Ik ben op 22 juli 2002 begonnen met een dieet en 3 keer duursporten in de week.
En ja hoor ik heb m'n streefgewicht bereikt lekker 5 kilo eraf
Het dieet was wel zwaar om vol te houden aangezien ik erhug veel van smullen hou maar goed den aanhouder wint
Nu rest nog de taak om op dit gewicht te blijven ik stop met het dieet maar blijf 3 keer per week sporten.
groetjes,
Flying_Vee
jij ook gefeliciteerd... op naar de -10kg??
Nu de manier om het binnen 5 weken te doen:
Ga naar india of een ander land waar de hygienemaatstaven nog niet zo hoog liggen en eet heel veel van onbetrouwbare stalletjes...
(de hitte helpt ook een handje)
Ik heb het gedaan en het werkt....(zonder sporten en dieet)
quote:
Op donderdag 19 september 2002 12:40 schreef Webby het volgende:
Mijn record is 15 kilo in 3 weken ... door alleen te leven op tosti's en bier
quote:Wijf!
Op donderdag 19 september 2002 12:11 schreef Flying_Vee het volgende:
Halow mede fokkers,Ik ben op 22 juli 2002 begonnen met een dieet en 3 keer duursporten in de week.
En ja hoor ik heb m'n streefgewicht bereikt lekker 5 kilo erafHet dieet was wel zwaar om vol te houden aangezien ik erhug veel van smullen hou
maar goed den aanhouder wint
Nu rest nog de taak om op dit gewicht te blijven ik stop met het dieet maar blijf 3 keer per week sporten.
groetjes,
Flying_Vee
Een extra reden om op m'n streefgewicht te blijven
Ik kan ook vermelden dat ik het parcours wat ik afloop de laatste tijd nu voor het eerst binnen het uur heb gerondt
Mmmmmm nu moet ik langzamerhand toch wat meer gaan eten anders sla ik door naar de te magere kant en dat is ook niet de bedoeling
Greetszzz,
Fliegende Veestapel
Nu kan ik weer m'n gave zwarte spijkerbroek aan
mmmm ik moet wel denk ik eens een fitnessclub gaan opzoeken want het mooie weer is over en om nu in de regen te gaan hardlopen
Er zit er een hier vlakbij maar die is Fokking duur dus ga ik maar eens wat verder zoeken.....
De weegschaal sloeg uit naar 75.5 kg
Het lijkt nu wel langzaam te gaan 3 okt woog ik 76 nu dus 11 dagen later een pond eraf, maar ik moet zeggen dat ik merk dat door het sporten ik meer spierweefsel aan het opbouwen ben
En ondanks dat het afvallen minder snel gaat ik toch een goed gevoel heb omdat ik dus een beter figuur krijg
succes allemaal
Er zijn hier meer mensen met afslanken bezig.
quote:Dit dieet volg ik al een paar jaar, maar bij mij resulteert het alleen maar in flink wat aankomen... wat doe jij op je tostis?? of in je bier??
Op donderdag 19 september 2002 12:40 schreef Webby het volgende:
Mijn record is 15 kilo in 3 weken ... door alleen te leven op tosti's en bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |