quote:Ik zou Spineshank geen Nu-metal willen noemen.... Zeker Strictly Diesel niet, maar ach dat zijn van die onzinnige discussies
Op woensdag 18 september 2002 21:18 schreef Summoner het volgende:
Ik ken het nummer "Synthetic", maar verder niet. Al ben ik niet zo'n nu-metal liefhebber, dit nummer klinkt wel leuk.
quote:Ik buig me naar uw oordeel. Hoe zou jij het noemen?
Op woensdag 18 september 2002 21:25 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Ik zou Spineshank geen Nu-metal willen noemen.... Zeker Strictly Diesel niet, maar ach dat zijn van die onzinnige discussies
Maar ik ken dan ook maar een nummer...
quote:Ik heb de term Industrial metal vaak gehoort in combinatie met Spineshank, of dat helemaal juist is durf ik me niet aan te wagen...
Op woensdag 18 september 2002 21:27 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik buig me naar uw oordeel. Hoe zou jij het noemen?
Ik heb nogal de nare mening om bands die er 'nu-metal' uit zien ook in dat genre te plaatsen, ook al is het een misselijke term.Maar ik ken dan ook maar een nummer...
quote:Industrial????????
Op woensdag 18 september 2002 21:34 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Ik heb de term Industrial metal vaak gehoort in combinatie met Spineshank, of dat helemaal juist is durf ik me niet aan te wagen...
Doe maar gewoon Nu metal!
quote:Idd, maar dan wel op minimale manier.
Op woensdag 18 september 2002 21:34 schreef FouteMensenStaff het volgende:Ik heb de term Industrial metal vaak gehoort in combinatie met Spineshank, of dat helemaal juist is durf ik me niet aan te wagen...
quote:Dat niet inderdaad, terwijl Dino van FF wel heeft geholpen bij het produceren van Striclty Diesel, ach een eigen stijl is altijd goed natuurlijk... Al dat bij Spineshank soms ook discutabel is
Op woensdag 18 september 2002 21:38 schreef Summoner het volgende:[..]
Idd, maar dan wel op minimale manier.
Het is bijvoorbeeld niet zoals Fear Factory.
quote:New Disease wel behoorlijk, Synthetic vind ik persoonlijk 1 van de mindere nummers van de CD...
Op woensdag 18 september 2002 21:39 schreef CoolCazt het volgende:
Ik ken het nummer New Disease en Synthetic, klinkt wel lekker, zijn die nummers een beetje representatief voor het album waar ze op staan?
quote:Ah kijk eens, dat was de missing link.
Op woensdag 18 september 2002 21:39 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Dat niet inderdaad, terwijl Dino van FF wel heeft geholpen bij het produceren van Striclty Diesel...
quote:Nee, dat zegt ook niemand. Industrial Metal is het wel genoemd, en daar zit wel wat in vind ik.
Op woensdag 18 september 2002 21:41 schreef i_defy het volgende:
Wil ik even als "side note" plaatsen dat FF ook geen industrial band was....
Het wordt ook wel eens "Cybermetal" genoemd.
quote:
Op woensdag 18 september 2002 21:45 schreef Summoner het volgende:[..]
Nee, dat zegt ook niemand. Industrial Metal is het wel genoemd, en daar zit wel wat in vind ik.
Het wordt ook wel eens "Cybermetal" genoemd.
Alleen k heb nu de promo CD met 4 nr's van het nieuwe album klinkt weer lekker met Harde en een rustige stem gecombineerd, duzz k verwacht weer veel van hun nieuwe CD
PROMO track list:
01-spineshank-violent_mood_swings-pms
02-spineshank-slavery-pms
03-spineshank-consumed_(obsessive_compulsive)-pms
04-spineshank-stillborn-pms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |