... Ga maar lekker naar bed. Ik weet dat je bullshit uitkraamt als je gedronken hebt!"
"Dat is de enige troef die je hebt!", meent Margriet.
"Ik ga niet met iemand praten die de hele dag achter de fles zit!", zegt Mustapha geirriteerd.
"Nee, omdat je niet uit je woorden komt...", valt Margriet hem in de rede. "Het enige wat jij daar hebt gedaan is de vloer dweilen... Jij doet helemaal niets daar.. je bent asociaal!"
"Jij bent een zuipschuit! Waarom praat je met me?"
"Omdat ik om je geef!", reageert Margriet. "Ik wil niet achter je rug om over je praten, vandaar dat ik het nu zeg!"
"Ik wil geen gezeik aan m'n hoofd!", zegt Mustapha.
"Dat kan je hier niet zeggen. Je hebt met iedereen te maken hier. Ik wil met jou door de bocht kunnen!"
"Ik wil niet met jou door de bocht kunnen als je me bepaalde dingen flikt!", zegt Mustapha meteen.
Er volgt even een 'welles/nietes' stukje....

"Het gaat niet om opruimen.. het gaat om andere dingen", zegt Mustapha. "Jij begint elke avond over varkensvlees... en je stopt allemaal dingen voor me. je zegt dingen achter m'n rug om! Dat hoefje niet te ontkennen!"
"Je bent opgestookt, dat weet ik 100% zeker!", reageert Margriet.
"Ik zie alles, je hoeft niette doen als een schijnheilig trutje... maar het is goed.. klaar!"

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 20 september 2002 @ 00:11:39 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888040
Margriet doet haar beklag bij de andere dames, maar wil niet echt vertellen wat Mustapha haar allemaal verweet.
De rest van de bungalowbewoners zijn inmiddels in de slaapkamer druk bezig de boel op orde te brengen. Margriet heeft zich even teruggetrokken en lijkt echt geschokt van de dingen die Mustapha haar verweet.

Bram en Jeanette zijn druk in de weer met een dekbed.

vrijdag 20 september 2002 @ 00:24:08 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888215
"Het is hier een kinderklas", zegt Margriet in de tuin tegen Daniela. "Ik trek dat niet hoor... Het wordt alleen maar erger.. Ik heb ook geen zin om mezelf te laten kennen over zeikdingen weet je wel! Ik heb ook al wat moeite met die jongelui hier. Die hebben allemaal geen reet geleerd. Ze kunnen niets, willen niets.. zijn allemaal nat achter de oren!"
"Nou, dat is wel een beetje zwart/wit hoor!", reageert Daniela. "Er zitten hier genoeg mensen van rond de dertig!"
"Zijn allemaal broekies... Ze hebben niets meegemaakt man.. helemaal niets.. ze komen net van school, hebben een eerste baan en wonen nog niet eens op zichzelf. Ze moeten nog geld krijgen van papa en mama en een studiefinanciering... Ik moet er niet aan denken dat ik hier nog maanden moet... echt vreselijk. Dan krijgen ze nog een hele erge hekel aan mij. Dan word ik echt een rotwijf... maar dat maakt me dan ook niet meer uit! Op een gegevn moment word ik gewoon heel hard!"
Daniela wil wat dingen tussendoor zeggen, maar Margriet praat onverstoord door en hoort niet wat Daniela zegt. Ting komt er ook bij.
"Heb je wel vertelt wat je ervan vond?", vraagt Ting..
"Jawel, maar dan ben ik weer een zeikwijf... Ik zou geprobeerd hebben hem varkensvlees te voeren en alcohol in zijn eten enzo...Maar het zat er aan te komen gewoon. Maar ik zeg het gewoon eerlijk. Ik erger me eraan.. bah... "
"Maar hoe komt dat dan nu opeens?", vraagt Daniela...
"iemand heeft iets gezegd over ons", antwoordt Margriet. "Dat ik me zo ergerde wist hij gisteravond al!"
"daarom was hij zo stil!", zegt Ting.
"Maar hij mag wel een keer de waarheid horen", zegt Margriet... "Je krijgt het altijd een keer terug.
"Toen ik hem een keer iets vertelde schoot hem dat ook in het verkeerde keelgat!", vertelt Ting.
Margriet lult er weer dwarsdoor heen en gaat in één ruk verder.
"En dan zegt hij weer 'je hebt gedronken je hebt gedronken'!
"Hij moet ook leren dat hij....", begint Ting.
"Maar ik begrijp ook wel dat hij zich aangevallen voelt", knalt Margriet er weer door heen. "Maar ik zei tegen hem dat iedereen zijn best moet doen en dat hij dat ook moet.. klaar... basta!"
"Misschien merkt hij dat volgende week wel met de exit", zegt Ting.
"Nee, Nederland vind dat wel leuk!", zegt Margriet.
"Ik denk dat hij snel weg is", meent Ting.
"Wat doet hij hier eigenlijk... go home!!", zegt Margriet. "Als ik straks mensen weg moet stemmen... ik wil hier niet met mensen overblijven die de hele dag zitten te slapen!"
"Daarom moet je niet je energie steken in zulke mensen!", zegt Daniela.
"Ik steek nu nog energie in iedereen!", reageert Margriet. "Ik wil nu nog met iedereen omgaan!"

Margriet doet nu de uitspraak van Martijn na...
"Hij komt uit Wijhe geloof ik", lacht ze...

Het gesprek Mustapha is even afgelopen!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-09-2002 00:44]

vrijdag 20 september 2002 @ 00:24:28 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888220
In de slaapkamer van de bungalow worden de bedden ververst.

Margriet bespreekt met Daniela het door scanman beschreven voorval.

Margriet: Ik vind het een creche. Het wordt alleen maar erger, het wordt niet leuker. Ik heb geen zin om mij te laten kennen over dit zeikgedoe.
Als die jongelui die kunnen niks, willen niks, denken alles te weten. Ze zijn gewoon nog nat achter de oren.
Daniela: Nou dat is een beetje zwart-wit. Er zijn zat van in de dertig.
Margriet: Die hebben allemaal niks meegemaakt, twee vriendinnetjes, net van school, wonen nog niet eens opzichzelf, krijgen nog geld van pappa en mamma of studiefinanciering.
Op een gegeven heb ik daar geen zin meer in, dan word ik bikkelhard.
(Ting komt er ook bij staan.)
Ting: Heb je hem wel geconfronteerd? Wat gebeurde er dan?
Margriet: Ja, over alcohol enzo, het zat er gewoon aan te komen. Ik erger mij daar gewoon aan. Ik wil niet achter zijn rug om, ik zeg het midden in zijn gezicht. Ik zag het gisteren al, voordat we naar bed gingen, toen zei hij al niet meer gedag.
Ting: Toen ik hem wat probeerde te zeggen schoot dat ook in het verkeerde keelgat, hij zei "Ik ga mijn eigen gang."
Margriet: Als ik hem gisteravond geconfronteerd had was hij ook door het lint gegaan. We zitten hier nu met 10, dan moet je er aan godverdomme wat aan doen.
Ting: Heel Nederland stelt dit ook niet op prijs.
Margriet:...Anticipeert niet, ligt de hele dag te slapen.
Ting: Nederland stelt dit niet op prijs.
Margriet:.... Stel dat je hier wat langer zit, dan heb je mensen nodig die mee doen. Ik gun het iedereen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 20 september 2002 @ 00:29:06 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888264
Daniela, Margriet en Jeanette nog steeds buiten bij de tafel.

"Goh, ik voel me zo kut", zegt Margriet..."Ook omdat jij niets hebt gekregen (tegen Daniela)..
"Ach, dat is ook een beetje de story of my life", reageert Daniela rustig. "Heel veel alleen enzo.... "
Jeanette zit er rustig bij en luistert. Ze mengt zich niet echt in het gesprek. Ze merkt wel op dat er een pen in de slaapkamer ligt.

"Dit is wel heel raar hoor, dit!", zegt Margriet. "Die boom met dat ding en die deur daar... die barbeque.... die staat er straks in de winter ook nog!"
Jeanette komt wat drinken brengen en Judith komt er ook bij zitten.
Binnen kletsen de mannen een beetje met Bram, die de vrouwen toch maar even met rust laat! Ting heeft de dames ook alleen in de tuin achtergelaten.

vrijdag 20 september 2002 @ 00:32:13 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888291
Laurens en Bram staan bij het hek te praten.

Laurens legt uit hoe het leven in het huis is en begint weer over zijn legerverleden. Bram vertelt dat hij een enorme klap kreeg toen hij het leger verliet.

vrijdag 20 september 2002 @ 00:39:23 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888359
Margriet vertelt nog even aan Judith wat er is gebeurd tussen haar en Margriet.
"Maar ik hoorde net ook dat hij er eigenlijk uit wil!", merkt Judith op.
"Ga dan weg man.. ", reageert Margriet meteen! "Donder dan op.. ga er dan uit man..... Ik erger me daar gewoon aan.. donder dan op! En dan zegt hij dat het niet alleen over opruimen ging, maar ikz ei dat het daar wel over ging. De avond eerder had ik het over zijn asociale gedrag tegenover de anderen hier. En op een gegeven moment houdt het bij mij op.. dan heb ik het gehad. En dan zitten we hier en dan zit hij nog met zo'n sik!"
"Hij zit hier vanaf dag 1 al met zo'n sik!", zegt Judith.
"En dan zegt ie dat ik achter zijn rug om lul.... en ik zei dat dat niet zo is en dat ik nu toch alles tegen hem zei! Maar ik heb lekker een brief van mn broer en m'n zus... oh, ik ben wel emotioneel"
Ze bekijkt de brief nog even en schiet in de lach.
"Ik heb hem opgeborgen", zegt Judith. "Zo wordt Daan er iedere keer mee geconfronteerd en dat wil ik niet!"
"Je hebt gelijk", zegt Margriet.... "Je hebt helemaal gelijk.

Even is het stil, maar dan gaat Judith verder.

"Laat het gaan!", reageert Judith. : Hij doet tegen iedereen zo."
"Hij snapt het ook niet... Hij is 21!", zegt Margriet. "En zijn enige troef is dat ik heb gedronken".
Judith probeert het dan zelfs nog een beetje voor Mustapha op te nemen, maar Margriet wil van niets weten.

Intussen zit Mustapha ergens buiten te kniezen... (zie capture van APK hieronder )

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-09-2002 00:46]

vrijdag 20 september 2002 @ 00:39:50 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888367
  vrijdag 20 september 2002 @ 00:45:51 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888411
Margriet zegt dat ze er nooit vrijwillig uit zal gaan, maar denkt niet dat ze het nog maanden uit kan houden op deze manier.
Bram zit er nu bij en vertelt dat hij de beelden vanavond even zag uit het huis en dacht dat het echt allemaal goed ging.
  vrijdag 20 september 2002 @ 00:47:26 #11
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888424
In de keuken zit Jeanette in haar eentje nog een keer de post van thuis te lezen en barst in lachen uit.

vrijdag 20 september 2002 @ 01:02:50 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888538
Judith legt uit dat ze haar brief van thuis even weghaalt zodat Daniela er niet mee geconfronteerd wordt. Het lijkt Laurens verschrikkelijk als je het huis uit moet terwijl er niemand op je staat te wachten. Dat ze alleen in een taxi naar huis zou moeten. Judith is naar de dagboekkamer gegaan om BB te pushen er echt iets aan te doen.

vrijdag 20 september 2002 @ 01:03:59 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888547
Martijn vertelt wat van zijn leven.. ook hoe oud hij is..
"23?", herhaalt Margriet half lachend. "Dan kom je net van school. Jezus... daar stoppen ze mij mee in huis.... "
(volgens mij hoort Martijn die reactie niet)
Martijn vertelt ook dat hij BB ziet als een uitdaging ( ) en dat hij daarom mee doet.
"Ik ben benieuwd hoe lang je het bij dit stel gekken uithoudt!", reageert Jeanette.
Margriet zakt een beetje weg....
"Margriet ben je moe?", zegt Martijn opeens...
Margriet schrikt op...
"Ja, ik ben moe ja... ", zegt ze. "Het liefst ga ik zo naar bed.... maareh, wat ik echt het liefst zou willen zeg ik maar niet!"
Het voorval Mustapha zit haar erg dwars en weer herhaalt ze een deel ervan, dit keer tegen Stefan.
"Maar ik ga er niet mee zitten hoor!", besluit ze ( )

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-09-2002 01:10]

vrijdag 20 september 2002 @ 01:06:55 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888578
Mustapha en Laurens checken de parkiet.

vrijdag 20 september 2002 @ 01:11:16 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888617
Mustapha zit nu toch al ongeveer 5 of 10 minuten met zijn tong te klikken tegen de parkiet. Waarschijnlijk op dit moment de enige bewoner van wie hij geen commentaar terug krijgt
  vrijdag 20 september 2002 @ 01:12:02 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888623
Mustapha blijft lange tijd voor de kooi zitten. Met zijn tong maakt hij geluidjes. Na enige tijd zegt hij "je bent moe aan het worden, hè?" en doet de lap over de kooi.

vrijdag 20 september 2002 @ 01:20:55 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888684
Bram babbelt even met Mustapha aan het hek. Hij vertelt dat hij outdoor-instructeur is.
Mustapha: Auto-instructeur?
Bram vertelt dat hij uit Brabant komt. "Ah, net als Carmen dus", zegt Mustapha. "Ik vind het klote voor je...."

vrijdag 20 september 2002 @ 01:51:54 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888876
De meiden zeggen steeds dat ze gaan bubbelen, maar ik zie nog steeds niets. Jeanette stond nog even te kletsen met Martijn, maar verdwijnt nu toch ook de bungalow in... Als nou de regie maar wel meegaat de badkamer in, ipv ons beelden te geven van niets...

In arm liggen intussen al een paar mensen in bed. Van rijk zien we alleen Ting in badjas bij het hek staan... Bram ... en ook Jeanette staat er weer bij.
Ting merkt op dat het idd een snelkookpan is hier! Martijn zegt dat hem dat al is opgevallen (de discussie tussen Mustapha en Margriet denk ik) ....
Bram zegt dat hij liever in arm was begonnen.
Ting gaat nu weg. Jeanette zegt 'welterusten' tegen haar, maar blijft nog even bijhethek staan. (valt ze een beetje op Bram???)

vrijdag 20 september 2002 @ 02:01:51 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888935
In de slaapkamer van de bunker bespreken de heren nog even de exit van vanavond. Ze hadden niet verwacht dat Carmen het huis uit moest.
Carmen zelf ook niet, daar zijn ze het allemaal over eens. "Het ongeloof stond in haar ogen".

vrijdag 20 september 2002 @ 02:10:07 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888970
Jeanette is nog steeds in gesprek met de twee nieuwe bewoners.
"Ik vind het heel kut dat ik haar niet heb leren kennen!", zegt Jeanette over Carmen. "Ik voelde niet zo veel voor Carmen, maar ik moest toen de keuze maken. Toen leek het me wel leuk dat er nog iemand in onze groep kwam van andere afkomst dan ons... en ook omdat ze al wat ouder was leek het me voor Margriet wel leuk. Vandaar dat ik zei dat ikpersoonlijk voor Carmen had gekozen, maar voor de groep koos voor Ting!"
De mannen vragen of ze al moeten nomineren, maar Jeanette legt uit dat dat pas gebeurt als iedereen in het huis is.
"Ik denk dat iedereen hier er wel het beste van wil maken!", zegt Jeanette. "Het klikt met mensen en met sommigen niet. Het is hier echt heel raar.. maar wel heel leuk!"

Laurens ligt in de slaapkamer en zegt dat als hij nu thuis was geweest de kerst cd's en kerstballen al van zolder had gehaald (ik zap meteen weg)

"Ik ben benieuwd wat Carmen nu aan het doen is!", zegt Jeanette.
"Het is niet alleen rot dat ze eruit is", merkt Martijn op. "Maar dan zit ze ook nog met wat er met haar oma is gebeurd!"
"En wat dacht je van hem!", vult JEanette hem aan. "Hij is net tien minuten bij haar en ze moet alweer weg!"
"Ze begon helemaal te hyperventileren", zegt Bram. "Het kwam echt aan als een knal!"
"Toch heeft ze een leuke tijd in buitenland gehad en een week hier", merkt Martijn op. "En wie weet wat er allemaal nog komen gaat!"
Jeanette denkt dat ze ook wel blij zal zijn dat ze beide heeft meegemaakt.
"Jullie maken volgende week hetzelfde mee!", zegt Jeanette.

Dan zapt BB even naar de slaapkamer. Judith loopt in lekkere string door de slaapkamer... de camera volgt.
"Mij filmen ze nooit!", klaagt Margriet. "Ze willen geen ouwe vrouwen. Mij filmen ze echt nooit!"

vrijdag 20 september 2002 @ 02:10:33 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_5888972
Buiten staan Bram, Martijn en Jeanette nog wat te kletsen.
Jeanette: Bram, als je Carmen mist dan moet je gewoon maar naar mij kijken hoor, we hebben bijna dezelfde pyama.....

Dat was het weer voor vannacht.

vrijdag 20 september 2002 @ 02:15:49 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5888997
De camera zoomde net in op de borsten van Judith, maar bedacht zichook meteen weer .... de regie zag het blijkbaar en schakelde meteen over naar een andere camera.....
"Ik ben moe", spreekt Margriet met dubbele tong. "Morgen naar de bar... krijgen we weer zo'n barman die geen reet zegt!"
"Oh, die jongen die achter jou zender zit die heeft het ook maar zwaar hoor!", lacht Judith (die achter haar zender zit )

Judith stapt met vlechtjes en al het bed uit en doet het licht uit.
"Ik heb zelfs een onderbroek en een pyama broek aan", zegt Margriet nog even. "Dat heb ik eigenlijk nooit". (ze komt echt heel moeilijk uit haar woorden)
"Ik ga lekker over mijn ventje dromen", zegt Judith (welk ventje?????)

vrijdag 20 september 2002 @ 02:18:02 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5889004
Daniela staat in de badkamer haar tanden te flossen....

vrijdag 20 september 2002 @ 02:22:15 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5889013
(mijn code zit erop... blijkbaar was de laatste een 30 min code)
pi_5891249
Excuses
Wegens externe problemen liggen de live-streams op internet er al enige tijd uit. De problemen worden zo snel mogelijk verholpen.

Sigrid Kalk 20-09-2002 10:26

Bron: Offi BB site
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')